LUST CAUTION LOVE

60 23 12
                                    


کل پارت اسمات میباشد
______________________+18

جونگین به زور زبون سرکشش رو بین لبای کیونگسو جا داد و اون رو وارد دهنش کرد .

چه حس خوبیه چشیدن طعم معشوقت .

جونگین درحالی که کیونگسو رو میبوسید حلقه ها رو روی زمین گذاشت و اون رو به پشت روی رختخواب خوابند و روش خزید .

به هیچ وجه نمیتونست از اون لبای خوش طعم دست بکشه . با حس مزه خون بالاخره لب های اون رو ول کرد و از بالا بهش خیره شد .

کیونگسو سرش رو به طرف شونش چرخوند تا کمتر از دیدن جونگین خجالت بکشه اما جونگین چونش رو گرفت و به طرف خودش برگردوند و مجبورش کرد تا بهش نگاه کنه .

با چشم های خمار شده به کیونگسو خیره شد .

اروم به سمت گوشش رفت و روی لاله گوشش بوسه‌ای گذاشت و با لحن اروم و تحریک کننده‌ای گفت :

_ تو تا ابد مال منی . هیچ وقت نمیزارم از کنارم تکون بخوری .

سرش رو توی گردن حساس کیونگسو برد و بوسه ریزی روی اون گذاشت .

با دستش کمربند لباس کیونگسو رو باز کرد و اون رو به طرفی انداخت و دستش رو به زیر پیراهنش برد و شکمش رو لمس کرد .

دستش رو به سمت سینش برد. اروم سر تحریک شدش رو لمس کرد و همزمان مک عمیقی به گردنش زد .
کیونگسو قوسی به کمرش داد .

چه اتفاقی داشت میوفتاد ؟!

کیونگسو هیچی نمیدونست . الان فقط دکمه خاموشی مغزش رو زده بود و از بودن در کنار جونگین لذت میبرد .

لذتی که هیچ زمان توی زندگیش نداشت .

جونگین با اشتیاق به صورت سرخ  شدش نگاه کرد و بند لباسش رو به ارومی باز کرد .

میترسید ...
اون هنوزم از پس زده شدن از طرف کیونگسو میترسید .

کیونگ چشماش روباز کرد و به جونگین که مردد بود خیره شد .

قلبش اون رو به سمت جونگین سوق میداد پس  نیم خیز شد و لب های خیس جونگین رو گرفت  و مک عمیقی بهش زد و با یه حرکت اون رو به زیر خودش کشید .

لباش رو با حرص گاز گرفت که صدای اخ جونگین دراومد .

نمیدونست این حس شهوت از کجا میومد .

شهوتی که سرشار از عشق بود .

دست برد و بند لباس سفید جونگین رو به سرعت کشید و اون رو از روی بدن تیره رنگ جونگین کنار زد .

با شگفتی به عضله های شکل گرفته‌ش نگاه کرد و اروم اروم بهشون نزدیک شد ..

نفسش از این همه حس خواستن گرم شده بود انگار که توی بدنش کوره ای روشن شده باشه کوره ای از جنس شهوت یا شایدم عشق ...

باید احتیاط میکرد اما شهوت بهش اجازه نمیداد .
این عشق از کجا میومد .

شهوت.. احتیاط.. عشق

سه واژه ای که مغزش رو پر کرده بودن .

با رسیدن به عضله های شکم جونگین زبونش رو خیلی کوتاه روش کشید .

با نوک زبونش فاصله بین عضله‌هاش تا سینش رو لیس زد و نوک سینش رو به دندون گرفت و گاز محکمی بهش زد .

❖ 𝑳𝒖𝒔𝒕 𝑪𝒂𝒖𝒕𝒊𝒐𝒏 𝑳𝒐𝒗𝒆 ❖Where stories live. Discover now