Yalanların Gölgesinde'de yeni bir devir başlıyor. Hikâye bu devirle birlikte son olacak. İsterseniz gelin birlikte yeni karakterler ve hikaye akışını inceleyelim.
KAYA & ENDER & DOĞAN
Ender ve Kaya her ne kadar aralarındaki sorunları düzeltip barışsalarda Doğan'ın Ender'den vazgeçmeye pek niyeti yok gibi gözüküyor. Peki siz hikayede Ender'in kiminle olmasından yanasınız?
KILIÇ KARDEŞLER
Geçmişte büyük problemler yaşayıp birbirleriyle görüşmemelerine rağmen büyük bir sebep onları bir araya getirdi. Rüzgar ve Handan, Kumru'nun intikamını almak için bir araya gelselerde işler Rüzgar için epey bir karışacaktır. Beklenmedik birisi Rüzgar'ın dengelerini tamamen alt üst edecektir.
RÜZGAR KILIÇ
Zeki, hırslı ve ne istediğini bilen biridir. Şahika'nın ilk ve tek aşkıdır. Yiğeni Kumru'nun intikamını almak için gelse de Şahika'yı görünce dengesi tamamen alt üst olacaktır.
RÜZGAR & ŞAHİKA
Geçmişte yaşadıkları ilişkinin aileleri tarafından onaylanmadığı için bittiği söylense de gerçekler bambaşkadır. Şahika'nın Rüzgar'ın dönüşüne vereceği tepki merak konusudur.
ENDER & ŞAHİKA
Handan'ın hikayeye dahil olmasıyla birlikte Ender ve Şahika'nın, Handan'a karşı ne yapacakları merak konusudur.
YILDIZ & KERİM
İlişkilerinde evlilik yolunda ilerleyen Yıldız ve Kerim'in yeni olaylara karşı vereceği tepkiler merak konusudur.
ENDER & HANDAN & ŞAHİKA
Bu üçlünün Doğan'a karşı güç birliği yapıp yapmayacağı merak konusudur.
SON DEVİR
Ortalık fazlasıyla karışacak! 🔥 Benden söylemesi 🤭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
AkcjaYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir