Rüzgar, Şahika'nın tehditini duyduktan sonra tetiği geri çekmiştir. Bu sayede Şahika, Rüzgar ve Handan'ın planını bozup Kerim'i kurtarmayı başarmıştır.
- Kerim, hemen buradan gitmemiz lazım!
- Şahika senin hiçbir şeyden haberin yok Ender kaçırıldı.
- Ender kaçırılmadı belli ki Handan'ın tuzağına düştün. Çok vaktimiz yok Kerim, hemen buradan gidelim yoksa başımıza hiç iyi şeyler gelmeyecek.
- Allah kahretsin tabi ya ben bunu nasıl düşünemedim!
- Yıldız'ın saflığı senin üzerine geçmiş anlaşılan, neyse konumuz bu değil.
- Bir dakika Şahika sen neden beni kurtarıyorsun?
- (Şahika gülerek) İnanmayacaksın ama önceki hayatımda şifacı olduğumu söylüyorlar. Neyse hadi arabaya geçelim oradan Ender'e gideriz.
- Peki, dediğin gibi olsun. Kurtarıcılara öncelik. (Şahika'nın kapısını açar)
Rüzgar, Şahika'nın sesini duyduğu an tamamen yıkıma uğramıştır. O an tetiği çekmekten vazgeçse de Kerim'in sonunu getirmek için elinden ne geliyorsa yapmaya hazırdır. Rüzgar, Kerim planının başarısız olduğunu haber vermek için Handan'ın yanına geri döner.
- Beklediğimden geç döndün Rüzgar, bir sorun yok değil mi?
- Kerim, Ender'in kaçırıldığına inanmamış yani attığım konuma gelmedi kısacası Kerim planı iptal Hando.
- (Handan sinirlenir) Hayır böyle olmamalı birşeyler yapmamız gerekiyor Rüzgar. Unutma biz asla yenilen taraf olmayız.
- Yenildiğimizi kim söyledi Hando, Bu arada CIO bozuntusu Kerim hakkında bir araştırma yaptım.
- Umarım önemli birşeyler bulabilmişsindir Rüzgar.
- Bir kuzeni varmış ismi Elif, Londra'da küçük bir dükkanı varmış yani kendi tasarımlarını yapıp satıyormuş. Bu arada yakın zamanda Türkiye'ye gelip Kerim'i ziyaret etmeyi düşünüyormuş.
- (Handan gülerek) Biz bu kızı temelli buraya getirip ortalığı biraz karıştırsak şahane olmaz mı?
- Bana sakın kızın dükkanına zarar vereceğimizi falan söyleme Hando. Bugün yeterince mafyavari takıldım.
- Söylemekle kalmayıp hemen uygulamaya geçme taraftarıyım Rüzgar.
- Çok pardon ama Elif bizim ne işimize yarayacak?
- Saf salak bir şeydir yani işimize yaramaz ama burada olup kendini kanıtlamaya çalışabilir.
- Anlamıyorum kendini kime kanıtlamak istesin ki?
- Doğan'a tabi ki. Elif ve Doğan yasak bir aşk yaşayacak.
- (Rüzgar gülerek) Ve bu yasak aşkın elmalarını biz yiyeceğiz anlaşılan.
- (Rüzgar'ın yanağını okşar) Aynen öyle benim akıllı Rüzgar'ım. Doğan'ı bilirsin güçsüz kendini kanıtlayamamış kızlara karşı hep özel bir zaafı vardır.
- Hando seni tebrik ediyorum ve biran önce işlemlere başlıyorum.
- Güzel haberlerini bekliyorum Rüzgar merak etme bu işin sonunda kazanan biz olacağız ve herkes bizi hafife aldığı için epey bir pişman olacak.
Rüzgar, Handan'la konuşmasını bitirdikten sonra Doğan Handan'ın yanına gelir.
- Pek bir keyiflisin güzel birşey olmuş anlaşılan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
AcciónYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir