𝐒𝐊𝐙 ~ 𝐌𝐚𝐤𝐧𝐚𝐞 𝐥𝐢𝐧𝐞 - Mint a testvéred

1.6K 44 10
                                    

Sziasztok! 🥰

Bocsánat a 3 hetes kihagyásért, ezért vezeklésül itt is lennék a Stray Kids maknae line-jával, lovely_by_sad kívánságára.

És ki lett még jobban szerelmes az ATEEZ-be? (i'm in love🥺)
Hát én! Egyszerűen imádoom az új számukat, és annyira hihetetlen a számomra, hogy minden egyes promotálásukkal elérik, hogy még jobban bele beléjük szeressek.
Ki van még így ezzel? 🤩

Aki pedig részt szeretne kérni, ne tartsa magában, nyugodtan írja csak le ide, vagy privibe.
Ne hagyjatok unatkozni! 😉

Na de nem is szaporítom tovább a szót, jó olvasást mindenkinek! ❤️
____________________

Hyunjin:

☘️Mindig is vágytál egy öcsire, akivel kedvedre játszhatsz vagy akármit elmondhatsz neki anélkül, hogy bármi is kiszivárogna a beszélgetésetekből, és még sorolhatnád...

☘️Milyen szép elképzelés...csak kár, hogy nem megvalósult meg! Ugyanis Hyunjin mellett nem ilyen egyszerű az élet.

☘️Akárhányszor csak alkalma adódna a zsarolásodra, mindig beköpne a szüleiteknek, hogy aztán hetekig élvezze, hogy az adósaként minden kívánságát teljesíted.

☘️ - Oké, elmondok neked egy
titkot - adtad be a derekad, miután órákig rágta a füled, hogy játssz vele őszinteségi játékot - De nem mondhatod el másnak! Apának és Anyának sem! - szabtad ki a feltételeket, amit ő keresztbe tett ujjakkal el is fogadott - Szóval tegnap véletlenül megkarcoltam a kocsi oldalát - húztad el a szádat az emlék hatására.
- Mii? - húzódtak ajkai egy pimasz vigyorra - Ooh, hogy ezért Apa mennyire ki fog akadni - pattant fel az ágyadról, hogy elújságolja a hírt apukátoknak.
- Hyunjin! - húztad vissza az ágyra öcsédet - Megígértél valamit! - emlékeztetted az előbb tett ígéretére, mire ő csak felmutatta keresztbe tett ujjait - Te kis....Két évvel idősebb vagyok! - vetetted be az aduászt.
- Én viszont okosabb és
ravaszabb - vágott vissza vigyorogva.
- Oké - fújtad ki a levegőt - Egyezzünk meg! Te nem árulsz be apáéknak, cserébe mondjuk átvállalom tőled két hétre a mosogatást - ötleteltél.
- Annyi még közel sem elég! - rázta a fejét Hyunjin.
- Három hét - emelted a tétet.
- Három hét, és te írod a házimat 12 napig - nyújtotta a kezét megegyezésképpen.
- Haah! Jó legyen - fogtál vele kezet.

☘️Ő a család dívája, és ami szemet szúr neki, azt könyörtelenül, kivétel nélkül leszólja, bár ez inkább csak a  te esetedben fordul elő.

☘️ - T/N, átmentél hippibe? Vagy miért nézel ki úgy, mint egy szivárvány? - fintorgott.
- Most mi bajod van vele? - vontad fel a szemöldöködet kérdőn.
- Hát napokig sorolhatnám - nyitotta ki szekrényedet - Vedd fel inkább ezt, meg ezt - adta kezedbe a
ruhákat - A hajadat pedig engedd ki, és akkor tökéletes lesz - vigyorgott, majd magadra hagyva adott időt, hogy gyorsan átöltözhess.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Where stories live. Discover now