chapter 4

129 114 14
                                    

Only you

/

I think you are my happiness even though we don't know each other very well.

~♡

_______________________

" wei kau ni an kalau setakat masuk pastu keluar, keluar pastu masuk balik an, aku rasa better kau tak payah ajak aku. Eiy buang masa bethul!! Kau ni pon- " terhenti bebelan eilya apabila suga memandang nya dengan kening sebelah terangkat. Makin panas lah si eilya ni.

Malu pon satu hal, ade ke patut dah amik barang tu, tinggal nk bayar je tapi boleh pulak si suga ni letak balik pastu keluar gitu je. Then masuk balik kedai tu kata wallet tertinggal. Eilya memang tinggal tunggu masa je nk flying kick ini anak.

" pahal kau tengok aku mcm tu? Tampar nak? " suga tergelak kecil. Haha ade hati nk tampo orang. Cubit pon tak rasa heh.

" comel lah kau bebel. Mcm makcik makcik! " pipi eilya mula merona merah kerana shy gitu. Tapi bengang pon ye sebab dia kata mcm makcik makcik. Jauh benor bezanya.

" tak sekarang ni, ape tujuan kau heret aku ke mall ni kalau setiap kedai kau masuk kau keluar balik. Then setiap barang kau amik kau letak balik? " tangannya disilang kedada. Rambut belakang nya di libas tepat ke muka suga. Suga meraup kasar mukanya. Pergh ini rambut ke berus dawai?

" entah. Tabiat agaknya " selamba suga membalas. Dehek eilya tak boleh tahan sabar dah ni. Terus telinga suga ditariknya. Ha hambek!

Orang lalu lalang disitu diabaikan. Bagi pandangan diorang, eilya dengan suga ni nampak sawit githuw. Main tarik tarik telinga pulak. Baik pergi amik gunting pastu kerat terus telinganya tu.

" yah! Lepas! " eilya dijelingnya sekilas lalu telinga kanannya digosok gosok. Pedih ye gais. Rasa mcm nk tercabut! Eilya disebelahnya senyum mengejek. Kamon ini eilya. Setakat suga ni pedehal? Nk lebih? Jap aku roger hyerin dengan sierra eh. Memang mampus nanti suga dikerjakan.

" baik aku tak payah ikut kau! Lagi bagus duk rumah main ML dengan member aku! Huh! Dah lah berlagak swag! " ayat last tu bikin suga panas. Pahal nk kene mention swag? Eiyyyy nasib ni mall dan nasib jugak si eilya ni perempuan. Kalau tidak ke gelanggang WWE lah kita.

" this is suga k. Mestilah swag. Bukan mcm kawan kau tu. Ade hati nk rampas tittle swag dari aku heh " ucap suga. Ni mesti dia cakap pasal hyerin ni ha. Sebab hyerin la yg gelarkan suga berlagak swag. This is fakta.

" and lagi satu. Nanti kau pesan lah dekat dia, dia tu perempuan, takyah jadik swag sangat. Biar aku je yg swag. Nk bagitahu dia sekarang pon boleh. Lagi bagus " sambung nya lagi. Eilya malas nk layan dia ni. Entah ape pasal bawak dia pergi mall pon entah ler. Beli nya tidak heih. Masalah masalah.

" dah jom makan " suga terlebih dahulu berjalan memasuki kedalam kafe TIPOK. Eilya yg ajak, dia yg masuk dulu. Nampak sangat kebulurnya tu. Pasal kafe tu, haritu si jimin ade cakap dekat si suga, katanya makanan dekat sini sodap sodap. Masih ingat dimana jimin, jungkook dan taehyung bertemu dengan geng peloles swag? Ha disini lah kafenya.

© Special Crush ; Jjk Where stories live. Discover now