blind date

5.1K 212 184
                                    

Perşembe öğlen

"Hyung düzgün sarılsana yaa!" "Çok sıcak oldu Felix. Hem hazırlanmam gerek artık bak. Saat yaklaştı." Felix şakacı bir kızgınlıkla ayrıldı büyüğünden. "Blind date günüydü yine değil mi? Unutmuşum." Changbin yamuk bir gülüş atarak ayağa kalktı. "Ne giyeyim?" "Hmm.. Bir düşüneyim."

Sarışın dolabın kapaklarını açıp karşısına geçtiğinde bir eli dirseğine giderken diğer eli de çenesine dokundu. Bu onun düşünme duruşuydu. Diyecekleri çoktan belliydi bile. "Şu siyah tişört ve siyah pantolon yeterli. En sevdiğin kombin işte. Hem yakışıyor siyah sana."

Changbin küçüğün söylediği kıyafetleri sağ eline alıp diğer eliyle solundaki çocuktan bir makas aldı. "Yakışıyor mu cidden?" Felix hafifçe göz devirdi. "Hı-hı. Çok yakışıyor."

Felix tüm hazırlığa yardım ettikten sonra Changbin'le birlikte yurttan çıktılar. Felix'in yarı zamanlı olarak yeni çalışmaya başladığı kafeye doğru yürümeye başladıklarında Felix durdu. "Hyung buluşacağınız yer diğer tarafta. Geç kalacaksın sen git hadi, ben kendim giderim işime."

"Şurası zaten bir şey olmaz." "Ya geç kalacaksın dedim. Çocuk muyum ben, git hadi." "İyi tamam. Ama mesaj ya da fotoğraf atıyorsun gider gitmez. Dönerken alırım belki seni." "Off tamamm. Git artık."

Minik elleriyle diğerinin geniş omuzlarını ittirdi ama hareket ettiremedi. Changbin yine makas alıp hızlı adımlarla yanından ayrıldı en yakın arkadaşının.

Felix satış yerine geçmeden önce önlüğünü giyip mesaj attı Changbin'e.

🐣civciv lix

hyung ben geldim

buluşmanız bitince anlatırsın

iyi eğlencelerrr :* <3

Daha sonra da saçlarını düzeltip dudaklarını öpücük şekline getirdi ve selfie çekti. Bunu da gönderdikten sonra telefonunu cebine atıp işine koyuldu.

Birkaç saat sonra Felix'in mesaisi bitmiş, hava kararmıştı. Kasım ayında oldukları için güneş daha hızlı batıyordu artık.

changbin hyungum

Felix geliyorum ben 20.00

Bitti mi işin 20.00

🐣civciv lix

ben gelirim kendimm 20.01

yürüme boşuna buraya kadar 20.01

changbin hyungum

Yolumun üstü zaten 20.01

🐣civciv lix

olmadığını biliyorum şapşal 20.01

sus hadi çıkıyorum zaten şimdi 20.02

evde buluşuruz 20.02

changbin hyungum

Beni beklemezsen bir hafta sarılmam. 20.02

🐣civciv lix

YS 20.03

rare' changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin