Sziasztok~!
Most egy Oneus résszel készültem nektek, remélem tetszeni fog! ❤️❤️
Jó olvasást! 😘
Ravn:
Barátodnak nemrég új mottója lett , miszerint:
" Tegyük életünk minden pillanatát egy filmmé. "
De nem csak barátodat ragadta meg ez az idézet, hanem téged is, amire kisvártatva ő is rájött.Már hetek óta tervezgetitek, hogy ma ha törik, ha szakad, elmentek közösen edzeni.
Megérkeztetek, átöltöztetek, majd nekikezdtetek edzeni. Minden normálisan zajlott, egészen addig, míg Ravn el nem tűnt mellőled.- Hát ő meg hova tűnt? - veszed észre, hogy percek óta egyedül tornázol - mindegy, majd csak visszajön - szenteled újra figyelmedet a fekvőknek.
Pár pillanat múlva lépteket hallottál magad mögül, így felnézve egy kisebb kamerával találtad szembe magad.- Jagi az edzőteremben 1. rész - filmezett téged szerelmed mosolyogva.
- Ezt te sem gondolhatod
komolyan - hagytad abba a gyakorlatot nevetve.
- Szeretlek! - puszilt meg, továbbra is téged filmezve - És ha te is, akkor hagyod, hogy folytassam - mosolyog rád, te pedig beadva a derekad hagyod, hogy videnaplót készítsen rólad.Seoho:
Ma elég frusztráltan érkeztél meg házad elé, melyet barátoddal együtt osztasz meg. Holnap lesz a hapkidó vizsgád, és úgy érzed, nagyon nem vagy rá felkészülve. De a hazafelé vezető úton elkezdett kibontakozni fejedben egy "merénylet" Seohoval kapcsolatosan.
- Szia Jagii! - zár karjaiba mosolyogva barátod - Azt hittem, hogy már sose jössz meg - puszilt meg.
- Pedig itt vagyok - mosolyogtál
rá - De te hogyhogy itthon vagy? - léptél hátrébb, hogy szemeibe nézhess.
- Kivettem egy szabadnapot, csak, hogy veled tölthessek egy kis
időt - ölel meg újra - Szóval mit szeretnél csinálni?- Hát ami azt illeti, holnap lesz a hapkidó vizsgám, és... - kezdtél el utalgatni, ami barátodnak azonnal le is esett.
- Azt szeretnéd, hogy segítsek felkészülni, ugye? - lelkesült fel rögtön, mire te heves bólogatásba kezdtél - Akkor irány edzeni!Már több mint két órája kitartóan gyakoroltatok, amikor Seoho hirtelen abbahagyott mindent.
- Jagi - fújta ki a levegőt fáradtan szerelmed - Én felkészültnek minősítelek - bólogatott meggyőzően, mikor már ötödjére vágódott le a matracra.