Kaya'nın uyanışı Ender'i fazlasıyla mutlu etmiş olsada Kaya'nın geçmişi Ender ve Kaya'nın peşini bırakmayacaktır.
Dün akşam Şahika'nın evinde yaşananlar Yıldız'ı fazlasıyla derinden etkilemiştir. Yıldız Kaya'nın ziyaretine gitmeye karar ve dün akşam yaşananlardan dolayı Ender'den yardım isteyecektir.
- (Yıldız odaya girer ve Ender ve Kaya'nın birlikte uyuduğunu görür) Rahatsız etmedim değil mi?
- (Ender sinirlenir) Kapıyı çalsan çok daha iyi olurdu Yıldız'cığım. Sonuçta bu kapılar süs diye yapılmadı bilmem farkında mısın?
- Benim aklım başımda değil Endo.
- (Kaya gülerek) Onu fark ettik Yıldız.
- (Yıldız Kaya'ya sarılır) Kayum kusura bakma başıma gelenlerden seni unuttum ama başıma neler geldi bir bilsen.
- (Ender tek kaşını kaldırır) Kaya'yı pek sıkma istersen Yıldız'cığım. Hani uyanalı çok olmadı.
- (Kaya Ender'in elini tutar ) Tamam Ender sorun yok iyiyim ben.
- Bu arada Kayum, söylemeden edemeyeceğim. Ender sen hastaneye yattığın günden beri başından hiç ayrılmadı. Ben dedim "Elini sallasan ellisi Kaya'nın yarın uyanacağının garantisi yok yeni talipler ara" diye ama beni dinlemedi.
- (Kaya gülerek) Ender seni dinlememekle çok iyi yapmış Yıldız.
- (Ender sinirlenir) Aaa Yıldız, sen kafayı falan yedin heralde ne talibi ne saçmalıyorsun. Bana bak yoksa sen sarhoş falan mısın?
- Sarhoş falan değilim Endo. Biliyor musun aşk acısı bende sarhoşluk etkisi yaratıyor ben bundan eminim artık.
- (Ender sinirlenir) Allah bilir gene hangi gereksiz belaya bulaştın Yıldız. Neyse biz seninle dışarı çıkalım istersen okey?
- (Yıldız üzülerek) Bu sefer ben belayı değil bela beni buldu Endo. Neyse Kayum ben Ender'i iki dakikalığına alıyorum tekrardan geçmiş olsun. (Yıldız odadan ayrılır)
- Aşkım ben Yıldız'ın derdi neymiş hemen öğrenip geleceğim okey?
- (Kaya gülerek) Tamamdır Ender sen ilgilen Yıldız'la görüşürüz.Ender ve Yıldız, Kaya'nın odasından ayrılır ve hastanenin kantinine geçerler.
- Anlat bakalım Yıl-dız neler oluyor?
- Dün gece Şahik yılanı bizi evine yemeğe davet etti. Bizde yemek falan yedik sonra.
- Bana bak Yıldız, Şahika sen ve Kerim'i zehirlemeye kalmadı değil mi? Kerim gerçi Şahika'nın oyunlarına gelecek biri değil ama seni bilemem Yıldız.
- Aşk olsun Endo iki dakikada sattın beni.
- Hayatım bu satmak değil sakın öyle düşünme ama sen sürekli değişiyorsun yani yalan mı?
- Yalan değil Endo sende haklısın. Neyse ben olayı anlatmaya devam edeyim. Biz yemeklerimizi yedik sonra Şahik ile tartışır gibi olduk birden kapı çaldı ve karşımda annem ve Kemal'i gördüm. Nerden öğrendi bilmiyorum ama Şahik'in bu kadar ileri gideceğini tahmin etmiyordum.
- (Ender gülerek) Yıldız'cığım Şahik için bunlar çerezden ibaret yani kadının adam öldürmüşlüğü var biliyorsun. Peki Kerim?
- (Yıldız üzülür) Endo dalga geçme lütfen, ben Kemal ve annemi yan yana görünce yalanımı hiç bozuntuya vermedim Kerim'de neye uğradığını şaşırdı ve direk gitti. Dün geceden beri arıyorum açmıyor. Başına birşey gelmiş olmasından korkuyorum.
- Kerim bir kadın için kendine zarar verecek biri değil ikimizde bunun farkındayız Yıldız'cığım. Belki kafa dinlemek için uzaklara gitmiştir eğer haber alırsam sana söylerim merak etme. Bu arada kırk yıl düşünsem Kemal'in geri döneceğini düşünmezdim.
- (Yıldız üzülerek) Bende baya şaşırdım yani bana iyilik mi yapmak istedi pek anlamadım.
- (Ender gülerek) Yıldız'cığım güldürme beni Allah aşkına. Kemal'in seninle birlikte yalandanda olsa sevgilicilik oynamak onu mutlu etmiştir kaybettiği erkeklik gururu okşanmıştır. Neyse şimdi benim Kaya'nın yanına dönmem gerekiyor okey? Ayrıca bu konu için birşeyler düşüneceğim Yıldız.
- (Yıldız Ender'e sarılır) Endo iyi ki varsın sen olmasan ben gerçekten kime giderdim?
- (Ender gülerek) Hayatım Ender Çelebi olmak kolay değil biliyorsun. Neyse öpüyorum seni dikkat et kendine babay canım.
- Görüşürüz Endo.Yıldız, Kerim'in birkaç günlüğüne buralardan uzaklaşacağını düşünürken hastanenin girişinde Kerim'le karşılaşır. Dün gece yaşananlar için Kerim'den özür dileyip Kerim'le arasını düzeltmeye kararlıdır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
ActionYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir