GİZLİ SAKLI

170 14 30
                                    

Ortaya çıkan ses kaydı yüzünden Şahika'nın Doğan ile olan konuşmasına tüm şirket şahit olmuştur. Şahika ses kaydının ortaya çıkmasında Ender'in payı olduğunu düşünmeye devam etmektedir. Kaya ise ses kaydı olayı yüzünden Şahika'ya karşı fazlasıyla sinirlenmiştir.

- Şahika! bu duyduklarım doğru mu? Bize bir açıklama yapmak zorundasın.
- Abi, yemin ediyorum ben birşey yapmadım herşey bu ikisinin planı (Ender ve Doğan'ı gösterir)
- (Ender gülerek) Kendi kazdığın kuyuya kendin düştüğün yetmezmiş gibi birde Doğan ve beni suçluyorsun Şa-hi-ka.
- (Şahika sinirlenir) İkinizde bunun bedelini fazlasıyla ödeyeceksiniz (Şahika odasına gider)
- (Doğan gülerek) Hem suçlu hem güçlü inanılmaz gerçekten. Bu arada Kaya kardeşini acilen hastaneye yatırman şart.
- (Kaya sinirlenir) Kardeşim hakkında alacağım kararları sana soracak değilim Doğan. Ender biz biraz özel olarak konuşabilir miyiz?
- Okay Kaya. O zaman gel biz birlikte dışarıya geçelim.

Ender ve Kaya, Şahika'nın durumunu konuşmak için dışarıya geçerler.

- (Kaya sinirlenir) Bu Doğan'daki laubali tavırlarda ne böyle?
- Kaya, gerçekten konumuz Doğan mı? Az önce Şahika'nın yaptıklarını duymadın sanırım.
- Şahika'yla özel olarak ilgileneciğim Ender ama bu Doğan denilen herifi hiç gözüm tutmadı.
- (Ender gülerek) Aşkım yoksa sen beni Doğan'dan mı kıskandın? (Kaya'ya sarılır ve tek kaşını kaldırır) Neyse sen şimdi eve geç akşam bu konuları uzun uzun konuşuruz okay?
- Peki dediğin gibi olsun Ender. Genede sen bu Doğan'la pek yakın olma, görüşürüz.
- (Ender gülerek) Okay aşkım babay. (Ender gözlerini devirir)

Ender, Kaya'ya olan öfkesini bir süreliğine gizlemeye çalışsa da Kaya'ya olan öfkesini gizleyemediğini fark etmesi pek uzun sürmez.

Ortaya çıkan ses kaydı sonrası tüm şirkete rezil olan Şahika, Ender'e karşı fazlasıyla bilenirken beklenmedik bir telefon gelir. Telefondaki kişi gizemli kadındır.

- (Gizemli kadın gülerek) Sürprizimi beğendin mi?
- (Şahika sinirlenir) Kötü sürprizlerden pek hoşlandığım söylenemez ama kabul ediyorum akıllıca bir hamleydi fakat unuttuğun birşey var bu hamlelerle beni bitiremezsin.
- Niyetim seni bitirmek değil Şahika zaten bunu istesemde yapamam.
- (Şahika gülerek) Bunun farkında olmana sevindim. Kimsenin gücü beni bitirmeye yetmez bunu herkes böyle bilmeli.
- Haklısın belki benim gücüm seni bitirmeye yetmeyebilir ama onun gücünün seni bitirmeye yeteceğine eminim. Çok yakında görüşeceğiz Şahika. (Telefonu kapatır)
- (Şahika sinirlenir) Allah kahretsin (Telefonunu yere fırlatır.)

Gizemli kadının ortaya çıkışı dengeleri fazlasıyla değiştirecektir.

Sabah yaşanan olaydan sonra Ender, Şahika'nın odasına uğramaya karar verir.

- (Ender gülerek) Hello Şa-hi-ka! Sabah ki olaydan sonra seni bir ziyaret etmek istedim.
- (Şahika sinirlenir) Ender, çık odamdan!
- Normal şartlarda olsa odandan hemen çıkardım Şa-hi-ka, ama gel gör ki şartlar normal değil.
- (Şahika Ender'in kolundan tutar) Sana odamdan çıkman gerektiğini söyledim.
- (Ender kendini geri çeker) Bırak kolumu! Bu arada Kaya gerçek yüzünü tekrardan gördü Şa-hi-ka! Bundan sonra olacaklar için kendini hazırlasan iyi edersin.
- Ender, ben n'apar eder abimle aramı düzeltirim. Bence sen kendini düşün çünkü seni kendi ellerimle cehenneme götüreceğim.
- (Ender gülerek) Şahika unuttuğun birşey var ben cehennemin ta kendisiyim. Bu savaşın kazananı benim artık bunu kabullensen iyi edersin, babay Şa-hi-ka! (Ender odadan ayrılır)
- (Şahika sinirlenerek) Suyun zaten çoktan ısınmıştı Ender.

Ender, Şahika'nın tehditlerini pek önemsemese de Şahika'ya karşı kendince önlemlerini alacaktır.

Beklenmedik biri şirkete Ender'i ziyaret etmek için gelmiştir.

YALANLARIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin