Sziasztook!
Egy kis cuki Monsta x így estére. Hatalmas kedvencek most, úgyhogy köszönöm a kérést, imádtam ezt a részt írni.
KÉRDÉS!
Arra gondoltam, hogy ha valaki tartana igényt egy Imagines könyvre, akkor szívesen nekikezdenék... Szóval legyen?Jó olvasást! ❤️
_________________Shownu:
Egy hideg, szeles napon kaptatok egy meghívást Kedvesed szüleitől, miszerint szeretnék, ha a mai napon velük vacsoráznátok. Így egy egyöntetű igen után kocsiba ültetek és meglátogattátok őket.
- Megjöttünk! - kiáltotta el magát mély hangján Kedvesed, mikor belépett az igazán otthonos falak közé.
- Sziasztok! - hallatszódott ki a konyhából egy magas női
hang - Végre megjöttetek! Mindjárt kész a vacsora, addig üljetek le az asztalhoz - társult pár perccel később az ismerős hanghoz, egy mosolygós női arc is.- És T/N...- fordult feléd Shownu anyukája kedvesen, mikor már javában a fantasztikusra sikerült vacsorát ettétek- Mikor fogtok összeházasodni Hyunwoo-val? Elég régen együtt vagytok ahhoz, hogy megkérd a kezét - vándorolt át tekintete fiára, akinek pillantásai feszengve ugráltak apukája, anyukája és persze szerény személyed között.
- Édesem! - szólt közbe Szerelmed édesapja, megmentve Hyunwoo-t a kínos helyzettől - Ezt nem most kéne! - kelt Kedvesed védelmére, amihez azért részben az is hozzájárult, hogy ő már mindenbe be volt avatva, ami legalábbis a lánykérést illeti - Egyszer majd az is eljön - mosolygott sejtelmesen, majd elengedve titeket utatokra, kímélte meg párosotokat a még több kellemetlen kérdéstől.- Jagiya, ne haragudj! - szólalt meg hosszas hallgatás után Shownu, mikor már kettesben sétálgattatok az éjszakában - Cs-csak a
szüleim...- vakargatta a tarkóját zavarában.
- Hyunwoo - fordultál vele
szembe - Semmi baj! Minden oké! A szüleid pedig annyira kedvesek - kuncogtál, miközben magadhoz ölelted Kedvesedet.
- Őszintén szólva nem így terveztem, de T/N... - térdelt le előtted egy gyűrűt nyújtva feléd, amin megcsillant a holdfény, akárcsak egy tündérmesében - Leszel a feleségem? - pillantott fel rád bizakodva, apró reményeket fűzve ahhoz, hogy válaszod pontosan az lesz, amiről ő már a legelejétől fogva álmodott.
Wonho:Magabiztos külleme ellenére Wonho egy nagyon érzelmes és gyengéd ember, ezt a romantikus és érzelgős énjét pedig a kezed megkérésekor sem tudja levetkőzni magáról.
De ezt egy percig sem bánod, hiszen úgy volt tökéletes ez az egész alkalom, ahogyan csak volt.Életed legmeghatóbb napja csak egy teljesen átlagos, hideg, novemberi pénteknek indult. Reggel nagy nehezen, de elköszöntél most kivételesen a szabadnapját élvező Kedvesedtől, majd kezdetét vette egy hosszú és fárasztó munkaidő, ami után szinte szaladtál hazáig, annak reményében, hogy végre minőségi időt tudj tölteni Szerelmeddel.
De ahogy beléptél meleg lakásotokba,
úgy állt el a szavad az ámulattól egy pillanat alatt.