chapter 5

137 114 27
                                    

You know what, everytime
I will thinking about you.

~♡

__________________

" ha sierra nk pergi mana tu? Dah malam dah ni " tegur puan Jung sebaik sahaja melihat kelibat sierra berjalan ke arah pintu. Sierra menoleh ke arah puan Jung dan tersengih sengih. Harap eomma bagi la aku nk keluar ni hiks.

" nk pergi beli ramen jap. Besok nk buat challenge dekat rumah hyerin. Kan besok cuti " jawab sierra. Hud disarungkan menutupi kepalanya. Puan Jung masih lagi memandang sierra. Aduh eomma ni, cm tak bagi je.. Wacuce!

" waeyo eomma? " soal sierra. Ape pahal mak nya nya duk pandang pandang heih. Jangan tak bagi keluar sudah. Aku nk beli ramen oiii!! Nk challenge dengan dua ekor manusia tu besok.

" balik cepat sikit. Jangan nk melencong ke mana " fuh lega sierra. Pikir mak dia tak bagi tadi ueue. Ayoo gais kita pergi 7eleven. Tu je dekat hehe. Kunci kereta Honda civic turbo dicapainya. Kereta ni hadiah pemberian kerash gais uhuk. Sape caye engkorang budu. Giler ke ape kerash aku nk bagi. Heh.

" k eomma. Shookyyyyyyy eh tataaaa eh cookyyyyyy heheeh " sierra membuat flying kiss ke arah mak nya. Puan Jung hanya menggeleng geleng melihat perangainya. Aje ler ini budak wacuce! Eh ape wacuce tu? Hmmm

~~

" terima kasih. Datang lagi ye " ucap pekerja kaunter itu kepada sierra selepas sierra selesai membuat pembayaran. Ceh biasa ah ayat ni. Engkorang dh selalu dengar an. Budak 3 tahun pon dah hafal dah ape yg akak or abang cashier nk cakap time mak bapak korang dah siap bayar. Bosan kadang kadang.

" taknak " ejek sierra sambil mengekeh kecil. Akak cashier tu tahan sabo je dengan dia ni. Karang ade jugak yg aku tampo. Eh dia ni hormat sikit k.

" eh budak ni. Kalau aku tahu tadi, aku sumbat ramen cup tu dekat mulut dia " kata pekerja cashier tu kepada kawan sekerjanya yg menjaga meja kaunter dia hadapannya. Sempat lagi dia membuat gaya bercekak pinggang. Ayokk akak cashier dah maghohhh.

" eh, cm kerash aku " omel sierra sendirian. Susuk tubuh figura yg sedang makan di kedai berdekatannya diperhatikan. Uuuu wonwoo kerash gue and the geng tengah makan ehek. Makan pon hensem haih.

" mengintai " tegur satu suara garau di sebelah sierra. Pinggang sierra juga dicucuknya membuatkan sierra termelatah. Adoo takyah ah men pinggang! Sensitif tu!

" oi anak jeon hensem!! " terus mulutnya ditekup. Dia memusingkan badannya menghadap ke arah suara tersebut. Jengkuk rupanya. Eiy nasib kerash kalau tidak ramen ni aku baling kt mukanya.

" anak jeon? Aku ke? " uish perasan bethul dia ni heh. Pikir dia sorang je ke anak jeon? Jsjsjsj. " oi! Berangan! " terhincut bahu sierra dek disergah jungkook. Bukan termenung, tapi mengutuk didalam hati kehkeh.

" eee perasan. Bukan awak lah! " sierra melihat semula ke arah kedai makan tersebut. Jungkook turut sama melihat ape yg sedang diperhatikan oleh sierra. Kemain syok ye.

" jeon wonwoo? " soal jungkook. Sierra hanya mengangguk dan mengeluarkan telefonnya untuk mengambil gambar wonwoo secara senyap senyap hoho.

© Special Crush ; Jjk Where stories live. Discover now