İLAHİ ADALET

432 32 87
                                    

Ender ve Yıldız'ın planı gerçekten başarılı olmuştur. Leyla Kaya'ya tüm gerçekleri anlatmıştır. Bundan sonra işler Şahika için fazlasıyla zorlaşacaktır.

- (Kaya gözyaşları içerisinde) Leyla'nın anlattıkları doğru mu Şahika?
- (Şahika susar)
- (Kaya Şahika'nın kolunu tutar) Bana cevap vermeni bekliyorum Şahika
- Abi izin ver açıklayayım lütfen beni dinle
- Neyini dinleyeyim Şahika, benim bundan sonra senin gibi bi' kardeşim yok ve ilerde de olmayacak. Peki sen Leyla gerçekten ikinizde oscarlık performans sergilediniz tebrikler.
- Kaya ben gerçekten mağdurdum özür dilerim
- (Kaya sinirlenir) Özrünü kabul etmiyorum Leyla lütfen evimi terk eder misin?
- (Leyla ağlayarak oradan ayrılır)
- Şahika seni artık bu evde istemiyorum akşama geldiğimde sakın seni burada görmeyeyim yoksa çok fena bozuşuruz
- Abi lütfen beni dinle yalvarıyorum sana
- Şahika ben senin artık abin değilim akşama seni bu evde görmek istemiyorum.
- En başta Ender ve Yıldız size çok teşekkür ederim. Ender tüm yaşananlar için senden özür dilerim. (Kaya evden ayrılır)
- (Ender tedirgin bir şekilde) Yıldız, Kaya kendine zarar vermeye kalkmaz değil mi?
- Bilmiyorum Endo ama sen en iyisi Kaya'nın peşinden git.
- Okey ben gidiyorum sana olanları anlatırım babay Yıldız.
- Hayırdır Şahik pek üzülmemiş gibisin
- (Şahika gülerek) Abimin dönüp dolaşıp bana geleceğinden eminim de ondan Yıldız.
- Şahik senin kafa tamamen gitmiş herhalde. Ender ve Kaya'nın hayatından defolma vaktin geldi de geçiyor. Kabul et artık yenildin Şahik
- (Şahika gülerek) Yıldız senin bu sinirli hâllerine bayılıyorum biliyor musun? Senin unuttuğun birşey var ben asla yenilmem neyse
- Dur sen söylemeden ben söyleyeyim au revoir Şahik (Yıldız oradan ayrılır)
- Seninde suyun ısındı Yıldız. Bana dediklerinin bedelini sana fazlasıyla ödeteceğim.

Ender Kaya'yı arabayla takibe alır. Kaya'nın arabasını uçurum kenarına park ettiğini görür ve Kaya için endişelenmeye başlar.

- Kaya yapma lütfen uzaklaş oradan
- Olmuyor Ender görmüyor musun ben çok kötü bi' abiyim hepsi benim yüzümden
- Kaya saçmalama sen kötü bi' abi değilsin sen benim hayatta gördüğüm en fedakâr en iyi adamsın yapma bunu lütfen.
- Ender lütfen yaklaşma ben kardeşimi kendi ellerimle ateşe attım onun böyle olmasında benimde payım var
- Kaya kendini düşünmüyorsun Yiğit'i düşün o babasına kavuşalı kaç yıl oldu peki ben biz nolacağız Kaya (Ender elini uzatır) Lütfen Kaya bizim için sana yalvarıyorum

Kaya Ender'in elini tutar ikili birbirlerine gözyaşları içinde sarılırlar. Ender ve Kaya yaşanan kötü anıları unutmaya kararlıdır.

Kerim Yıldız'ı öğlen yemeğine davet eder.

- Çok bekletmedim değil mi Aşkım?
- (Kerim gülerek) Yok yok sadece 30 dakika. Bu arada şaka yapıyorum takılma
- Takılmıyorum aşkım ama bi' an bozuldun sandım.
- Neler oldu anlat bakalım seni dinliyorum
- Plan tıkır tıkır işledi Leyla gerçekleri falan anlattı. Şahik abisinin dediklerine pek üzülmedi kesin bi' planı vardır o yılanın bakalım bekleyip göreceğiz.
- Yıldız belki garip gelebilir ama Şahika Ender'i Kaya'dan bile çok seviyor bence
- (Yıldız gülerek) Kerim bahsettiğimiz kişi Şahik ve ayrıca o Ender'i günahı kadar sevmez.
- Bilmiyorum bana daha çok Ender'i kıskanıyor gibi geldi neyse boşver tatlı söyleyeyim mi ister misin?
- İsterim tabi tatlıya bayılırım
- Tatlıya bayıldığını çok iyi biliyorum sevgilim

Ender Kaya'yı eve bıraktıktan sonra şirkette olan bazı işlerini halletmeye gider. Ender, Şahika ile son kez kozlarını paylaşmaya kararlıdır.

- (Ender gülerek) Hello mağlup Şahika
- Hello kendini galip sanan Ender
- Ben kazandım bunu kabul et artık Şahika
- Demek abim senin için ikimizin arasında olan bi' savaşın figürü öyle değil mi?
- Lafı bambaşka yerlere çekmeyi bıraksan iyi edersin Şahika. Akşam müsaitsen birşeyler içelim diyecektim ama sormadım say.
- İnan bana çok isterdim ama çok önemli birine az önce söz verdim.
- Kime?
- (Şahika gülerek) Ender yoksa sen beni mi kıskanıyorsun?
- (Ender sinirlenerek) Ne alaka biz neyiz ki ben seni kıskanayım Şahika?
- (Şahika Ender'e yaklaşır) Bende bizim ne olduğumuzu bilmiyorum gerçekten biz neyiz Ender?
- (Ender geri çekilir) Gene saçmalamaya başladın Şahika sana iyi eğlenceler babay.
- Au reivor Ender.

Ender Şahika'yı ziyaret ettikten sonra Mert'in odasına uğrar.

- Hello Mert
- Hello Ender. Lütfen ayakta kalma otursana
- Mert ben sen ve Zehra'yı yakın bir zamanda bize davet etmek istiyorum.
- Teklifin beni şaşırttı açıkçası kim kim olacağız?
- Sen Ben Kaya ve Zehra yani dördümüz
- Anlaşılan o ki Kaya ile barıştınız.
- Evet barıştık bu arada yakında sana çok büyük bi' sürprizim olacak
- Merak ettim doğrusu
- (Ender sinsi bi' gülüşle) Yani çok şaşıracağını düşünüyorum iyi mi kötü mü bana kalsın
- Peki Ender dediğin gibi olsun görüşürüz
- Babay Mert babay.

Şahika'nın gizemli misafiri Leyla'dır. Tüm yaşananlara rağmen Şahika Leyla'ya evinin kapılarını açmıştır. Leyla bu duruma fazlasıyla şaşırmıştır.

- Öykü Hanım yok mu yemekleri neden sen getiriyorsun zahmet etmeseydin keşke Şahika.
- (Şahika gülerek) Öykü Hanım'ın bir kaç saatlik işi çıkmış o yüzden yok bende sana kendi ellerimle hazırladım bunları
- (Leyla çekinerek) Ben gerçekten çok mahçup oldum Şahika. Keşke senin gelmeni bekleseydim çok özür dilerim.
- Sorun yok Leyla olan oldu ayrıca senin karnındaki bebeğide düşünmen gerekiyor. Hadi başlasana soğutma yemeğini
- Leyla yemeği büyük bi ihtaşla yemeğe başlar. Tadı çok güzel olmuş sende fazlasıyla yeteneklisin Şahika.
- Ölmeden önce ağzın güzel tatlar tatsın istedim Leyla
- Anlamadım Şahika
- Zehir yavaş yavaş bedenine yayılıyor Leyla. Bu oyunu sonsuza dek kaybettin. En başında bana güvenerek hatanın en büyüğünü yapmıştın.
- (Leyla nefes alamamaya başlar) Sen tam bi' yılansın Şahika
- Bunu senden duymak çok zevkli oldu Leyla. Hayattaki en büyük doğrun bana yılan olduğumu söylemek oldu.
- (Leyla tamamıyla zehirlenir ve yere yığılır)
- Haluk Bey heryeri teker teker kontrol edin arkamızda tek bir delil bile kalmasın. (Şahika gülerek) Yarından itibaren bambaşka bir devir başlıyor.

Ender şirketteki işlerini bitirdikten sonra eve döner Kaya'nın Ender'in evinde olması bile Ender'i mutlu eder.

- Hoşgeldin Ender
- Hoşbulduk Kaya nasılsın toparlayabildin mi kendini?
- Evet Ender toparladım kendimi sayende biraz daha iyiyim.
- Kaya arkanda gizlediğin şey nedir?
- (Kaya mektupu uzatır) Bu mektubu sana Caner bırakmış

Ender gözyaşları içerisinde Caner'in veda mektubunu okur. Kaya ve Ender'in birbirlerinden başka kimseleri kalmamıştır artık. Ender gözyaşları içerisinde Kaya'ya sarılır ikili geceyi birlikte geçirirler.



YALANLARIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin