Emir ve Yıldız, Leyla şokunu atlatamamışladır. Yıldız olanları sabah Ender'e anlatmaya karar verir ama ondan öncesinde Kerim'e sürpriz bir ziyaret yapar.
Kerim kapıyı açar ve Yıldız'ı görünce hafiften şaşırır
- Yıldız hoşgeldin aşkım beklemiyordum biraz sürpriz oldu.
- (Yıldız hafiften gülümser) Hoşbulduk canım şey beni içeri davet etmeyecek misin?
- (Kerim gülümser) Aşk olsun sevgilim buraya gelmiş onu içeri davet etmemezlik yapar mıyım hiç? Otur lütfen keyfine bak.Yıldız ve Kerim güzel bir film seçerler ve filmi izlemeye başlarlar. O sırada Ender ve Kaya ikilisi hala asansörde mahsurlardır. Kaya'nın öpücüğüne karşı Ender'in tepkisi sert olur.
- Kaya bunu sen mi planladın? Eğer sen planladıysan gerçekten böyle oyunlara gerek yok bak yaşandı ve bitti. Sen kendinle hisseleri bir tuttun yani ben...
Kaya cümleyi şöyle tamamlar:
- Ender bana karşı kızgın olduğunu biliyorum asansörde kalmamıza sebep olan ben değilim az önce yaşananlar içinde özür dilerim kendime hakim olamadım ben seni çok özledim. Ayrıca eğer senin hoşuna gideceğini düşünseydim bunu ilk ben planlardım. Belli ki teknik bir problem var birazdan gelirler.
- Okey Kaya az önce yaşananları unutalım. Geçmiş geçmişte kaldı.Ender'in "Geçmiş geçmişte kaldı" cümlesi Kaya'yı derinden etkiler.
Gözlerimin içine bak ve bana beni sevmediğini söyle Ender. Sana sadece bu şekilde inanabilirim.
Ender gözlerini kaçırır ve Kaya'ya ona hala aşık olduğunu ama nefret dolu olduğunu söylecektir fakat asansör birden çalışmaya başlar.
Ender panikle eve gitmeye çalışır fakat saat geç olmuş ve arabasını tamire vermiştir. Kaya, Ender'i evine davet eder Ender başta daveti kabul etmemeye ısrarcı olsa bile duygularına yenik düşer.
- Ne içersin Ender? Biliyorum pek isteyerek gelmedin buraya sana şarap ikram edebilirim.
- Kaya teşekkürler ama ben almayayım zaten birazdan otele geçerim.
- Ender lütfen gitme, benim sana anlatmak istediğim bazı şeyler var.
- Ne anlatacaksın Kaya, beni nasıl yüz üstü bırakıp gittiğini mi yada kendinle hisseleri bir tutup beni seçim yapmaya zorlamanı mı?
- Ender o ara gerçekten, mantıklı düşünemedim. Biliyorum haklısın ama çok pişmanım. Ben Londra'da her gün yaptığım hatanın acısını çektim yani bundan emin olabilirsin.
- Neden geri dönmedin peki Kaya? Gerçekten çok merak ediyorum neden o zaman değil de şimdi
- Kendimi hazır hissetmiyordum buraya gelmek benim için gerçekten çok zordu, seni unutup hayatıma devam etmek istedim, biliyor musun bazen ölmeyi bile düşündüm.
- Kaya sen beni bırakıp gittikten sonra ben her gece öldüm ama sen bunu bilmezsin. Hep tutunacak bir el aradım, halbuki herkes bana sen güçlü kadınsın bunuda atlatırsın dedi ama olmadı atlatamadım. Neyse saat geç oldu otele gitmek en mantıklısı olacak galiba ben kalkayım.Kaya, Ender'in kolunu sımsıkı bir şekilde tutar eğer Ender bu gece bu evden giderse artık bu aşkın tamamen biteceğini inandırmıştır kendini. Ender'in masmavi gözlerinde nefret görse bile derinlerde bir yerde Ender'in kendisine olan aşkını görmüştür. Kaya yalvarırcasına tek bir kelime söyler "Gitme!". Ender nefretini ve kini bir yana bırakır aşkı nefretinden ağır basmıştır. Kaya Ender'in belini kavrar ve birbirlerine hasret kalan bedenleri kavuşur.
Yıldız Kerim'le birlikte filmi izledikten sonra geç olduğunu fark eder ve gitmeye karar verir fakat kapı çalar ve kapıda Halitcan ve Aysel'i görür.
- Aysıl senin ne işin var burada?
- Şey efendim, ben Halitcan ile gece yürüyüşü yapmak istedim fakat anahtar kapının arkasında kalmış öyle oldu yani.
- Gece yürüyüşü mü? Aysıl senin kafan iyice gitti bana bak senin yan yalıdaki Ahmet efendi ile aranda birşey mi var?
- Efendim susar mısınız lütfen Kerim bey duyacak
- Duysun hiçbir şey olmaz hayatım. Sen ver Halitcan'ı bu akşam Hayriye teyzelere git zaten dedikodu yapacak birini arıyordu, sabaha kadar çekiştirirsiniz milleti.
- Peki ben gidiyorum efendim iyi geceler size
- Sağol Aysıl iyi geceler.- Kerim kusura bakma böyle üstüne kaldık gibi oldu aşkım ama saat geç oldu ben Halitcan ile koltukta uyurum yani umarım rahatsızlık vermeyiz.
- Aşkım sen unutuyorsun galiba biz sevgiliyiz ayrıca minik artist evime neşe getirdi.
- Annecim sen sevdin minik artist lakabını gülmeye başladın. Bu arada Kerim sen harika bir adamsın. Cömertliğin karşısında Yıldız Yılmaz'dan duble espresso kazandın.
- Senin elinden Espresso içmek aşırı güzel olur ben minik artistle yatak odasında oynayayım hem onun sevebileceği iki üç küçük oyuncak almıştım.
- Tamam aşkım siz orada oyalanın bende espressonu hazırlayıp gelirim sizin yanınıza.
- Aşkım espressolar hazır-Yıldız, Halitcan ve Kerim'in yan yana uyuduğunu görür ve onların yanında uyur.
Mert ve Zehra kavga etmiştir. Bunu duyan Şahika Mert'i dağ evine davet eder. Birlikte yemek yemeye başlarlar.
- Öncelikle şık ve hoş davetin için teşekkür ederim Şahika seninle birlikte işbirliği yapacağım için çok mutluyum.
- O yüzden mi Ender ile işbirliği yapmaya kalkıştın Mert?
- Bunu nereden çıkardın Şahika?
- Asistanın Esma söyledi tabi belirli bi' ücret karşılığında bu arada dünden beri aradığın telefonunda bende.
- Ben (Mert tıkanmaya başlar)
- Evet sen Mert, tıkanmaya başladın galiba zehrin bu kadar erken işleyeceğini düşünmemiştim.
- Şahi-
- Bak Mert eğer bana bir daha kazık atmaya kalkarsan seni gerçekten öldürürüm. Bu ilaç ötekinden daha ağır. Seni bir geceliğine etkisiz hale getirecek. Bak bu iki oldu üçüncüsünde seni gerçekten affetmem. Güçlü bir rakip değilsin Mert. (Şahika dağ evinden çıkar)(Şahika sinirlenerek) Ender'e bak sen ona Cehennemi en sevdikleriyle tattıracağım da haberi yok.
Sabah olmuştur Yıldız öğrendikleri bilgiler karşısında şoka girmiştir ve bunu Ender'e anlatmaya karar verir. Ender'i evine davet eder.
- Yıldız sesin telefonda baya telaşlı geliyordu birşey mi oldu?
- (Yıldız çekinerek) Ender, ben şey-
- (Ender sinirlerir) Sen ne Yıldız?
- Ender ben Şahika'yı takibe aldım Halit meselesini çözdük sanarken Şahika'nın birisiyle bizim hakkımızda, konuştuğunu duydum.
- Evet sonra Yıldız
- Sonra Şahika'yı Emir ile takibe aldık ve havaalanında
- (Ender endişelenir) Yoksa Halit mi?
- Halit değil ama başka birisi
- (Ender sinirlenir) Yıldız kelime oyunu oynama benimle.
- Şahika, Leyla'yı havaalanından almış ve Emir Leyla'nın Londra'dan geldiğini, soy adının Ekinci olduğunu ve hamile olduğunu öğrenmiş. (Yıldız yutkunarak) Kısacası Leyla Kaya'dan hamile ve Kaya Leyla'yı terk etmiş.Yıldız'ın anlattıkları Ender'i paramparça bir hâle getirir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
ActionYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir