Can I ask you something?
What are you doing in
my heart?/
Should I cry or what?
~♡
•
•
•
_______________________
Sierra dan hyerin menatap tajam si Eilya. Orang punya lah gelabah carik dia, sekali masuk kelas dia dah ade the hek betul. Hampir hampir si hyerin nk buat announcement Eilya anak Im hilang tadi. Nasib sierra halang heih.
" yah Im Eilya! Where are you going? Dah la sesuka hati kata pengetua nk jumpa. Eiy tibe panas pulak aku " hyerin bersuara sambil menyebak rambutnya kebelakang. Eilya tersengih sengih gitu. Otak tengah pikir nak jawab ape padahal lambat sebab perang mulut dengan suga yg berlagak swag tu jsjs.
" err.. Erm.. Aaa ermm " tu je lah jawapan dia. " mulut tu ade masalah ke? Atau kerongkong kau tercekik pape tadi? " soal sierra. Eilya masih lagi tersengih.
" tak nak jawab takpe. Tapi hehe bak le sini buku matematik kau nak tiru. Nak harapkan sierra ni sampai berjanggut pon tak siap. Duk sibuk usya crush " sierra disebelah dah baling pencil box milik Eilya tepat ke dahi hyerin.
" weh patah nanti pen pen aku aish " rengus Eilya. Ni lah paling menyampah. Asal nk baling pape, mesti barang dia jadik mangsa. Takde benda lain ke?
" pen patah boleh beli. Ni hati aku sentap ni nk beli mane? " dadanya ditepuk tepuk. Sungguh menusuk ke kalbu.
" eo? Sentap? Sierra yg aku kenal, kau maki lah dia mcm mane pon, dia tetap rilek buat bodo. Ayat aku punya le biashe biashe je kau terasa? Ah mianhae Jung sierra " tutur hyerin. Lantas dia bangun dari duduknya dan membongkokkan badannya ke arah sierra. Sierra dah acah acah permaisuri gittuw.
" hm never mind. Dah aku nk pergi toilet. Ade sesapa nk ikut? " mereka berdua menggeleng. Sierra menjeling mereka heh membaziaq ayaq liuq aku pelawa korang hm!
" hah kau pergi mane? Ni mesti jumpa dengan suga berlagak swag tu an? Pastu korang duk gaduh sesama sendiri sampai ni lah hilang tanpa khabar berita " ucap hyerin. Eilya mengangguk betul. Hebat anak Lee ni pandai mentafsir minda orang.
Eilya pon mula mencerita mcm mane bertembungnya mereka berdua sehingga eilya hampir menumbuk suga disebabkan ayat Savage yg keluar dari mulut suga tu pergh menikam kalbu.
~~
Bukk!
Cepat cepat sierra bangun dari duduk di atas lantai selepas terlanggar dengan mamat mana tah. Heih baru je semalam sental baju, skirt, blazer dan bla bla dengan sabun dynamo tu ha. Ni terduduk dekat lantai ni, bape banyak kuman dah hinggap.
" oit buta ke? " tegur jejaka yg melanggar sierra tadi. Tangannya dihulurkan dan disambut kemas oleh sierra.
K balik ni taknak basuh tangan sebab auch baru pegang tangan crush baru.
YOU ARE READING
© Special Crush ; Jjk
FanfictionMencintai itu tidak pernah salah, apatah lagi menyayangi. Yang salah itu Sierra, sudah tahu Jungkook menipunya mengapa dia masih mencintainya? S T A R T : 15/8/2021 E N D : 1/12/2021 ─ 1st Story by tatalifeu ─ | all my stories cover made by @dearsh...