chapter 10

106 102 23
                                    

Are you happy if he notice
you as you want?

~♡

_____________________

" kau duduk dengan aku en rin? Jangan tinggalkan aku pulak " pesan sierra buat kali ke- 100 agaknya. Dari sebelum bas sampai hinggalah sekarang tak habis habis asyik cakap benda yg sama. Tak penat ke duh?

Almaklum ler eilya kene culik dengan suga tadi. Sesuka acik dia je rembat member orang. Dah lah diorang naik bas kedua pulak tu. Terpaksa berpisah untuk beberapa jam huwaaaa. Kami disini sentiasa merindui mu eilya acewahh over pulak!

" kau cakap lagi sekali atas bumbung bas ni tempat kau " kata hyerin bersama riak muka malasnya. Kalau dah dari tadi asyik dengar tu je sape je yg tak bosan. Rasa nk tibai pon ada. Nasib je member kalau tidak tamat lah riwayat hengko!

" hehe ingatkan je " balas sierra sambil tersengih sengih. Tangannya merangkul bahu hyerin. Tak lupa dia pergi goncang goncangkan bahu si hyerin tu ha. Tahu lah hyerin pendek 4 cm dari dia helemek.

" ha wei duduk situ jom! " ajak hyerin dan mendapat anggukkan setuju dari sierra. Oyeahh amareyy lah kita duduk.

Rangkulan pada bahu hyerin dilepaskan. Baru sahaja sierra ingin mengikuti hyerin beg sekolahnya  ditarik dari belakang membuatkan dia terhenti.

Sierra berpusing menghadap ke arah gerangan yg main tarik je beg dia. Pang karang! Namun dia terkaku seketika kerana gerangan tersebut adalah jungkook.

Tapi bukan itu yg membuatkan dia terkaku, malah kedudukan nya dengan jungkook tersangatlah rapat. Terasa nafas hangat jungkook dipipi sierra. Orangnya dah lah pendek. Kepala pon separat dada jungkook je heh ashian.

" y- ye? " jungkook memandang sierra dingin sebelum mengukir senyuman senget. Lengan sierra ditarik untuk mengikutnya.

Hyerin yg baru perasan ketidakadaan sierra segera mencari si anak Jung ni. Matanya tertancap pada dua orang manusia iaitu jungkook yg sedang menarik sierra.

" yaish anak juon ni! " rengus hyerin geram. Matanya dikecilkan memandang jungkook yg sempat senyum mengejek ke arah hyerin.

Dah tahu dah maksud disebalik senyuman tu apa iaitu...

" hyerin! " tegur mingyu seraya merangkul bahu hyerin. Ha yg ni lagi lah pendek nk dibandingkan dengan sierra tadi. Dah lah mingyu tinggi lampai orangnya mcm galah!

" apa kau nak? " soal hyerin acuh tak acuh. Tangan mingyu yg merangkul pada bahunya ditepis. Mingyu ketawa kecil melihat hyerin.

" kau pendek lah. Aku rasa mcm nk peluk je kau ni " ujar mingyu sambil tersengih. Hyerin dah tayang penumbuk dia bebetul depan muka mingyu. Kalau berani ha peluklah tu pon kalau taknak duduk ICU.

" eh lepas lah jungkook! " sierra sedaya upaya menarik tangannya dari digenggam jungkook. Namun apakan daya, seketul sierra tidak dapat melawan kudrat sebijik jengkuk hohoho.

" diam " jungkook menolak tubuh sierra perlahan hingga dia terduduk. Jungkook turut melabuhkan punggung nya disebelah sierra.

© Special Crush ; Jjk Where stories live. Discover now