TEHLİKELİ SULAR

683 38 90
                                    

Ender ve Yıldız ikilisi gizemli kağıttan dolayı korkuya kapılmıştır. Yıldız kağıdı yollayan kişinin Halit olduğunu düşünmektedir fakat Ender'in aklındaki isim ise Mert'dir.

- Yıldız belli ki bunu bizi yakınen tanıyan birisi yaptı. Halit öldü, eğer yaşıyor olsaydı çoktan ortaya çıkardı.
- (Yıldız telaşlanarak) Endo, Halit yaşıyor ve bizden intikam almaya geldi ben hissediyorum. Mutlu olduğumuz anı bekledi ve hayatımızı zindan etmek için geri döndü.
- (Ender sinirlenirek) Yıldız bir an önce kendine gel Halit gözümüzün önünde öldü nasıl yaşayabilir? Bence bunu Mert yaptı az önce Şahika ile konuştum oda öyle düşünüyor. Mert'i deşifre edebilmemiz için Şahika bize yardım edecek okey.
- Peki Endo hadi gidelim, bu işi çözse çözse sadece Şahik çözer.

Ender ile Yıldız şirkete doğru yola koyulur. Yıldız bu işin içinde Halit'in olduğunu düşünmeye devam etmektedir. Ender bu olayı yapan kişinin Mert olduğundan emindir. Ender ve Yıldız Şahika'yı odasında beklerlerken, Ender'in gözüne masanın altındaki gazete parçası takılır.

- (Ender gazete parçasını alır) Yıldız şuna bak harfler kesik kesik
- Şahik planlamış yani herşeyi
- (Şahika odaya girer) Aynen öyle ben planladım Yıldız. Bu arada senide tebrik ederim Ender. (Ender'i alkışlar) Kâğıdı bulabilmeniz için en belirgin yere koymuştum çünkü ikinizin de ne kadar salak olduğunu çok iyi biliyorum.
- (Yıldız sinirlenir) Şu anda saçlarını yolmamak için kendimi zor tutuyorum Şahik.
- Yıldız sen gerçekten barbarsın artık bundan sonra sana Barbar Yıldız diyeceğim.
- (Ender sinirlenerek) Şahika bana amacını söyler misin gazete kağıdı ile bizi mi korkutacağını falan mı zannettin ha?
- Telefonda sesin hiç korkmamış gibi gelmiyordu Ender'ciğim. Ayrıca böyle küçük entrikalar çevirmesem ziyaretime bile gelmiyorsunuz.
- Şahika abin sana söylemekten çekindi galiba ama artık bende bu şirketteyim.
- Abim geldikten sonra şirkete geri dönmek tam senlik bir hareketti zaten Ender.
- (Yıldız'ın telefonu çalar) Benim bu telefonu açmam gerekiyor iki dakikaya gidip geliyorum ben.
- Okey canım sen konuş sonrada benim odamda laflarız Yıldız.
- Tamam Endo laflayalım biraz.
- Kesin beni çekiştireceksiniz işte hem zirvede hem dillerde olmak böyle birşey.
- Yemin ediyorum yolacağım seni artık sabrımı zorlama Şahik.
- Sakin ol Yıldız, bildiğimiz Şahika işte seni kızdırmaya çalışıyor.
-  Yıldız sana merak ettiğim bir şey sormak istiyorum
- Neyi merak ediyorsun gene yılan Şahik
- (Şahika gülerek) Katalogtan kısmet arıyormuşsun doğru mu? Aslında sormama bile gerek yok çünkü tam senlik bir hareket
- Ahahaha çok komik ben katalogtan erkek seçecek kadar düşmedim canım ama sana birini bulmamız gerek yoksa bu gidişle bekar kalacaksın. (Yıldız odadan ayrılır)

Kerim, Ender'e ulaşamadığı için Yıldız'ı arar ve böylelikle Mert'i bitirme planına Yıldız'da dahil olur.

- Alo Kerim kaç kere aramışsın anca müsait olabildim bir sorun mu var aşkım?
-  Ender'e ulaşamadım Mert konusunda birşey isteyecektim ondan aramıştım canım.
- Ender şu an müsait değil ama ben yardım edebilirim aşkım.
- Yıldız seni bu işlere hiç bulaştırmak istemiyorum.
- Aşkım ben bu işlerden ne ara çıktım da tekrar bulaşayım sen anlat bakalım n'apacağız

Kerim, Yıldız'a planını anlatırken, Şahika Ender'i, abisi konusunda uyarmaya karar verir.

- Yıldız gittiğine göre rahat rahat konuşabiliriz Ender. (Şahika kapıyı kilitler)
- Seninle konuşacağım birşey olduğunu sanmıyorum Şahika.
- (Şahika Ender'i köşeye sıkıştırır) Abim gelir gelmez neden geri döndün Ender?
- Şirkete geri dönmemin uzaktan yakından abinle alakası yok ama senin kafan hep sinsliğe çalıştığı için böyle düşünmen çok normal.
- Abimi sana kaptırmak gibi bir niyetim yok Ender. Abimi benden kimse alamaz
- Bu kadar iddialı olma Şahika sonra çok üzülürsün.
- Üzülenin kim olacağını ikimizde çok iyi biliyoruz Ender.
- (Ender, Şahika'nın elinden anahtarı alır) Bekle ve gör Şahika
- Kapıyı kapatırsan sevinirim Ender.
- (Ender kapıyı kapatmadan çıkar)

YALANLARIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin