KÜÇÜK KARTLAR

153 16 61
                                    

Şahika, Doğan'ın Ender'e hediye ettiği kolyedeki dinleme cihazını deşifre ettikten sonra Ender ve Şahika, Doğan'ı bitirmek için el sıkışırlar. Doğan'a karşı temkinli fakat güçlü hamleler yapmaya karar verirler.

- Eee, aklında ne var anlat bakalım Şa-hi-ka?
- Doğan ve Handan'dan sonsuza kadar kurtulmak.
- (Ender sinsi bir gülüşle) Peki, Rüzgar?
- Aaa, onu unutmuşum.
- Eminim unutmuşsundur Şa-hi-ka.
- Ender'ciğim ben senin gibi birine uzun süre bağlı kalacak kadar takıntılı ve problemli değilim.
- Bak Şahika öncelikle benimle böyle konuşamazsın madem ortak bir amaç için yan yana olacağız aramızda böyle saçma konuşmalar olmamalı.
- Saçma konuşmalardan kastın gerçekleri söylemem mi Ender?
- Okey sinirlenmiyorum ve konuya giriyorum, Doğan'a karşı temkinli ilerlemek zorundayız.
- Evet bende bunun farkındayım yani Doğan'ı hık diye öteki tarafa yollayamayız.
- Yollayamam diyecektin sanırım çünkü ben kimseyi öldürmem biliyorsun.
- Evet biliyoruz sen öldürmez süründürürsün Ender.
- Aynen öyle, that's it. Bu arada Doğan'ın evinde çalışan hizmetçilerden birini satın almalıyız ki bize bilgi aktarsın.
- O işi halletim sayabilirsin Ender.
- Nasıl hallettin?
- Doğan'ın şöförünün kız kardeşi o evde hizmetçiymiş yani işimize yarayabilir.
- Şöförü satın aldın kardeşinide satın alabiliriz diyorsun yani?
- Ender'ciğim biliyorsun herkesin bir fiyatı vardır.
- Haksızsın diyemiyorum Şa-hi-ka.
-Ender, bu arada hizmetçi kızın adı Sevgi, bilmek istersin diye düşündüm.
-Söylediğin iyi oldu Şa-hi-ka. Neyse ben şirkete gidiyorum.
- Bir dakika sana söylemem gereken birşey daha var.
- Şahika taksit taksit söylemek yerine bir anda söylesen daha iyi olacak.
- Dün abimin internetten uçak bileti baktığını gördüm sanırım Londra'ya geri dönmeyi düşünüyor.
- Biz o konuyu çoktan kapattık Şa-hi-ka, neyse düş önüme de gidelim artık.

Ender şirkete doğru giderken Doğan'ın adamları tarafından arabasının önü kesilir, Ender zorla Doğan'ın arabasına götürülür. Doğan'ın arabasındaki kişi ise Handan'dır.

- Böyle tanışmak istemezdim ama bana başka çare bırakmadın Ender.
- Ve sen beni bu şekilde korkutabileceğini sanıyorsun öyle mi Handan?
- Şekerim bunun için özel bir çaba göstermeme gerek yok, başta Şahika ve sonrasında sen benden yeteri kadar korkuyorsunuz zaten.
- Ha ha ha diye güleyimde boşa gitmesin bari Handan.
- Bak Ender eğer benim tarafımda olup bana çalışırsan Şahika'yı tamamen ortadan kaldırabiliriz yani zaten bildiğim kadarıyla Şahika, sen ve Kaya'nın ilişkisinde ki en büyük problemlerden biri.
- Handan eğer beni gerçekten tanıyor olsaydın seninle asla iş birliği yapmayacağımı biliyor olurdun. Okey, şu an belki denize düşüp yılana sarılıyor olabilirim ama bu işin sonunda zararlı olan taraf sen ve biricik kardeşin Rüzgar olacak bundan emin olabilirsin.
- (Handan gülmeye başlar) Tutamadım kendimi kusura bakma ne olur.
- Ortada gülmeni gerektirecek bir durum yok Handan.
- Ender senin geçmişine az çok hakimim. Sen genelde bu tarz laflar söyleyip boş atıp dolu tutturmanın peşindesin ama ben bunları yemem.
- (Ender gülerek) Handan aslında rekabeti fazlasıyla severim ama dengimle. Bence sen şimdi git ve kocanı elinde tutmak için türlü türlü planlar yap yani diyeceğim şu ki benim ligim sana çok ağır gelir altında kalırsın.
- Bu söylediklerin için çok pişman olacaksın bu konuşma burada bitmedi Ender.
- Ama benim için bitti, neyse o zaman sana babay Handan. (Ender Handan'ın arabasından iner)

Ender, Handan'la olan konuşmasını bitirdikten sonra şirkete geçer. Kerim'le Handan konusu hakkında konuşmaya karar verir.

- Handan konusu hakkında derhal harekete geçmeliyiz Kerim.
- Sana da merhaba Ender. Anlat bakalım neden bu kadar sinirlisin?
- Handan bugün adamlarıyla birlikte arabamın önünü kesti ve bana koskoca Ender Çelebi'ye saçma sapan tehditler savurdu.
- Sende buna fazlasıyla sinirlendin.
- Ne yapsaydım Kerim, wow tebrik ederim harika bir performanstı tekrar aynısını istiyorum falan mı deseydim?
- Tabi ki böyle dememelisin ama Handan'ın amacı seni sinir etmekti ve belli ki başarılı olmuş.
- Neyse, sen Handan konusu hakkında birşey bulabildin mi peki?
- Gibi gibi yani aslında biriyle bağlantıya geçtim yakında tamamen kim olduğunu öğreneceğim.
- Umarım bu iş tahmin ettiğimizden uzun sürmez Kerim. Bu arada Şahika, Handan konusu hakkında bize yardımcı olacak.
- Anladığım kadarıyla ateşkes imzaladınız ve bu güzel bir haber.
- Yeni gelişmelerden beni mutlaka haberdar et Kerim, neyse babay canım.
- Tamamdır olayların kadını, görüşürüz.

YALANLARIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin