Selam, selam, selam
Bu kitabı yayımlamamın sebebi Wish You Back kitabının karakterleri olmalarıydı ama eğer Wish You Back'i bilmiyorsanız da sorun değil çünkü bir şey kaybetmeden hikayeyi anlayacaksınız 😚😚😚
O zaman, başlayalım~~
***
Cause I Love You
19. 08. 21
-
"Changbin..."
Felix eşinin arkasından yorgunca eve girerken Changbin kapıyı kapatmış ve sessizce kendini mutfağa atmıştı. Yanıt alamaması ile omuzlarını düşürdü, belki de çok sert tepki göstermişti bu karara.
Changbin karanlık evin ışıklarını açmadan kendi kendine sessizce mutfakta suyunu içerken bir yandan eşine kırgın bir yandan da haklı olduğunu bildiği için üzgündü.
Felix'in omuzlarını düşürmüş bir vaziyette ayaklarını sürüye sürüye yatak odalarına doğru ilerlediğini görünce elindeki bardağı kenara bıraktı ve başını ellerinin arasına aldı.
Bunca yıldır evliyken bir çocuk sahibi olmak istiyordu.
Her zorluğunu göze alabilirdi fakat Felix için durum böyle değildi. Küçük bir çocuğun sorumluluğunu alamazdı, elbette çocukları seviyordu fakat işi gereği küçük bir çocukla sürekli ilgilenemezdi ve o çocuğa bunu yaşatmaya hakkı yoktu.
Birazcık tepkisini fazla göstermişti.
Changbin'in kırıldığı konu da buydu.
Çıkmazda olduğunu bildiği için oflayarak ellerini indirdi ve Felix'in arkasından yatak odasına girdi. Eşi üstünü değiştiriyordu, kısa bir an göz göze gelmişler ve sonra da hiç konuşmadan kıyafetlerini giymeye başlamışlardı.
Felix ilk giyinen olurken yatak odalarında bulunan camın önündeki minik tekli kanepeye oturup bacaklarını kendine çekti. Uykusu kaçmıştı, kendine burada oturup düşüncelere dalabilirdi.
Gözleriyle Changbin'i izliyor ama ses etmiyordu. Eşi kıyafetini giyip banyoya gitmiş birkaç dakika sonra da gelip yatağın içine girmişti. Banyodan çıkması ile beraber hızla başını camdan dışarıya çevirdi.
Evli olabilirlerdi, evliliğine ve eşine de çok güveniyordu fakat kendine güvenmiyordu. Bazen öyle bir an geliyordu ki 'keşke benim de bir çocuğum olsa' diyordu fakat hemen ondan sonra kendisine olan güvensizliği baş gösterip bu fikri kafasından eliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
cause i love you, changlix ✓
Fanfictionsevgi acıtır, belki de bir sebebi olmayışındandır.