𝐍𝐂𝐓 𝟏𝟐𝟕- Mikor megkéred őket arra, hogy tanítsanak meg táncolni

3.2K 81 5
                                    

Sziasztok,
Meghoztam az első részt.
Remélem tetszeni fog nektek ❤️

Jó olvasást, ha tetszett voteolj és véleményeket is szívesen fogadok. Természetesen kérések még mindig kérhetőek😉

Taeil:

Barátod ma szabadnapot vett ki, így elhatároztátok, hogy együtt töltitek a napot.
Először a parkot vettétek célba, aminek minden egyes szegletét végigjártátok, közben mindenféléről beszélgetve. Munkáról, NCT tagokról, jövőről, koncertekről, fanokról.
A szó még mindig csak úgy folyt belőletek, amikor elhagytátok a parkot és indultatok neki a hatalmas városnak teljesen céltalanul.
Már vagy egy bő órája lézengtetek a szinte már majdnem kihalt utcán, mikor ismerős dallam ütötte meg a füleiteket. Egymásra mosolyogva kezdtétek el keresni a hang forrását.
Rövid keresgélés után megtaláltátok a keresett helyet, így ott leragadva néztetek meg egy utcai random play dancet. Rengeteg ismerős számot táncoltak, amiket te csak csodálattal figyeltél, majd mikor már hazafelé tartottatok megkérdezted Taeil véleményét is.
- Neked, hogy tetszett a random dance? - fordultál barátod felé.
- Ügyesek voltak, de a mi koreóinkat én jobban el tudtam volna táncolni.
- Ebben biztos vagyok - nevettél fel egy aprót - de, Taeil~ - torpantál meg hirtelen - Nem tanítanál meg egy egyszerűbb koreóra? - néztél fel rá reménnyel teli szemekkel.
- Hát, ha nagyon szeretnéd, akkor szívesen segítek neked - vont magához szerelmed határozottan egy apró puszit nyomva ajkaidra.

Johnny:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Johnny:

Mára egy kisebb meglepetést tartogattál barátodnak, miszerint meglátogatod őt az esti fan meetingen. Munka után még gyorsan hazaugrott, hogy veled tölthessen egy kis időt, majd indult is tovább az esti esemény helyszínére.
- Este találkozunk Baby, de most rohannom kell - nyomott egy csókot ajkaidra, majd futott is ki a kocsihoz. Jót nevetve magadban kezdtél neki te is lassan a készülődéshez. Körülbelül 2 óra múlva már menetkészen szálltál be a kocsiba.

A helyszínre érve már rengeteg ember volt ott. A fanok kígyózó sorban várták, hogy válthassanak pár szót az NCT 127 tíz tagjával. Így te is beállva a végtelen hosszúnak tűnő sorba kezdted kivárni mind a tíz fiúval való beszélgetésed. A sor rohamosan haladt előre így észbekapva már egy mosolygó Markkal találtad szembe magad. Ő csak egy sejtelmes vigyort villantva adott át neked egy általa aláírt fényképet, majd mentél is tovább. Ugyanezt megcsinálva a csoport további 8 tagjával jutottál el az asztal legvégén ülő szerelmedhez.
- Szia, Johnny vagyok, téged hogy hívnak? - szavalta el barátod a megszokott monológját, láthatóan teljesen másra gondolva - T/N - mutatkoztál be.
- Nagyon szép név - néz fel rád, majd miután felfogta, hogy te állsz előtte rögtön stílust váltott.
- Vagyis valamit még tehetek
érted? - próbálta visszafogni feltörő, folyamatos mosolygását, miközben aláírta fotóját - szeretném, ha megtanítanál táncolni - mondtad neki már egy kicsit halkabban.
- Neked mindent.

𝗞𝗽𝗼𝗽 𝗯𝗮𝗻𝗱 𝗿𝗲𝗮𝗰𝘁𝗶𝗼𝗻𝘀Where stories live. Discover now