chapter 7

118 109 17
                                    

Hey, catch me now!

/

All about you is just a dream.

~♡

__________________

" eilya bangun eilya " mendatar sahaja suara sierra untuk membangunkan eilya yg kemain syok dia tidur dari tadi sampai susah nk kejut. Dah lebih 15 kali rasanya kejut si eilya ni. Tapi still tak bangun bangun. Tak pengsan mesti mati ni.

" kawan kau ni mati ke cane rin? " sierra menonyoh nonyoh kepala eilya. Letih kejut si eilya ni. Kejut dia dah mcm kejut orang mati. Tak bangun bangun! Apahal liat bebenor tah dia ni.

" guna plan kau yg last " cadang hyerin. Sierra mengangguk dan tersengih nakal. Bersedia lah engko wahai eilya anak pungut Im muehehehehe.

Bbukk!

Bbukk!

" adoi! Yahh Jung!! Hanat kau! " marah eilya. Kepalanya yg baru dihempuk menggunakan kamus dewan milik seungkwan digosok gosoknya. Sakit ya amat. Sierra dan hyerin ketawa puas. Ha bangun pulak pikir dah ilek.

" ha hambekk! " puas hati sierra dapat hempuk kepala dia ni. Guna cara baik tak layan ha ni lah makannya.

Eilya mencebik dan masih lagi menggosok kepalanya. Sakit tu masih terasa. Kalau slow takpe lah jugak ni dah rasa mcm kene hempuk dengan kayu balak. Sakitnya tu sampai si eilya ni rasa nk je tumbuk si sierra ni haa.

" jenuh wei kitorang kejut kau dari tadi " kata hyerin. Eilya memandang nya dengan pandangan blur blur gitu.

" bape lama aku tidur? " soalnya dengan muka yg ingin tahu. Hyerin meletakkan jari telunjuknya didagu acah acah pikir gitu.

" hmm takde lah lama sangat. Dalam 5 jam gitu " jawabnya. Eilya mcm tak percaya. Ye ye jek sampai 5 jam. Lama benor aku tidur.

" betul betul lerr " hyerin ketawa mengekeh diikuti oleh sierra. Eilya rasa mcm nk hempuk je diorang guna kamus seungkwan tu. Biar diorang rasa ape yg eilya rasa tadi.

" takde lah lama sangat. Tapi lama la jugak. Sampai ngantuk kitorang kejut kau " ujar sierra dan menguap dengan sebesar besarnya mulut dia tu. Kau masuk dalam tu kompem hilang tanpa dikesan.

" kita memang dari tadi dalam kelas je ke? " soal eilya lagi. Sierra dan hyerin berpandangan sesama sendiri dan mengangguk serentak. " benon suruh kita buat kerja sendiri. Ha kita buatlah kerja sendiri ni " kata sierra.

" bukan kita ronda ronda ke tadi? " serentak hyerin dan sierra mengeleng. Tapi pahal rasa tadi mcm round round satu sekolah?

" aku tahu lah tadi kau tidur mati tapi tak tahu lah pulak kau hilang ingatan masa tidur " perli hyerin. Eilya menjelingnya tajam. Dia ni tak sah kalau tak menganjing. Cuba series sikit lah deyyy.

" dah kitorang nk tidur. Rehat nanti kejut " pesan sierra lalu melentokkan kepalanya ke atas kamus dewan milik seungkwan tu haa. Best do tidur atas ni. Tinggi kepala aku. Hyerin dah tidur dah berbantalkan lengan sierra. Ni lagi syok.

© Special Crush ; Jjk Where stories live. Discover now