Şahika, gizemli kadından gelen mesajın üzerine şirkete gider. Gizemli kadın mesajda şirkette olduğunu söylemiştir fakat Şahika şirkette gizemli kadına dair hiçbir iz bulamamıştır. Şahika'nın telefonu çalar, arayan gizemli kadındır.
- (Gizemli kadın gülerek) Şahika senin betin benzin attı gibi sanki.
- (Şahika sinirlenir) Bana bak eğer bir daha benimle uğraşmaya kalkarsan seni bitiririm duydun mu beni? Senin haddine değil beni kandırmak.
- Aaa Şahika, aşk olsun böyle düşünme lütfen. Karşılaşacağız ama hiç beklemediğin bir anda.
- Senin benim karşıma çıkmaya cesaretin yok gerçi senin gibi birinin cesaretsiz olması çok normal.
- Demek öyle düşünüyorsun Şahika ama ben senin etrafındaki diğer kadınlara benzemem hiç beklemediğin bir anda karşına çıkarım ve gemileri yakıveririm.
- Sen ve gemileri yakıvermek mi? Bu bir şakaysa hiç komik değildi.
- Tabi ki şaka değildi Şahika, aaa bu arada sana küçük bir iyilik yapayım malum fazlasıyla korkuttum seni.
- Ne iyiliğinden bahsediyorsun? Ayrıca beni kimse korkutamaz.
- Eminim korkutamaz Şahika. Neyse bu arada Doğan Ender'i Caner'i öldürmekle tehdit etti yani Ender tehdit zoruyla evleniyor. Hadi şimdi git biricik yengeni kurtar. (Gizemli kadın telefonu kapatır)
- Allah kahretsin! Sen hele bir ortaya çık seni kendi ellerimle cehenemme götüreceğim. Neyse Ender'in neyle tehdit edildiğini öğrenmem iyi oldu bu bilgi Yıldız'la işimize çok yarayacak.Şahika, Ender'in tehdit edilmesinin sebebini öğrendikten sonra Yıldız'a gider. Yıldız'la birlikte Ender'i kurtarma planı yapmaya karar verirler.
- Bonjour Yıldız
- Hello Şahik hoşgeldin zehirler getirdin hayatım, neyse böyle kuru kuru plan yapılmaz ne içersin?
- Bir espressonu alırım.
- Aysıl bize iki espresso getir.
- Yıllar oldu şu hizmetçiyi değiştiremedin Yıldız.
- (Aysel üzülerek) Yalnız ben buradayım Şahika Hanım.
- Bak Şahik, Aysıl benim sondan ikinci best friendim. Neyse sen Şahike takılma Aysıl.
- Tamam efendim ben gidiyorum.
- (Şahika sinirlenir) Ay şu hallere bak neyse Asuman Hanım nerede?
- Annem sizlere ömür.
- Aaa ne ara öldü? Ben zehirleseydim keşke hem acısız hem zahmetsiz işimde profosyenelim biliyorsun Yıldız.
- Ölmedi Şahik, yani benim için öldü çünkü beni burada bırakıp Zeynep ve Alihan'a gitti.
- Alihan mı? Zeynep, Engin'le evli değil miydi?
- Şahik, sen evrenleri karıştırmışsın hayatım.
- Neyse konuya dönüyorum. Doğan, Ender'e "Benimle evlenmezsen Caner'i öldürürüm" demiş.
- Ay ben şok, ben iptal, ben vefat! Zaten belliydi Doğan'ın tekin biri olmadığı neyse biz ne yapacağız onu söyle Şahik.
- Aklımda birşeyler var Yıldız, neyse sen Caner'i ara ve hemen buraya gelmesini söyle.Yıldız, Caner'i arar ve Caner Yıldız'ın evine gelir.
- Yıldız ve Şahika ellerinde espressolarıyla karşılıklı oturuyorlar yani rüyada mıyım yoksa kabusta mıyım belli değil.
- Sana da bonjour Caner.
- Caner hoşgeldin hayatım geç otur Aysıl sana da espresso yapsın.
- Bana bakın yoksa siz ablamı ortadan kaldırmak için bana rüşvet mi teklif edeceksiniz? Ölürüm de ablamı size satmam.
- Caner'ciğim bizim amacımız Ender'i ortadan kaldırmak falan değil, yani şu anlık değil.
- (Yıldız sinirlenir) Şahik!
- Hanımlar konuya mı geçseniz artık?
- Bak Şahik, yavaş yavaş söyle çocuk öteki tarafa gitmesin, anlaştık mı?
- Hiç uğraşamam yavaş yavaş anlatmaktan da hiç haz etmem Yıldız. Bak Caner, Doğan ablanı "Benimle evlenmezsen kardeşin Caner'i öldürürüm." diye tehdit etmiş ama neyse ki biz sana yardım edeceğiz.
- Allahım bu duyduklarım gerçek mi? (Caner baygınlık geçirir)
- Aysıl koş Caner'e su kolanya falan getir çocuk baygınlık geçirdi. Aferin Şahik! Memnun musun yaptığından?
- (Şahika gülerek) Ne kadar memnun olduğumu tahmin bile edemezsin Yıldız.
- Caner'ciğim hayatım nasılsın daha iyi misin? Sen bu yılanın kusuruna bakma.
- Anlatın artık şu planı, yoksa ben gerçekten tahtalı köyü boylayacağım.
- Anlat artık Şahik.
- Peki anlatıyorum, dikkatle dinleyin! Yıldız birazdan şirkete git ve Doğan'a, Ender'in Caner'i yurt dışına göndermeye çalıştığını fakat bunu herkesten sakladığını söyle.
- Şahik sen delirdin mi? Doğan öldürür Caner'i.
- Yıldız, lafımı kesme! Git ve Doğan'a bunu söyle. Sonrasında Doğan'a, Caner'in uçak biletini göster. Bunu neden bana söylüyorsun diye sorarsa ona Ender'le aranızın bozuk olduğunu söyle yani bir bahane uydur.
- Ne uçak bileti? Sorması ayıp beni nereye gönderiyorsunuz?
- Caner'ciğim seni Londra'ya Yiğit'in yanına gönderiyoruz.
- Şahik sen iyi misin? E bu Doğan Caner'in olduğu uçağı indirmeye kalkmasın.
- Büyük ihtimalle öyle yapacak ama o uçakta Caner olmayacak.
- Nasıl yani?
- Yıldız sen kıt mısın? Caner'i başka bir kimlikle başka bir uçakla yollayacağız.
- (Caner gülerek) Güzel plan, neyse ablam şu Doğan'dan kurtulsun başka birşey istemiyorum.
- Peki planın Ender kısmı ne olacak Şahik?
- O kısmı birlikte izleyip göreceğiz neyse Yıldız sen doğru şirkete git, Caner sende Londra için kendine valiz falan hazırla.
- (Yıldız gülerek) O zaman operasyon başlasın Şahik!
- (Şahika gülerek) Başlasın bakalım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
AksiYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir