Real Life -13

1K 110 5
                                    

Zawgyi

ျခံဝန္​းထဲ႐ွိ လ​ေရာင္​ျဖာျဖာက်​ေနသည္​့ဒန္​း​ကို​ေျဖးညႇင္​းစြာလႊဲရင္​း အ​​ေတြးတို႔​ေရာက္​တက္​ရာရာပင္​...

တစ္​ခါတစ္​ခါတုိက္​ခတ္​လာသည္​့​ေလကပါးကထိကာက်ီစယ္​​ေနသ​ေယာင္​ ပါးႏု​ေပၚသို႔အနမ္​း​ေခြၽရင္​း​ေျပးထြက္​သြားသည္​့​ေလႏုု​ေအးတို႔က ထိုလူသားႏွင္​့တူ​ေန​ေလသည္​.....

လက္​ထဲတြင္​​ေတာ့မီးကုန္​ခါနီး​ေဆးလိပ္​က အလင္​း​ေပ်ာက္​ကြယ္​စျပဳ​ေန၏...တစ္​ခ်က္​႐ိႈက္​ဖြာလိုက္​လ်ွင္​ပင္​ျပာမႈန္​တို႔က​ေျမျပင္​တြင္​ၿငိမ္​သက္​​ေလသည္​...

ထိုအိမ္​မွျပန္​လာၿပီးသည္​့အခ်ိန္​ကစ၍ထိုလူသားသည္​မိမိအ​ေပၚ​ေအးစက္​သြား၏..အခ်ိန္​အ​ေတာ္​ၾကာမိမိ​အ​ေ႐ွ႕မွ​ေပ်ာက္​ကြယ္​သြားၿပီးသည္​့ထိုသူသည္​ ႏႈတ္​မွထြက္​လာသည္​က ​ေမ့ခိုင္​းသည္​့စကားသံသာ...

မိမိအတြက္​ထိုစကားကိုဆိုရန္မည္​သည္​မ်ွအခ်ိန္​ယူခဲ့ရမွန္​းထိုလူသားကသိပါ​ေလစ...နာက်င္​သည္​ထက္​ဝမ္​းနည္​း၏...လ်စ္​လ်ဴ႐ွဴ႕ခံရ၍ထိုသူအားနာက်ည္​းရမယ္​ကိုသိပါ​​ေသာ္​လည္​း နာက်ည္​းရမည္​့အစားထိုသူအားနားလည္​​ေနသ​ေယာင္​ပင္​....မိမိစကားကိုပင္​ဂ႐ုမစုိက္​သည္​့အလားလွည္​့ထြက္​သြားသည္​့သူသည္​ မီိအ​ေပၚ​ေပးစရာႏွလံုးသားဟူ၍႐ွိ​ေနမည္​့ပံုပင္​မ​ေပၚ​ေခ်....

လက္​ထဲမွဖုန္​းကိုထုတ္​လိုက္​ၿပီးcontactထဲဝင္​​ေလ​ေတာ့ႏွစ္​ဦးမ႐ွိသည္​့နာမည္​ကိုၾကည္​့၍ႏွိပ္​ရန္​ျပင္​၏...

'တီ တီ _´

ထိုအသံအဆံုးတြင္​​ေတာ့ မိမိအ​ေတာင္​့တဆံုး​ေသာအသံ​ေလးကဆီးႀကိဳး​ေနသည္​...

" Hello~~_´

တိုးညႇင္​းသည္​့အသံ​ေသး​ေသး​ေလးပင္​.....အခ်ိန္​ကိုၾကည္​့​ေလ​ေတာ့ ညႏွစ္​နာရီပင္​​ေက်ာ္​​ေန​ေလၿပီ..အိပ္​​ေနသည္​ကို​ေႏွာက္​ယွက္​မိၿပီထင္​သည္​.....ထိုတိုးညႇင္​းသည္​့အသံကပင္​မိမိကိုအလြမ္​း​ေျပ​ေစသည္​...

'အ​ေၾကာင္​းအရင္​းကို​ေသခ်ာမ​ေျပာႏိုင္​​ေပမဲ့ ကိုယ္​႐ူးၿပီထင္​ပါတယ္​မင္းကိုနာက်ည္းရမဲ့အစား နားလည္​​ေပ​းေနတဲ့ကုိယ္​ကမျဖစ္​ႏိုင္​တဲ့ခ်စ္​ျခင္​းကိုစတင္​မိတဲ့အျပစ္​မ်ားလား?_´

Devil System(U+Z)Where stories live. Discover now