Şahika ve Esma'nın kurduğu plana tanık olan Yıldız, şirketten sessizce ayrılır. Ender ve Kerim, Doğan'ın yeni ortakları olmasından fazlasıyla memnundur. Doğan'ın, Kaya ile olan bağlantısı merak konusu haline gelmiştir. O sırada Şahika ve Doğan beklenmedik bi' tesadüfle karşılaşır.
- (Şahika gülerek) Planım tıkır tıkır işlemeye başladı bile
- (Doğan Şahika'nın peşine düşer) Planınızın tıkır tıkır işlemesine sevindim
- (Şahika sinirlenerek) Pardon?
- (Doğan gülerek) Sesli düşünmek başınıza iş açar benden söylemesi bu arada ben Doğan Yıldırım (Şahika'ya elini uzatır)
- (Şahika Doğan'a elini uzatmaz) Bende Şahika Ekinci bu şirketin ortağıyım
- Aynı zamanda eski patronusunuz bu arada bende şirketinizin yeni ortağıyım. (Doğan elini geri çeker) İlk tanışmamız kötü oldu ama telafi edebileceğimizi düşünüyorum.
- (Şahika gülerek) Ben ortada telafi edilebilecek bi' durum görmüyorum au reivor.Yıldız, Şahika'nın odasında tanık olduklarını sadece Emir'e anlatmaya karar verir.
- Selam Yıldız
- Hoşgeldin Emir'ciğim (Sarılırlar) Buluştuğumuzdan Caner'in haberi yok değil mi?
- Yok yokta sen neden böyle garipsin
- Emir çok kötü şeyler planlanıyor
- Kim tarafından yoksa gene ak saçlı mı hortluyor?
- Emir şakanın hiç sırası değil. Şahika, Ender'in asistanına Ender'i zehirlemesi için para teklif etti.
- Yıldız sen ciddi misin?
- Şaka yapar gibi bi' halim mi var Emir?
- Ya bunlar geçen gün birlikte bara falan gidiyorlardı ne ara gene böyle oldular?
- Valla bende bilmiyorum Emir ama bildiğim tek bi' şey var oda Şahika'nın eskisinden daha kötü olduğu
- Yılan Şahika sahalara geri döndü desene
- Aynen öyle ama önemli olan bizim n'apacağımız
- Bana kalırsa Ender ablaya anlat herşeyi asistanı kovsun Şahika'yı kendisi cezalandırsın
- Hayır Şahik mutlaka bir B planı yapmıştır. Bence asistanı herkesin ortasında konuşturalım ve Şahik şirkette fazlasıyla rezil olsun
- Yıldız hiç paslanmıyorsun ya
- (Yıldız gülerek) Ben ne entrikalar gördüm bunlar bizim için çocuk oyuncağı EmirŞahika şirketin yeni ortağı Doğan'dan pek haz etmese bile, Doğan hakkında küçük küçük araştırmalar yapmaya başlamıştır.
- (Şahika masasındaki çiçekleri görür) Bu çiçekler kimden Haluk Bey?
- Doğan Bey gönderdi efendim
- (Şahika gülerek) N'apmaya çalışıyor bu Doğan Bey? Gidip derdi neymiş öğrenelim bakalımEnder ve Doğan şirketin gidişatı hakkında konuşurken, Şahika Doğan'ın odasına giriş yapar.
- (Şahika sinirli bi' şekilde Doğan'ın masasına çiçekleri koyar) Doğan Bey bu çiçekler ne, bu kadar basit jestlerle beni etkileyebileceğinizi falan mı sandınız?
- (Ender gülerek) Sanada hello Şahika. Doğan'cığım sen Şahika'nın kusuruna bakma Şahika arada patavatsızlaşabiliyor.
- "Doğan'cığım" mı? Siz ne ara böyle samimi oldunuz komik gerçekten neyse Doğan'cığın anlatsın bakalım bana neden çicek yolladığını
- (Doğan gülerek) Şahika Hanım ortada çok büyük bi' yanlış anlaşılma var. Çiçekler sizin için değil Ender Hanım içindi eğer inanmıyorsanız içindeki nota bakabilirsiniz.
- (Ender gülerek) Şahika okumadan ben okuyayım o zaman Doğan beni akşam yemeğine davet ettiğini yazmış ve bende teklifini kabul ediyorum.
- (Şahika sinirlenerek) Ne haliniz varsa görün au reivor.Şahika sinirli bi' şekilde Doğan'ın odasından ayrıldığı sıra Kerim'le karşılaşır ve Kerim'e içini dökmeye karar verir.
- Demek öyle Şahika, peki seni sinir eden durum hangisi oldu?
- Ender ve Doğan'ın gereksiz hâlde samimi olmaları aşırı saçma yani yarın abim uyanıp onları o kadar samimi görürse üzülür
- Şahika lütfen üzülme Ender ve Doğan olsa olsa sadece arkadaş olurlar.
- Kerim ben asla üzülmem hele Ender ve Doğan için hiç üzülmem neyse au reivorDoğan'ın yemek teklifini kabul eden Ender, Şahika'yı biraz daha kızdırmak ister ve Şahika'nın yanına gider.
- (Ender gülerek) Şahika Şahika Şahika
- (Şahika sinirlenerek) Ender modum hiç yerinde değil çekilir misin önümden?
- Çekilemem Şahika, ayrıca benim senin patronun olduğumu sakın unutma okey
- Hem bu şirketi hem de abimi kaybedeceksin Ender au reivor.
- Kaya'yı bu işe sakın karıştırma Şahika babay.Ender Doğan'ı kırmayıp yemek teklifini kabul etmiştir ikili birlikte akşam yemeğine çıkar.
- Hoşgeldin Ender ne güzel olmuşsun böyle
- Teşekkür ederim Doğan sende çok kibarsın
- Siparişlerimizi verdim
- Okey peki asıl konumuza geçelim Doğan
- Asıl konumuz nedir?
- Şahika'ya verdiğin çiçekteki notta beni yemeğe davet ettiğin yazmıyordu okey anladığım kadarıyla Şahika'dan hoşlanıyorsun.
- Şahika ile tanışmamız pek hoş olmadı onu yemeğe davet etmek için çiçek yolladım ama bu tepkiyi vereceğini tahmin edemezdim.
- Tahmin edemezsin Doğan'cım çünkü Şahika geçmişte tanıdığın kadınlara asla benzemez.
- Şahika konusunu şimdilik kapatalım merak ettiğin başka şeyler varsa sorabilirsin
- Elindeki dövmenin senin için özel bi' anlamı var mı?
- (Doğan üzülerek) Rahmetli kızımla birlikte yaptırmıştık
- Okey baya üzüldüm anlatmak ister misin peki?
- Kızım Kumru intihar etti yani onu ölüme bi' adam sürükledi.
- (Ender şaşırarak) Nasıl yani?
- Londra'da bi' adama aşık oldu fakat karşısındaki adam onu yarı yolda bıraktı yani benim bildiğim bu
- Sizin bulduğunuz bu derken?
- Ben Toskana'daydım kızımın ölümünün sır perdesini en yakın arkadaşı Canan anlattı.
- Tekrardan başın sağolsun çok üzüldüm peki Londra'daki adam o naptı?
- (Doğan gülerek) Öldü tabi ki
- (Ender şaşırır) Ciddi misin Doğan?
- Tabi ki ciddi değilim kendisi hala Londra'da onu ilahi adalete emanet ettim.
- Bencede elbet ilahi adalet bi' gün tecelli eder.Dün akşamdan sonra şirketteki finansal sıkıntılardan dolayı tekrardan toplantı için herkes bi' araya gelir. Toplantı odasına çat kapı giren Yıldız herkesi şoka uğratır.
- (Kerim şaşırır) Sevgilim hoşgeldin şu an toplantıdayız, birazdan konuşsak olur mu?
- Buraya senin için gelmedim Kerim.
- (Ender şaşırır) Yıldız'cığım n'oldu anlat bakalım
- Peki anlatıyorum bu arada Doğan Bey şirkete hoşgeldiniz bu duyduklarınızdan sonra pek hoşbulacağınızı sanmıyorum ama olsun
- (Şahika sinirlenerek) Yıldız toplantı alanındayız ve anlatamadın artık anlatsanda bizde öğrensek
- (Yıldız gülerek) Yada vazgeçtim ben değil o anlatsın
- (Ender şaşırarak) Kim?
- (Esma asistan odaya giriş yapar) Biricik asistanın EsmaEsma'nın gerçekleri anlatması an meselesidir bundan sonra işler epey karışacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
ActionYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir