Zawgyi
ထိုလူသည္လက္ကိုေဝ့လိုက္သည္ႏွင့္ မိမိသည္တစ္ေနရာသို႔လြင့္ေမ်ာသြားၿပီေနာက္တြင္ေတာ့ ေမွာင္က်သြားသည္...
ထို႔ေနာက္တြင္ေတာ့တစ္ေနရာကမွျပဳတ္က်သည့္ပံုစံျဖင့္ ေရထဲ၌စိုးထိတ္မႈတို႔ကျပည့္ေန၏.....
လက္ေဖ်ာက္တီးသံတစ္ခ်က္ကနားထဲဝင္လာၿပီးေနာက္တြင္ေတာ့
မိမိမ်က္လံုးကျပန္ပြင့္လာသည္...ျမင္ရသည္က မိမိေဘးတြင္ဝိုးဝန္းေနသည့္လူမ်ား....ထိုလူတို႔၏အာရံုသည္ အေ႐ွ႕ဘက္မီးေတာက္တစ္ခု၏ေ႐ွ႕တြင္သာ..
ထို႔ေနာက္ေခါင္းထဲမွထိုးကိုက္လာမႈႏွင့္အတူ မွတ္ဥာဏ္အခ်ိဳ႕ကမိမိဆီသို႔ေရာက္လာသည္....
ဤကမၻာသည္ နတ္ဘုရားႏွင့္လူသားတို႔က်င္လည္ရာပင္...
လူသားတို႔သည္လည္း သာမန္ကဲ့သို႔မဟုတ္ေပ...
နတ္ဘုရားတို႔အားကိုးကြယ္သည့္လူမ်ိဳးစု နတ္ဆိုးတို႔အားကိုးကြယ္သည့္လူမ်ိဳးစုႏွင့္ နတ္ဘုရားအျဖစ္ေလ့က်င့္သူလူမ်ိဳးစုဟူ၍သံုးမ်ိဳး႐ွိသည္...ဤကမၻာ၏ဇာတ္လုိက္သည္ Areius ဟုေခၚသည့္ စစ္နတ္ဘုရားျဖစ္သည္....ေနာက္ထပ္ဇာတ္လိုက္ကေတာ့ Mak ဟူသည့္ ခ်မ္းသာျခင္းနတ္ဘုရား ထိုနတ္ဘုရားေပၚမလာခင္က လူတို႔ဟာခ်မ္းသာမႈမ႐ွိၾကဘူး ကမၻာဦးနတ္ဘုရားက သူ႔ရဲ႕ေသြးစက္တစ္ခ်ိဳ႕နဲ႔ လူသားတို႔ထဲမွ ခ်မ္းသာျခင္းနတ္ဘုရား ကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္.. ထိုကမၻာတြင္နတ္ဘုရားတို႔သည္ နတ္ဘုရားက်င့္ၾကံသည့္လူမ်ိဳးစုထဲမွသာရ႐ွိျခင္းျဖစ္သည္....
သို႔ေသာ္လည္း ကမၻာဦနတ္ဘုရားသည္ ထိုအယူဝါဒတို႔ကိုလက္မခံ၍
တစ္ျခားမ်ိဳးႏြယ္စုမွလူသားအားေရြးခ်ယ္ခဲ့သည္...ဤကမၻာ၏ဗီလိန္သည္ Amelia ဟူသည့္ လွပျခင္းနတ္ဘုရားျဖစ္သည္..ထိုနတ္ဘုရားမသည္ Areiusအားသေဘာက်သည့္သူျဖစ္သည္...
ခ်မ္းသာျခင္းနတ္ဘုရား ေပၚလာၿပီးေနာက္တြင္ေတာ့ ထိုနတ္ဘုရားသည္ ျပင္ဆင္မႈမ႐ွိပဲရလာသူမို႔ သူ၏ျပဳမူလႈပ္႐ွားမႈတို႔တြင္လူသားဆန္မႈတို႔ကပါဝင္ေနေလသည္..စစ္နတ္ဘုရား သည္ရက္စက္ၾကမ္းၾကဳတ္သူျဖစ္ေစကာမူ Mak၏ လူသားဆန္မႈတို႔ကိုေတြ႔ၿပီးသည့္ေနာက္တြင္ေတာ့ ဓ၏စိတ္တို႔သည္လံုးဝကိုေျပာင္းလဲသြားသည္ ထို႔ေနာက္ေတာ့ Mak အားသေဘာက်လာခဲ့သည္...ထုိေနာက္တြင္ေတာ့ Ameliaသည္ Makအားဒုကၡေပးရန္ၾကံစည္ေတာ့သည္ သို႔ေသာ္လည္း သူမမည္သည္တို႔ကိုမွမလုပ္ႏိုင္ေသးခင္ပင္ Areiusႏွင့္ ကမၻာဦးနတ္ဘုရား၏ပ်က္စီးမႈကိုခံရေလသည္.....
YOU ARE READING
Devil System(U+Z)
Science Fictionစက္ပညာတိုးတက္ေခတ္မွီလာေသာအခ်ိန္တစ္ခု.... လူသားမ်ားကိုယ္တိုင္ဝင္ေရာက္ကစားႏိုင္ေသာsystemႀကီးဟာထိုအခ်ိန္အခါကေက်ာ္ၾကားေလတယ္.... သို႔ေပမဲ့....ထိုsystemထဲသို႔ဝင္ေရာက္ကစားသူတိုင္းကျပန္၍ထြက္မလာႏိုင္ၾကေတာ့ေပ... ဘာေၾကာင့္ပါလဲ...