𝐀𝐓𝐄𝐄𝐙 - Woosan

858 26 3
                                    

Hellokaa!

Na szóval itt is lenne a tegnap ígért rész. Remélem tetszeni fog nektek, úgyis, hogy most írtam először ilyen szemszögváltós történetet.

S/B - San barátnője
W/B - Wooyoung barátnője

Jó olvasást! 💕

Amikor nagyon durván összevesztek
Part 5-6

Mindenkinek, akinek van testvére ismerősek lehetnek ezek az érzések:

Mikor az utolsó kocka csokit próbálod igazságtalanul elosztani, csakhogy neked nagyobb rész jusson, vagy mikor észrevehetetlenül próbálod kicsempészni testvéred ruháját a szekrényéből. Bosszantások a nap minden percében, veszekés a távirányító miatt.
Amikor a lánytestvéreddel egy kicsit hasonlítasz, de jó pár év a korkülönbség köztetek, ám mégis kevernek titeket.

És ez csak még nagyobb dózisban fordul elő, ha az ember testvére egyben az ikre. Amellett, hogy egyikőtök kiköpött mása a másiknak, ugyanolyan ruhát kell felvennetek, sőt még ugyanabba az iskolába, illetve osztályba kell járnotok.
De ez nálatok mára már megszokott dolog.

A bonyodalom csak akkor jön, ha mindketten szerelmesek lesztek, és barátotok lesz.
Szerencsére eddig Párotok mindig meg tudott titeket különböztetni, ám ez a mai napon, április elsején, megváltozott.

S/B szemszöge:

Sannal már lassacskán egy éve alkottok egy párt. Középsuliban ismerkedtetek meg, majd a megismerkedésetek után egy másfél évvel meg is kérdezte tőled, hogy leszel-e a barátnője, amire habozás nélkül igent mondtál.
Életed legjobb döntését hoztad meg akkor, ugyanis nála aranyosabb, figyelmesebb, törődőbb barátot nem is találhattál volna magadnak.

- W/B - huppantál le ikred mellé, miközben ő reggelizett - Tudod milyen nap van ma? - mixeltél össze te is egy tál gabonapelyhet tejjel.
- Persze, hogy tudom - csillant fel a szeme.
- Ez a beszéd, működik ez az ikrek telepátia - kuncogtál fel.
- Végre péntek van...holnap hétvége! - ujjongott testvéred boldogan.
- Tudod mit? - legyintettél - felejtsd el! Nincs is semmilyen ikrek telepátia - sóhajtottál - Szóval, ma április elseje van, bolondok
napja - kezdtél bele mondandódba.
- Juuj, tényleg! - lepődött meg - akkor csinálnunk kellene valamit - esett ikred gondolkodóba.

- Pontosan! És én már ki is találtam, hogy mit fogunk csinálni! - ültél közelebb tesódhoz, majd suttogva megosztottad vele tervedet - W/B, mit szólnál hozzá, ha a mai napra életet cserélnénk? - csillant meg szemedben egy pillanatra a huncutság.
- S/B- ült ki ikertestvéred arcára egy széles mosoly - honnan jönnek ezek az eszement ötleteid? - nevetett
fel - Én benne vagyok! - egyezett bele az eszement ötletembe W/B.

- Viszont - akadékoskodott tesód, úton a suli felé- a fiúkkal mi legyen?
- Oh, a fiúk - húztad el a szádat - Hát W/B, ezzel megfogtál. Nem tudom!

- Mi lenne ha ma távolságtartóan viselkednénk velük? Tudod, csak, hogy ne történjen semmi, amit később megbánnánk - talált azonnal megoldást a problémánkra ikrem.
- A távolságtartás nem lenne a legjobb ötlet...gyorsan rájönnek, és baj is lehet belőle - vetetted el a felvetést.
- Akkor?
- Legyen az, hogy nem tartjuk tőlük a távolságot, az ölelés még belefér, de a csók és a puszi TABU! - nyomtad meg az utolsó szót.
- Oké - bólogatott testvérem mosolyogva - megérkeztünk! - állt meg a suli előtt.
- Huuh- fújtad ki a levegőt - Hát akkor induljon a nap. Vigyázz az én San-omra, és csak semmi puszi! - búcsúztál el ikredtől.
- Ne aggódj, vigyázok rá! - intett tesód, majd mindketten ugyanolyan ruhában, ugyanolyan hajjal nekivágtatok a Bolondok Napjának.

𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Where stories live. Discover now