Ready for the last
chapter?+
+
+
Dear heart, please stop loving to
someone that i know
i can't get~♡
•
•
•
_____________________________
Sierra berjalan dengan langkah yg lemah dan longlai. Kini tempat tujuannya hanya satu iaitu tandas. Di situ lah dia bakal melepaskan segalanya melalui air mata.
Eilya dan hyerin silih berganti memandang antara sesama sendiri. Perasaan bersalah turut hadir dalam diri mereka. Jika mereka tahu ending percintaan sierra dan jungkook seperti ini, sudah pasti mereka berdua akan bertindak dari dulu.
Pintu tandas perempuan dibuka lemah oleh sierra. Nasib menyebelahinya apabila tiada seorang pun di dalam tandas itu melainkan mereka bertiga.
Pili air di sinki dibuka lalu dibiarkan air jernih itu mengalir seperti mana air matanya yg masih mengalir sejak tadi.
" sierra.. " panggil hyerin lembut. Bibirnya diketap apabila terdengar esakan kecil yg keluar dari mulut sierra.
" come " hyerin mendepakan kedua tangannya sambil mengulum senyuman tipis di bibirnya. Sierra berjalan perlahan lalu dia mula masuk ke dalam dakapan hyerin. Belakang tubuh sierra di gosok lembut.
Eilya lambat lambat akhirnya turut serta acara berpelukan itu. Kini mereka berpelukan bertiga. Eilya dan hyerin hanya membiarkan sierra menangis dalam pelukan itu.
" wow wow wow, look who's here " satu suara yg kedengaran sinis itu membuatkan pelukan mereka bertiga terlerai. Pintu masuk tandas itu dipandang lalu terpaparlah si Choi Yuri bersama kawannya iaitu Aera.
" huh, tetamu yg tak diundang " bidas hyerin selamba tanpa memandang wajah mereka berdua itu.
" hello cik hyerin, tandas ni bukan untuk korang je. Tandas ni untuk semua pelajar perempuan dekat sekolah ni. Jadi tolong betulkan ayat kau tu " yuri menggulingkan biji matanya ke atas sambil jari jemarinya ligat mengikut cara percakapannya.
" lah, terasa ke? Aku takde pulak mention pasal tandas semua ni " hyerin tersenyum sinis melihat reaksi muka yuri yg sedang menahan geram.
" whatever " kata yuri sepatah. Tak lama kemudian dia memandang sierra dengan muka yg terkejut. Tangannya juga diletakkan ke mulut. " sierra... Are you crying? "
" ade kau nampak dia tengah mop lantai ke dekat situ? Terang lagi bersuluh yg dia tengah menangis. Tanya lagi buat apa " bidas eilya pula. Kedua tangannya disilangkan ke dada. Tidak lupa dengan jelingan mautnya.
Yuri mengepal kedua penumbuknya dengan geram. Nasib baiklah mereka bertiga, kalau eilya seorang, memang dah lama dia tarik rambut.
Aera yg tahu dengan reaksi yuri itu mulai menggelengkan kepala. Itu lah, nk sangat sakitkan hati orang last last dia yg makan hati. Dia sendiri pun tak tahu apa sebab yuri mengheretnya hingga ke sini.
YOU ARE READING
© Special Crush ; Jjk
FanfictionMencintai itu tidak pernah salah, apatah lagi menyayangi. Yang salah itu Sierra, sudah tahu Jungkook menipunya mengapa dia masih mencintainya? S T A R T : 15/8/2021 E N D : 1/12/2021 ─ 1st Story by tatalifeu ─ | all my stories cover made by @dearsh...