Khm...Sziasztok!
*kínos mosoly*Kicsit eltűntem, amit nagyon sajnálok, csak hát a suli egy csöppet nehéz, így kevesebb időm marad sajnos az írásra. De igyekszem, ahogyan csak tudok! ❤️
Kezdésként egy kis GOT7-t hoztam nektek így estére, ami remélem azért mindenkinek tetszeni fog, annak ellenére is, hogy egy kicsit hosszúra sikeredett!Jó olvasást, és ne feledjétek a kérések továbbra is nyitva állnak! 😉🥰_________________
💛Jaebum:
Kívülről egy megközelíthetetlen jéghercegnek tűnik, de ha jobban megismered, rájössz, hogy egyáltalán nem az. Te magad vagy rá az élő példa, ugyanis már egészen kiskorotok óta elválaszthatatlan barátok vagytok, és még a mai napig is úgy gondolod, hogy jobb emberrel nem is hozhatott volna össze a sors.
Rengeteg mindenen mentetek keresztül, beleértve Jaebum debütálását is, ami azért nem volt egy könnyű menet, mivel JB hirtelen nagyon elfoglalttá vált. De ezen a nehézségen is túllendülve fűződött még szorosabbra a kettőtök kapcsolata, míg el nem kezdtél egy kicsit többet érezni legjobb barátod iránt.
Az egyetlen bökkenő csak az volt, hogy nem tudtad, hogy ő hogyan érez irántad. Szeret vagy örökre a barát zónában ragadsz?- Szerinted tetszeni fog
neki? - hallatszódott ki a leader megnyugtató hangja a stúdióból.
- Őszintén? - kérdezett vissza egy másik hang - Egyértelműen imádni fogja! Oda meg vissza lesz tőle - folytatta lelkesen az ismeretlen
hang - Nagyon szép dal lett!
- Remélem ő is ugyanezen a véleményen lesz. Napokig dolgoztam rajta - ütötte meg a füledet újra Jaebum hangja, amit akár órákig el tudnál hallgatni.
- Áh, szia T/N - lépett ki a stúdióból Junior mosolyogva - Biztosan JB-hez jöttél - találta el kapásból látogatásod okát - Menj csak nyugodtan, már biztosan vár - kacsintott rád, majd kikerülve téged igyekezett dolgára.- Szia Jaebum - nyitottál be a már megszokott, fehér színű szobába, mire legjobb barátod rögvest feléd fordult.
- T/N! - húzódtak ajkai egy széles mosolyra, miközben egy fehér lapot gyorsan összehajtogatva gyömöszölt be az asztal egyik fiókjába - Minek köszönhetem látogatásodat? - állt fel a helyéről, majd nevetve egy üdvözlő ölelésbe vont.
- Gondoltam megnézem, mi van veled - dünnyögted mellkasába - rég nem beszéltünk - bújtál ki öleléséből, lebiggyesztett ajkakkal.
- Tudom, és sajnálom - ismerte el hibáját - csak valaki miatt elég sok időt kellett töltsek itt - célzott burkoltan személyedre.
- Ki miatt? - öntött el a féltékenység egy pillanat alatt.
- Nem ismered - legyintett - Amúgy is, nem kell mindenről tudnod, hiszen aki kíváncsi hamar megöregszik - gyerekeskedett - érted pedig kár lenne - nevetett, majd kitessékelve a stúdióból kísért haza.Napokig csak Jaebum kijelentésén járt az eszed. Dalt írt valakinek, aki hirtelen megváltozott stílusából ítélve szinte biztos, hogy nem te vagy. Akkor meg mégis ki csavarhatta el úgy a fejét?
Életed legstresszesebb napjait élted meg az elmúlt egy hétben, egészen addig míg Jaebum egyik váratlan üzenetére fel nem kaptad a fejed.Jae❤️🎶:
Ma este koncertünk lesz, és szeretném, ha eljönnél.
A jegyet is küldöm😉
🖇️1 melléklet csatolvaPercekig csak néma csendben bámultad a csupán 3 soros üzenetet, miközben egyre csak felerősödő, vegyes érzelmek keringtek benned. De végül csak úgy döntöttél, hogy elmész a koncertjükre, hiszen azért mégis csak a legjobb barátja vagy, ezért magától értetődő, hogy támogatod, akármiről is legyen szó.
- A következő dal egy különleges lánynak szól - szólt bele a mikrofonba a leader, miután mindenki levonult a
színpadról - szeretlek! - vándorolt tekintete rajongóról rajongóra, míg szemei meg nem akadtak
rajtad - remélem tetszeni fog! - mosolygott rád, majd vett egy mély levegőt és elkezdett énekelni azon a gyönyörű hangján.