Ender kendisini Kaya ve Leyla'nın arasında birşey olmadığına tamamen inandırmıştır. Yıldız'ın geçen gece Kerim'den aldığı evlenme teklifi Yıldız ve Kerim için yepyeni bi' sayfanın açılmasına sebep olmuştur.
- Hello Endo
- (Ender gülerek) Hello yeni gelin Yıldız
- (Sarılırlar) Hoşgeldin hayatım saçlarım nasıl olmuş beğendin mi? (Saçlarını eliyle savurur)
- Gerçekten saçlarına bayıldım Yıldız aklıma ilk tanıştığımız günler geldi o rengi andırıyor ama bir tık koyusu gibi sanki ha?
- Aynen öyle Endo'şum ama bu seferki hali kısa
- Sarışın Yıldız gitti desene senden bu tarz bi' değişim beklemezdim doğrusu
- Aslında bende kendimden beklemezdim ama dün geceki tekliften sonra değişelim birazcık dedim.
- Yıldız evlenme teklifi olayını sakın tekrar anlatmaya kalkma çünkü sabah senden gelen bildirim sesiyle uyandım sabahın köründe 8 ses kaydı 2 fotoğraf yani bu kadar enerjiyi nereden buluyorsun gerçekten hiç anlamıyorum.
- Endo bak yani en yakın arkadaşın burada evleniyor sen hâlâ triplerdesin sevinsene birazcık
- Sevindim sevinmesine fakat bildiğin üzere başımda bi' ton dert var. Bana bak ben artık değiştim entrikadan uzak kalacağım deme çünkü ben Amazon Yıldız'ımı isterim.
- Saçım değişmiş olabilir ama içim hala aynı Endo'şum
- Yıldız sabah Caner'le kavga ettik sürekli Londra'ya gitmek istediğini söylüyor ben kızınca geçiştirmeye çalışıyor.
- Emir'de beni deli etti ne var bu Londra'da yani biz Londra'ya yerleşsek onlar buraya kaçar gelirler.
- Aynen öyle Yıldız'cığım. Bu arada Leyla olayını artık çözmemiz gerek bu kızı sepetleyip buradan yollamak şart oldu
- Merak etme Endo aklımda mükemmel bi' plan var. Bu oyunun kaybedenleri Leyla ve Şahika olacak.
- Anlat bakalım mükemmel planını seni dinliyorum.Yıldız'ın planı Ender'in aklına sinmiştir bu konuda Kerim'den yardım istemeye karar verir.
- Alo Kerim
- Efendim Ender yoksa beni tebrik etmek için mi aradın?
- Yıldız'ı yeterince tebrik ettim senide tebrik edeyim bakalım. Umarım herşey istediğiniz gibi olur. Bu arada müsaitsen senden bi' konuda yardım isteyeceğim.
- Tabi müsaitim buyur seni dinliyorum.
- Şu anda hapishanede olan birisinden yaklaşık 50 saniyelik bir video istiyorum biliyorum söylemesi kolay ama senin bu işi halledebileceğini düşünüyorum.
- Evet biraz zor ama gün içinde halletmeye çalışacağım video birazdan elinde olur.
- Harika, ben sana videosu çekilecek şahısın adını ve hangi koğuşta olduğunu birazdan yollayacağım. Babay Kerim bu iyiliğini asla unutmayacağım
- Ne demek Ender lafı mı olur görüşmek üzere.Caner kendini Londra'ya gitmek için tamamen hazırlamıştır ve Zehra'ya veda etmek ister içinde bir nebze de olsa Zehra'nın onunla birlikte Londra'ya geleceği umudu vardır.
- Zehra hoşgeldin
- Hoşbulduk Caner hayrola bir şey mi oldu sen benimle görüşmek bile istemiyordun
- Mert'le evlendiğin için sana kızgındım çünkü
- Caner gene saçmalamaya başlama ben Mert ile mutluyum ayrıca sen bana neden kızıyorsun?
- Çünkü sana aşığım Zehra
- Saçmalama Caner ben Mert ile evliyim
- Mert seni sevmiyor lütfen gitme Zehra
- Senin amacın ne söylesene amacın ne?
- Ben bu akşam Londra'ya gideceğim n'olur benimle gel birlikte mutlu olmamamız için tek bir sebep bile yok
- (Zehra yüzüğü gösterir) Caner ben evliyim ve biz Mert'le çocuk bekliyoruz lütfen beni oyalamayı bırak
- Zehra ben çok özür dilerim. Sen kiminle mutlu olmak istiyorsan onunla ol bu konuşmayı yaşanmamış sayalım kendine çok dikkat et ve çok mutlu ol.
- Sende dikkat et kendine görüşürüz diyeceğim de artık imkansız gibi.Zehra'nın söyledikleri Caner'i paramparça etmiştir. Caner'in kendisi için verebileceği en doğru karar Londra'da bambaşka bir hayat kurmasıdır.
Kerim hapishaneden çektiği videoyu Ender'e ulaştırmayı başarmıştır. Ender ve Yıldız ikilisi gerçekleri gün yüzüne çıkarmak için Kaya'nın evine gelirler.
- Öykü Hanım kapıya bakar mısınız? Kaya şirketten geldi galiba
- Hemen bakıyorum Leyla Hanım
- Hoşgeldin Ka... (Ender ve Yıldız ikilisini görür)
- (Yıldız gülerek) Kaya değil biz geldik Leyla
- Aaa Leyla bizi gördüğüne pek sevinmemiş gibisin bakıyorum da iyice kendini evin küçük hanımı falan sanmaya başlamışsın Leyla
- Siz hangi yüzle geldiniz merak ediyorum doğrusu. Ayrıca Ender, Kaya'nın sana cevap vermeme sebebi her şeyin gerçek olmasaydı bilmem farkında mısın?
- No no no Leyla bu yalanlarınızla anca çocuk kandırırsınız
- Leyla elimiz boş gelmedik sana büyük bir sürprizimiz var
- Nedir?
- Endo'şum Leyla sürprizini merak ediyor gösterde biraz mutlu olsun
- Bak bakalım Leyla burada kim var? (Ender Leyla'ya telefonunu uzatır)
- (Leyla videoyu izlemeye başlar)
- (Ender gülerek) Eski kocan seni çok özlemiş Leyla ayrıca bugün tahliye edilecek eğer bize gerçekleri anlatmazsan on dakika sonra o çok sevdiğin eski kocan buraya gelir ama sonrasını Allah bilir
- Endo bile olacakları kestiremedi Leyla gerisini sen düşün
- (Leyla pişmanlıkla) Tamam anlatacağım Allah kahretsin yeter ki o psikopatı başıma sarmayın
- Oh nice anlat bakalım Leyla pardon Ayşe mi demeliydim?
- Kaya'nın sana böyle bir yalan söyleme sebebi kendini hasta sanması Şahika bir doktor ayarladı ve Kaya'nın ömrünün iki ay kalmış gibi gösterdi iki ay sonunda bu hastalığın çözümünün Londra'da olduğunu söyleyecekti bu süre zarfında siz birbirinizi unutacaktınız.
- (Ender mutluluk gözyaşları içerisinde) Kaya ben üzülmeyeyim diye mi böyle birşey yaptı?
- Evet Ender, Kaya son iki ayı kaldığı için ve sen ömrünü onun yasıyla tutma diye Şahika ile böyle bi' plana dahil oldu ve kendisini gerçekten hasta sanıyor. Kaya seni çok seviyor Ender.
- Ay ben şok ben iptal Endo'şum Kaya seni çok seviyor bu olaydan bunu anladım (Ender ile sarılırlar)
- Bende ne diyeceğimi şu an bilmiyorum bak Leyla, Kaya ve Şahika'yı eve çağır acil bir durum olduğunu söyle ve bildiklerini anlat hemen yoksa eski kocanı birazdan bu kapıdan içeri girerken bulursun.
- Tamam arıyorum yeter ki o Allah'ın belasını buraya getirmeyin.Beklenen an gelir Kaya ve Şahika yüzleşmek için eve gelirler. Kaya'nın gerçeklerle yüzleşmesi dengeleri tamamen değiştirecektir.
- Ender'ciğim Ekinci evini özlemişsin bakıyorum ikidir buradasın
- Evet baya özlemişim Şahika ama bence sen burayı benden daha çok özleyeceksin.
- İmalı laflarınla hiç uğraşamayacağım Ender. Yıldız seninde saç rengin hiç olmamış daha da varoşlaşmışsın sanki
- Şahik beni bu kadar kıskandığını bilmiyordum.
- Yıldız varoşluk kanına işlemiş resmen bu arada Leyla nerede?
- (Ender gülerek) Leyla hayatında ilk kez kendisi için doğru birşey yaptı.
- Ne saçmalıyorsun Ender?
- İlahi adaletin tecelli ettiği andayız ŞahikaŞahika'nın ardından Kaya eve gelir. Leyla'nın Kaya'ya gerçekleri anlatması an meselesidir. Şahika tamamen yolun sonuna gelmiştir. Leyla'nın anlatacakları Şahika'nın bu oyunu kaybetmesine sebep olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
ActionYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir