AŞK İSTİSNASI

230 15 49
                                    

Yaşanan olayların üzerinden yaklaşık 3 hafta geçmiştir. Doğan, Ender'den şikayetçi olmamış Ender ise bunun karşılığında Rüzgar ve Şahika'nın başına gelen silahlı saldırının ört pas edilmesine yardım etmiştir.

3 haftalık süreçte Londra'da tatil yapan Ender ve Kaya Türkiye'ye dönmeye karar verir. Rüzgar ve Şahika ise bu süreçte yaşadıkları otele ortak olmuşlardır.

Yaşananlardan sonra Londra tatili her ne kadar Ender ve Kaya'ya iyi gelse de Doğan bu süreçte boş durmamış Handan'la birlikte Londra'ya gitmiştir.

Londra'dan dönen Ender ve Kaya soluğu Kaya'nın evinde alır.

- (Şahika Ender'e kapıyı açar) Hello darling! Şahika'cığım rica etsem çantamı tutar mısın? (Ender çantayı Şahika'ya verir)
- (Şahika çantayı sinirle masaya bırakır) Ender bu ne hâl böyle Londra seni baya egoistleştirmiş anlaşılan. Gördüğüm kadarıyla haddini ve yerini unutmuşsun.
- Hayatım ben her zaman egoluyum biliyorsun neyse hadi git (Eliyle mutfağı gösterir) Kaya ve bana sütlü çay yap.
- (Şahika sinirlenir) Pardon?
- (Ender gülerek) Gitmişsin otel sahibi olmuşsun halâ sütlü çayın ne olduğunu bilmiyor musun? Gerçekten pes Şa-hi-ka.
- (Şahika gülerek) Sütlü çay ve otel sahibi olmanın ne alakası var anlamıyorum.
- Okey yani anladığım kadarıyla oteli denetleyen kişi Rüzgar, sen galiba gidip milletin yuvasını falan yakıyorsun ama biliyor musun bunlar tam senlik hareketler Şa-hi-ka.
- Ender, gerçekten seninle uğraşacak vaktim yok. Abim neden halâ gelmedi?
- Kaya, şirkete uğrayıp gelecek Şa-hi-ka.
- (Şahika sinirlenir) Ender sen kendinde misin? Onca yaşanandan sonra abim Doğan'ı öldürür bilmem farkında mısın?
- Doğan ve Handan tatilde bizimle birlikteydi.
- Nasıl yani? Sen şunu detaylı anlatsana.
- Aslında anlatılabilecek pek birşey yok Şahika. Kaya ve benim Londra'ya gittiğimi görür görmez Doğan ve Handan peşimize takıldı olay bu.
- Doğan sana kafayı takmış anlaşılan yani salak insanın hâli bir başka oluyor değil mi Ender?
- Şahika'cığım bence sen Doğan'la evlenememenin derin bir üzüntüsü içerisindesin. Sen git sevgilin Rüzgar ile ilgilen istersen okey?
- Rüzgar benim sevgilim falan değil Ender.
- Sevgilin değilse neden yoğun bakımda adamın başından ayrılmadın Bir dakika yoksa hâla Rüzgar'a mı aşıksın Şa-hi-ka?
- Ben en iyisi gideyim yoksa gerçekten elimden bir kaza çıkacak. Ender'ciğim bence sen bu sahte tavırlarını bırak ve özgün ol neyse au reivor.
- Babay Şa-hi-ka.
- (Şahika evden çıkar) Ben seninle kedinin fareyle oynadığı gibi oynamasını bilirdim ama neyse.

Şahika otele doğru giderken Ender ise Kaya'yı aramaya karar verir.

- Alo Kaya, tam olarak neredesin?
- Şirketteki işlerimi bitirdim yarım saate evde olurum canım.
- Okey, şirkette bir sorun çıkmadı değil mi?
- Yok hayır bir sorun çıkmadı. Bu arada Ender, Şahika evde olacağını söylemişti şuan yanında mı?
- Aşkım, Şahika birtakım işleri olduğu için evden erken çıktı.
- Birtakım işler derken?
- Hayatım biliyorsun Şahika'yı yani bir otele ortak oldu diye kendi kendine triplere girdi, büyük ihtimalle oradadır.
- Anladım canım.
- Başka birşey yoksa kapatıyorum o zaman.
- Ender, seni seviyorum.
- Bende seni seviyorum (Ender utanır) neyse o zaman görüşürüz.
- Görüşürüz.
- (Ender aynanın karşısında rujunu sürmeye devam eder) Bundan sonra böyle, Ben Ender Çelebi'yim hiç kimseye benzemem.

Yaşanan olaylar hâliyle Handan, Rüzgar ve Doğan'ı da etkilemiştir. Londra'dan dönen Handan ve Doğan evlerine geri döner.

- (Hizmetçi Sevgi, Handan ve Doğan'a kapıyı açar) Hoşgeldiniz efendim gözlerimiz yollarda kaldı.
- Hoşbulduk Sevgi Hanım.
- Hoşbulduk Sevgi, (Handan valizleri gösterir) önce şu eşyaları içeri yerleştir sonrasında benim odama bir adaçayı getir.
- Tamamdır efendim hemen hallediyorum.
- Doğan'cığım sen iyi misin? hafif durgun gördüm seni.
- Handan, istersen çalışma odamda konuşalım mı?
- Peki, olur konuşalım Doğan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YALANLARIN GÖLGESİNDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin