𝐄𝐍𝐇𝐘𝐏𝐄𝐍 - Téli randi

1.4K 55 3
                                    

Sziasztok!

Kellemes ünnepeket mindenkinek! És persze sok-sok kitartást, mindjárt vége az évnek. 💕

Puszii és jó olvasást! 😘
________________

Már évek óta együtt vagytok, és minden hónap 23. napja nálatok egyet jelent a randinappal.
Már előre is izgatott vagy, hogy Barátod mit talál ki erre a napra.
Reggel gyorsan kidobott az ágy, így bőven volt időd elkészülni, míg Kedvesed megérkezik. Éppen a nappaliban pakolgattál, mikor egy halk kopogás hangja szűrődött be a küszöb alatt. Így vidáman az ajtó elé szökkenve tártad ki magad előtt a falapot, hogy egy mosolygós arccal találd szembe magadat.

Jungwon:

- Jungwon! Hiányoztál! - bújtál azonnal kitárt karjai közé, amint megláttad, hogy ő áll előtted - Gyere be, hideg van! - invitáltad be aggódva Barátodat melegséggel átjárt otthonotokba.
- Te is hiányoztál - jelentek meg aranyos gödröcskéi mosolygásának köszönhetően - Kíváncsi vagy, hogy hová megyünk ma? - fürkészett érdeklődően.
- Nagyon - bólogattál lelkesen, miközben derékig merülve a szekrényben keresgéltél sapkád és persze kedvenc sálad után - Szóval elmondod? - fordultál felé felegyenesedve, kezedben tartva a megtalált kiegészítőket.
- Régebben mondtad, hogy egyszer majd szeretnél velem egy havas erdőben sétálgatni - lépett eléd mosolyogva - Szóval gondoltam megvalósítom ezt a régi
vágyadat - lopott egy apró csókot ajkaidról.
- Imádlak! - csillantak fel szemeid, majd gyors öltözködésbe kezdtél, hogy minél előbb elindulhassatok.

🐈 🐈 🐈

▪️Életed eddigi legjobb napját töltöd el vele egy közeli havas erdőben, ahol rajtatok kívül senki sincs.

▪️Rengeteget nevettek és viccelődtök, ám ugyanakkor ki is beszéltek az élet nagy gondjait, amikre aztán együtt kerestek megoldást.

▪️Megszámlalhatatlan mennyiségű fénykép készül rólad Jungwon által, amiknek a feléről nem is szerzel tudomást, csak akkor, amikor meglátod magad Barátod telefonjának a zárképernyőjén vagy éppenséggel háttérképén.

▪️Számos nyomot hagytok magatok után sok-sok hóangyal és mini hóember képében.

▪️Amikor elfáradsz, szívesen kap a hátára vagy akár vesz fel nyakába, és úgy indultok haza, hogy otthon felmelegedjetek.

Heeseung:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Heeseung:

- Heeseung! - csillantak fel szemeid, mikor megláttad Barátodat egy nagy, bundás kabátban az ajtó
túloldalán - Már vártalak - költözött ajkaidra egy halovány mosoly.
- Igyekeztem, ahogy csak
tudtam - ölelt meg - Mehetünk? - vált el tőled, majd egy gyors fejbólintás után a kezed után nyúlt és együtt indultatok el az egyre csak sűrűbben hulló hóesésben.
Már majdnem odaértetek volna arra a helyre, ahová Heeseung a randitokat szervezte, mikor Kedvesed telefonja hangosan megcsörrent. Így megállva kíváncsian vártad, hogy mik lesznek a fejlemények.
- Jagi, van egy kis baj - tette le a telefont - Be kell ugranom egy kicsit a céghez. Ugye nem gond? - vakarta meg tarkóját kínosan.
- Nem, dehogyis! Elkísérlek - fogtad meg ismét kesztyűbe bújtatott kezét, majd az ellenkező irányba fordulva igyekeztetek a BigHit felé.
- Itt várj meg! Mindjárt jövök - nyomott egy puszit az arcodra, majd magadra hagyott.
Már vagy egy órája fagyoskodtál kint, a hatalmas épület előtt, mire megelégelve a dolgot hívtad fel Heeseung-ot, hogy mi lesz abból a mindjárt jövökből.

𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Where stories live. Discover now