Pazartesi akşam
Felix kafedeki yorucu iş gününden sonra yurda döndü, oda arkadaşıyla laflayıp biraz dinlendikten sonra teslim edilecek ödevleri aklına geldi. İki genç de kendi yataklarında önlerindeki işlere odaklanmışlardı. Changbin yemek ve antrenman programını düzenlerken Felix ise yeni çizim örnekleri için araştırma yapıyordu. O sırada önüne çıkan reklam onu heyecanlandırdı.
"Hyung! Hyukoh! Konser! Blue Square! Gidelimm!" Kelime kelime konuşurken diğeri onun bu haline güldü. "Ne zamanmış?" "Önümüzdeki cumartesi." "Felix... Çoktan bitmiştir biletler." "Ya bitse neden önüme reklam çıksın? Demek ki bitmemiş." "Sence Hyukoh konserine beş gün kala bilet bulunur mu? Eski reklamdır o. Bir dahakine gideriz."
Felix'in heyecanına karşı Changbin'in bu kadar ruhsuz cevap vermesi çocuğu biraz sinirlendirmişti. Elbette çok uzun zamandır arkadaş oldukları için birbirlerine içten içe sinir oldukları anlar oluyordu. Felix de onlardan birini yaşadı ve üstüne gitmek yerine o grubu dinleyen diğer arkadaşına yazdı.
Yongbok
hyunggg
hyunggg
minho hyung
Yongbokkkk
Yongbok
HYUKOH KONSERİ VARMIŞ CUMARTESİ
BİLET BULABİLİR MİSİN
NE OLURRRRR
SEN YAPARSIN
başka kimse bulamaz diye ilk sana yazdım
minho hyung
Yağa gerek yok..
Sorarım birkaç kişiye
Ama çok umutlanma derim
Yongbok
tamam :(
haber bekliyorum <3
minho hyung
Okeyy
Çarşamba öğlen
Felix'in o günkü dersi olması gerekenden daha geç bittiği için öğlen yemeğini tek başına yemesi gerekmişti. O sırada yemekhanede kalan tek tük kişiyi inceledi. Genelde kendi bölümünden insanları ve arkadaşlarının yakınlarını tanıdığı için gözüne çarpan birileri olmadı. Wooyoung dışında.
Wooyoung'ı ise Changbin'in eskiden takıldığı çocuk olarak biliyordu. Ekstra bir bilgisi yoktu. O ikisi beklenmedik şekilde görüşmeyi kesse de kötü bir şey olmadığına emindi. Sadece uyuşmamışlardı.
Ayrıca Felix'e sorsanız Wooyoung hakkındaki izlenimi tatlı biri olduğu yönündeydi. Çünkü çocuğu ne zaman görse çevresindeki insanları güldürüyordu. Bugün de yemekhanede bir yandan yemek yerken diğer yandan masadaki arkadaşlarıyla kahkahalar atıyordu.
Felix bir anlığına tek başına oluşundan rahatsız oldu. Bu hafta hem dersleri yoğundu hem de kafe sahibi neredeyse her gün gelmesini istemişti. Üstüne üstlük dinlediği gruplardan birinin konserini de kıl payı kaçırmıştı. Minho bilet bulamadıysa onun bulma imkanı yok gibiydi.
Aklından bunları geçirirken yemeğini yine tam bitiremedi. Bitirmesi için vereceği biri de olmadığı için tepsisini bırakmak için masadan kalktı. Yemekhaneden çıktığında telefondan kalan derslerine bakıp kafeye gitmek için plan yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
rare' changlix
FanficEn yakın arkadaşlar olan Changbin ve Felix'in ilişkisi hayatlarına giren yeni insanlarla değişir.