A fejezetben 16+ tartalom található!
Itachi
Amikor fentvoltam a tetőn Sasukéval, elfogott egy furcsa érzés. Egy furcsa, nagyon jó érzés.
Amikor megkérdeztem, hogy mit gondol a kapcsolatomról Shisuival, azt mondta fájdalmat. Miért nem tudom megérteni, hogy miért érez így? A csók miatt lenne amit feldúltságom miatt adtam Shisuinak előtte? A csók...
Amikor megöleltem én megismételtem volna azt amit a fogadóban tettünk. Szörnyű vagyok, igaz? Én az undornál is rosszabbat érzek magam iránt. Meg kellene kötözni és felgyújtani, amiért a saját öcsémmel ilyet akarok tenni. Vajon ellenére lenne ha megtenném?
Uh...rosszabb vagyok mint Jiraiya.
Miután meghallgattam volna mit mondd, én megtettem volna minden további gondolkodás nélkül, ugyanis túl nagy késztetést éreztem iránta, de ekkor megjelentek a többiek mielőtt válaszolhatott volna, és ha nem lenne jó az álarcom biztosan kérdezgettek volna, mitől vagyok annyira zavarban.
A Kazekage miben támogatja az öcsém? Attól, hogy csak ő mehetett a menny küszöbére, nem az ő feladata kibogozni az ezzel járó problémát! Arra ott van az a két ember, akikről szó volt, úgyhogy nem kell őt támogatnia semmilyen formában.
Amint visszatértünk a szállásra, leültem az ágyamra, Shisui mellém, Sasuke meg a párkányra és lesett kifelé. Amikor ilyen nyugodt helyzetében ránézek, úgy érzem tudom, hogy mit érzek iránta. Mélységes szeretet és csodálatot.
Apánknak sokszor én sem merek vissza szólni, de ha túl alaptalannak tartotta egy-egy beszólását, ő bizony nem fogta vissza magát. És bár még kiforratlanok a ninja képességei, de hiszem, hogy egy nap nem csak engem, de nálam nagyobb ninjákat is túl fog szárnyalni. Egyszerűen imádom őt. Ez egy láthatatlan testvéri kötelék, ami az idő előrehaladtával egyre erősebb és erősebb lesz.
Talán-e miatt a szeretet miatt akarom a szám az övére tapasztani? Végülis ez semmiség lenne, nem?
Mondjátok hogy nem bűn, mert ha Shisui nem lenne most mellettem, odamennék hozzá, és megtenném.
Csak egy rövid, ártatlan puszi lenne arra a tökéletes ajkára.
Ugye ettől még nem vagyok rossz ember?
Ott van Izumi és az ő kisöccse, náluk láttam ilyet először. Akkor még megbotránkoztatónak tartottam, de már nem. Azt hiszem ő is annyira szereti a testvérét, hogy egy szimpla ölelés vagy egy arcpuszi már nem elég.
Miközben pislogás nélkül néztem Sasukét, bár nem néztem oldalra, éreztem, hogy Shisui néz. Na, ha valaki akkor ő tuti nem értené meg az ilyesmi dolgokat. Tudom, hogy muszáj megszólalnom úgy, mintha csak bámultam volna ki a fejemből, és nem az öcsémet néztem volna.
Őszintén, Shisui viselkedése a Kazekage előtt tényleg érdekelt, ezért arra kérdeztem rá. Azt sajnos nem láttam előre, hogy ezzel a témával ennyire elfognak fajulni a dolgok. Amikor Shisui megfogta a kezem, mondván addig nem érdekli semmi amíg én mellette vagyok, Sasuke arcán alig láthatóan, de én észrevettem, hogy átsuhan rajta az-az érzés amit a tetőn mondott.
Ez most fáj neki.
De ő mégis képes úgy mosolyogni, hogy egy kívülálló mint Shisui, nem veszi észre. Nem akarja hogy lássa, ez rossz neki.
Egyből elvettem a kezem, és át is ültem egy másik ágyra. Rá sem néztem Shisuira. Abban a pillanatban masszív ellenszenvet éreztem iránta. Amikor Sasuke mosolyogva, frissített külsővel indult meg az ajtóhoz, utána akartam menni. Miután a kérdésemre nem válaszolt, hogy hova megy, azt mondta azt csinálunk Shisuival amit akarunk, majd becsapta maga mögött az ajtót.
YOU ARE READING
ItaSasu - Bűnös szerelem (Befejezett)
FanfictionItachi (20) és Sasuke (16) az Uchiha klán tagjai. Sasuke tudatában van annak, hogy amit érez a bátyja iránt az helytelen, de mint mondani is szokás, a tiltott gyümölcs mindig édesebb. Itachi Anbu kapitány, és ennek a munkájának hála tudhat a magáéna...