chapter 3

153 117 25
                                    

Just because of you.

~

____________________

" wei jengkuk! Kau pahal dari semalam senyap je? Piyed ke? " soal jimin seraya menjengah ke luar kelas kot kot cikgu otw masuk ke.

" cer tengok belakang aku ade pape tak. Kot kot tembus " balasnya. Jimin membuat muka series dan melihat belakang badan jungkook. " aku gurau je lah takyah ah series helemek " kata jungkook dan jimin hanya mengangguk angguk tapi muka still series. Kalau betul engko tembus memang aku tanam kau idup idup! Aku taknak member cm kau huh! Gurau je.

" abis asal senyap je? " soal taehyung pula sambil usya awek awek lalu depan kelas. Ade yg gedik, ade yg kerek dan ade yg blur. " saje " jawapannya itu membuatkn jimin rasa nak tibai tibai je anak jeon ni. Tak kira ah member tak member.

" wei saem otw wei " pekik jimin maka yg lain auto gelabah suga yg tidur pun auto bangun. Saem Han ni takleh buat main sekali dia sebat patah riuk tulang kau.

~~

Eilya dan hyerin fokus membuat kerja sekolah mereka yg telah diberikan oleh guru subjek sains minggu lepas almaklum masa tu cikgu nya cuti. So kerja tu nanti nanti boleh buat tapi harini cikgunya datang pulak heih. Si sierra ni ha duk usya crush crush yg lalu lalang depan kelas nya. Mentang mentang duduk tepi tingkap heh!

" wei " panggil sierra kepada mereka. Eilya mendongak memandang sierra dan menjongketkan sebelah keningnya. Kacau bethul orang nk buat homework.

" kenal jeon jungkook? " soalnya. Eilya mengangguk dan sambung semula membuat kerjanya. " budak baru kelas 5AC tu? " soal hyerin pula. Sierra mengangguk laju. See, anaknya Lee semua benda dia tahu.

" kenapa dengan dia? Engko jangan cakap yg engko crush dekat dia pulak. Aku tumbuk muka kau nanti " ugut hyerin sambil menunjuk penumbuknya. Sierra tersengih sengih hm ye la tu.

" heih bile nak setia kau ni? " hyerin menggelengkan kepalanya. Letih layan karenah sierra ni. Masa mak dia mengandungkan dia berkenan dengan buaya gamaknya.

" bile aku dah jumpa kerash yg bebetul kerash lah hoho- adeh! " kepalanya dihempuk oleh eilya menggunakan kamus dewan milik seungkwan. " Pinjam jap eh sengkuang " ucap eilya. Seungkwan mengangguk. Ha balasan haritu hempuk kepala dia dengan kepala hyerin guna buku biologi an kalini time dia extra sikit gune kamus.

" wei bapak aku bayar zakat wei " bayo tak bayo. Dah le perangai tu heih payah la nk cakap. " tapi aku rasa dia ni maybe special crush aku sebab aura dia lain machiam wei- adoi! " kalini hyerin pula hempuk kepala dia gune botol mineral yg tah sape punya sebab memang ade bawah meja tak lain tak bukan mesti kerja budak junior dah minum tak reti reti nk buang. Dah le kongsi satu meja. Jangan sampai aku carik nanti budak ni.

" wei bapak aku bayo wei zakat. Jangan main kepala plis " eilya menunjuk thumbs up kepadanya, balasan untuk engko sebab hempuk kepala kitorang ritu plus perangai tak berubah tu hm.

© Special Crush ; Jjk Where stories live. Discover now