Yıldız, Kaya'ya yardım etmeye kararlıdır. Kaya ise Doğan'ın gerçek yüzünü ortaya çıkarmak için elinden geleni yapacaktır.
Ender, Şahika'nın dolduruşuna gelip Kaya'ya fazlasıyla bilenmiştir. Doğan ile olan sahte nişanlılık durumunu sürdürecektir.
Yaşanan olaylar çok fazla olmasa da Ender'i yıpratmıştır. Caner yaşanan olaylar sonrası Ender'le konuşmak ister.
- Ablacığım günaydın.
- Günaydın Caner'ciğim. Nasılsın bakalım?
- İyi diyelim iyi olalım ablacığım yani yaşadığıma şükrediyorum. Sen anlat asıl sen nasılsın?
- İyi gibiyim Caner'ciğim yani iyi olmaya çalışıyorum.
- Gibiyim derken ablacığım? Dün gece de pek iyi gözükmüyordun, anlat bakalım.
- Kaya şirkete geri döndü, yani Şahika hisselerini Kaya'ya devretti.
- Abla bu çok kötü bir haber.
- (Ender sinirlenir) Sağ ol Caner'ciğim ben sanki durumun farkında değilim.
- Ablacığım senin sinirlerin alt üst olmuş anlaşılan. Gel buraya (Ender'e sarılır)
- Bilmiyorum Caner'ciğim, kafam allak bullak.
- Ablacığım sen koskoca Ender Çelebi'sin silkelen ve kendine gel lütfen. Ayrıca alınması gereken bir intikamın var unutmuşsan hatırlatayım dedim.
- (Ender gülerek) Konu intikamsa asla unutmam Ca-ner. Kaya'ya sekte vurmanın çoktan zamanı gelmişti.
- Eskiden olsa beraber yapalım derdim ama artık bu işleri Kerim'le yürütüyorsun anlaşılan.
- (Ender gülerek) Ablasının bir tanecik kardeşi sen yoksa Kerim'i mi kıskanıyorsun?
- Kıskanmıyorum tabi ki ne alakası var.
- Okey dediğin gibi olsun o zaman. Neyse Doğan beni kahvaltıya davet etti oraya gideceğim. See you canım.
- Ablacığım dur bakalım. Dün bir bugün iki sen pek bir haşır neşirsin Doğan'la.
- Caner'ciğim unuttun mu biz Doğan'la formaliteden de olsa nişanlıyız ya hani normal değil mi ?
- Biz çok gördük bu formalite ayaklarını neyse ablacağım bakalım bu işin sonu nereye varacak?
- (Ender gülerek) İnan hiç bilmiyorum Caner'ciğim. Bu arada Emir nerede bu aralar onu pek göremiyorum.
- Genelde şirkette Yıldız ve benimle beraber. Hatta dün de beraberdik. Sabah kahvaltı yapacağız diye sözleşmiştik, arıyorum açmıyor.
- (Ender gülerek) O kahvaltıyı seninle değil Liz'le yapmıştır Caner'ciğim. O ikisi bu ara fazla sıkı fıkılar.
- Hangi Liz? Yoksa Şahika'nın asistanı olan mı?
- Evet evet Şahika'nın asistanı olan Liz'den bahsediyoruz Caner'ciğim.
- Abla bunlar birbirlerine aşık deme yoksa düşer bayılırım.
- Yani bilemiyorum Caner'ciğim,maalesef kime aşık olacağımızı seçemiyoruz biliyorsun.
- Son cümle Kaya'ya mı göndermeydi yoksa ben mi yanlış anladım ablacığım?
- (Ender sinirlenir) Caner'ciğim sinirleniyorum, sinirleniyorum ve tekrar sinirleniyorum. Neyse babay canım babay.
- Sanada babay ablacığım. Şirkette bol bol papatya çayı iç iyi gelir sinirini gerginliğini alır.Yıldız, Kaya'ya yardım etmek için Emir'in desteğine ihtiyacı olduğunu fark eder ve Emir'i evine çağırır.
- Günaydın Yıldız. Sabah sabah hayırdır kötü birşey mi oldu?
- Kötü birşey mi iyi birşey mi pek bilemiyorum.
- Merakta bırakmasana ne oldu Yıldız?
- Kaya dün buraya geldi ve benden yardım istedi.
- Ender abla konusunda mı? E bu adam zamanında yapmış yapacağını hâlâ gelip senden nasıl yardım istiyor anlamıyorum.
- Kaya, Ender'i Doğan'dan korumak istiyor Emir çünkü Doğan bir katil.
- Yıldız emin misin gerçekten?
- Tam olarak emin olamasam da öyle. Kaya'nın hastanede yattığı dönem Doğan, Kaya'nın canına kast etmek istemişti ben bunu kendi gözlerimle gördüm.
- Başımızda çok büyük bir bela var desene Yıldız.
- Aynen öyle Emir ama ne yapıp ne edip bu konuyu Ender'e çaktırmadan çözmemiz gerek. Bana yardım edeceksin değil mi?
- Tabi ki Yıldız. Ben elimden geldiğince Kaya ve sana destek olacağım.
- Bunu duyduğuma sevindim içime bir ferahlık geldi. Şu olaylar bir bitsin bende Halit Can ile birlikte Kaya gibi Londra'ya gideceğim. Artık huzur mu bulurum yoksa bela mı bulurum orasını Allah bilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YALANLARIN GÖLGESİNDE
AcciónYasak Elma'nın 85.bölüm sonrası için kurguladığım, yeni olaylar örgüsünü konu alan bir hikâyedir