Sasuke
Nagyszerű. Soha nem gondoltam volna, hogy a bátyám fog leégetni.
-Hokage-hime biztosan tudja mit csinál, és neked semmi jogod kérdőre vonni. - mondta figyelmeztetően Kakashi.
Itachi csak morgott egyet, de nem szólt többet.
- Így van. Nem is tudom mi ütött beléd.
- Nézze el neki Tsunade-sama, csak aggódik az öccséért. - szólt közbe Shisui.
- Neked persze, hogy bele kell szólnod te gyökér. - jött ki a számon hirtelen.
- Sasuke. - érintette meg egyik kezével a hátamat Kakashi, majd nyugtatásképp kicsit simogatni kezdte. - Nyugodj meg, nincsen baj. Tsunade-hime elmondja mi a feladatunk, utána elhagyjuk a falut.
Mind a négyen elkezdtük a Hokagét nézni, hogy mondja már el, és végre tényleg elindulhassunk, ám Itachi megint keresztülhúzta ezt a számítást.
Egy pillanat alatt kapta el a balkarom, és rántott magához.- Te csak ne fogdosd az öcsémet, különben nemfog érdekelni ki vagy, baj lesz. - sziszegte Itachi.
- NA MOST AZTÁN ELÉG LEGYEN! - ordított Tsunade. - MI VAN MÁR MA? FRONT? MÉGIS MIT KÉPZELTEK MIT CSINÁLTOK? MOST AZONNAL BE FOGJA MINDENKI, VAGY OLYAN KÖVETKEZMÉNYEK LESZNEK, HOGY MIND MEGBÁNJÁTOK!
Ezután a kirohanás után nem szólt senki sem többet, ugyanis a Hokage sohasem a levegőbe beszél.
Én végülis mégis Itachinál maradtam, aki mindkét kezét a derekam két oldalán tartotta erősen, hogy még eszem ágában se legyen arrébb menni tőle. Igazából nem is akartam. Bár az agyamon átfutott pár rémkép, miszerint a kezeivel már Shisuit is fogta, de nyugodt maradtam és próbáltam örülni annak, hogy végre újra ilyen közel lehetek hozzá, még akkor is ha csak pár percre.
- Nos, szóval a feladatotok megszerezni pár értékes információt amit Homokrejtekből kell elhoznotok. Ez azért lesz egy különleges "A" szintű küldetés, mert mások is rá akarják tenni a kezüket, ami az egész világ végét is jelentheti. - mindenki bent tartotta a levegőt. - Azért küldünk titeket, mert a jelentések alapján ti vagytok az a csapat, akik jelentős fejlődést mutatottak, másrészt pedig egy tinédzserekből álló csoport kevesebb figyelmet vonz. Persze remélem mondanom sem kell, hogy nem szabad lebecsülni senkit, így ezt a hibát ők nagyeséllyel el fogják követni, ha megtámadnak benneteket. De ti - mutatott hármunkra. - nagy meglepetést fogtok okozni nekik. - mosolyodott el büszkén. - Számítunk rátok! És a bónusz pedig az lesz, ha sikerrel teljesítitek a küldetést, akkor indulhattok a nemsokára rendezésre kerülő Chunnin vizsgán. - mindhármunknak felcsillant a szeme. - Alapból még egy évet kellene várnotok mint újoncok, de én engedélyezni fogom. - mosolygott immár ránk. - Most menjetek, pakoljátok össze a szükséges felszerelést és pár perc múlva gyülekezzetek a nagykapunál.
Bólintottunk, majd elindultunk. Legalábbis én csak elindultam volna, ha Itachi keze óhajtott volna elengedni, de nem.
Hátra sandítottam.
- Elengednél végre?! - szóltam élesen.
Itachi keze megremegett, de végül lazított a szorításon, és így el tudtam slisszolni. Naruto és Sakura biztosan hazament már, hogy összepakoljanak, viszont Kakashi megvárt a torony előtt, így együtt indultunk el egy darabig.
- Ne haragudj, ha kellemetlen helyzetbe hoztalak. - szólalt meg végül egy kis idő után.
- Nem te hoztál kellemetlen helyzetbe, hanem a bátyám. Egyébként miért szóltál rám amikor beszóltam annak a görény Shisuinak? - Kakashi sóhajtott.
ESTÁS LEYENDO
ItaSasu - Bűnös szerelem (Befejezett)
FanficItachi (20) és Sasuke (16) az Uchiha klán tagjai. Sasuke tudatában van annak, hogy amit érez a bátyja iránt az helytelen, de mint mondani is szokás, a tiltott gyümölcs mindig édesebb. Itachi Anbu kapitány, és ennek a munkájának hála tudhat a magáéna...