Sziasztok!^^
Újabb kedvenc banda következik a sorban. Igazából még csak most ismerkedem velük, de nem bírtam ki, hogy ne hozzak a srácokkal is egy aprócska részt.
Ami a témát illeti nem tudom, hogy mennyire aktuális így tavaszi időjárás kellős közepén, de mikor elkezdtem írni, akkor még az volt. :PGIF nincs benne, mert nem tudom berakni őket *crying*, de remélem, hogy anélkül is élvezhető lesz! <3
Sangyeon:
Sosem említetted még neki, hogy mennyire rosszul viseled, amikor az időjárás szeszélyessé válik, ha az eget hirtelen viharfelhők borítják be, ha szüntelenül esni kezd.
De a mai nap erre a kis titokra is fényt derített egy kiadós felhőszakadás keretében.- T/N! - riad fel, miután ijedtedben összerándultál az ölelésében - Itt vagyok! Nincs semmi baj! - húz magához közelebb.
- Mi a baj? - súgja halkan.
- Félek a viharoktól - árulod el neki félelmed okát.
- Miért nem mondtad? - kérdezi szelíden.
- Azt hittem, hogy ezt már sikerült kinőnöm mostanra - fúrod a fejed mellkasába - de ezek szerint nem - húzod el a szád.
- Nyugodj meg! Húnyd le a szemed, és próbálj meg relaxálni! - simogatja finoman a hátad, majd addig nem tér ő is nyugovóra, míg teljesen meg nem nyugodsz és el nem szenderülsz újra a karjaiban.Jacob:
Imádod a felhőtlen, derült napokat, mikor a napsugarak hétágra sütnek. Amennyire odavagy értük, pontosan ugyanannyira gyűlölöd a viharos, esős estéket. Olyankor sose akarsz egyedül maradni, szükséged van valakire, aki melletted van és biztonságot nyújt neked.
- Jacob! - pattannak fel szemeid, mikor egy hangos dörgésnek köszönhetően felriadsz az álmodból és észreveszed, hogy az ágy másik fele üres - Félek! - indulnak útnak könnyeid, amik nagy cseppekben szánkáznak végig az arcodon.
- Itt vagyok Baby! - süpped be melletted a matrac, majd pillanatokon belül ölelő karokban lelsz újra nyugalomra - Shh! Ne sírj! Nincs semmi baj! - törli le könnyeidet, majd álomba cirógatva gondoskodik róla, hogy ez a nap is nyugalomban érjen véget.Younghoon:
Ő egyértelműen a figyelemelterelés híve lenne, és ehhez minden égiháború alkalmával tartaná is magát. Szereti a viharokat, de mégjobban imádja mikor egy-egy villámlásnál vagy dörgésnél hozzábújsz és megkéred, hogy filmezzetek, mivel az elkergeti a gondolataidat a kinti csúf időről.
- Ezek a filmnézések a kedvenceim! - nyom egy puszit a hajadba, miközben a mellkasán fekve mélyedsz bele egyre jobban a filmbe. Egy idő után már a figyelmedet is elkerülik az ablakon kopogó esőcseppek és az erőteljes széllökések nesze, mivel nem sokkal a film kezdete után elindultál az álomvilágba vezető, hosszú úton.
Hyunjae:
Régebben szeretted a viharos estéket, de sajnos ezt egy rossz pillanatnak köszönhetően sikerült egy negatív emlékhez kötnöd, ami miatt már nem nyugalommal, hanem szorongással próbálod átvészelni a hatalmas, villámlós zuhékat.
- Nyugodj meg Kincsem! - simít tincseid közé Jae, majd halkan énekelni kezd, ami pillanatokon belül feloldja a benned felgyülemlő összes feszültséget. Hangja néhány perc elteltével álomba ringat, ahonnan utána már semmi sem húzhat vissza. Sem hangos mennydörgések, sem fényes villámlások.
Juyeon:
Azóta, hogy megtudta mitől félsz a legjobban, sohasem telt el úgy egyetlen olyan alkalom sem, mikor ne eszelt volna ki egy stratégiát a figyelemelterelésedre.
Mindig mást és mást, néha még téged is meglep a kreativitása.