ယခုေရာက္ေနေသာကမၻာအေၾကာင္းအားအလံုးစံုမသိရေသး၍......နားခ်င္သည္ဟုဆ္ုိကာအခန္းတြင္းမွလူေတြအားထြက္သြားခိုင္းလိုက္ေလသည္.......ကလးငယ္တစ္ဦး၏စကားကိုနားေထာင္ေပးေသာထိုလူတစ္စုကိုေတာ့မိမ္ိသေဘာက်မိသည္.......။
ထိုအခ်ိန္မ်က္ႏွာအားဝင္ေရာက္လာေသာလက္သီးျပင္းတစ္ခ်က္အားခံယူေနရေသာကေလးငယ္တစ္ေယာက္ပံုကဝင္ေရာက္လာေလေတာ့....အထိန္းအကြပ္မ႐ွိက်လာေသာမ်က္ရည္တို႔ေၾကာင့္ဟက္ဟက္ပက္ပက္ပင္ရီပစ္လိုက္သည္......။
မိမိ္ေရာက္ေနေသာကိုယ္သူကေလးတစ္ဦးဆိုတာက္ုိေမ့၍ေတြးမိေသာေၾကာင့္ႏုနယ္လွေသာႏုလံုးသားေလးကနာက်င္လာသည္.......။
နာက်င္မႈက္ုိလ်စ္လ်ဴ႐ႈ့ကာDeအားဤကမၻာ၏အခ်က္အလက္မ်ားကိုေပးရန္ေျပာလိုက္သည္.........
[ဒီကမၻာကေတာ့႐ိုး႐ွင္းသလိုနဲ႔ခက္ပါတယ္....ဒီကမၻာမွာဇာတ္လိုက္ကစီးပြားေရသမားတစ္ေယာက္...ငယ္ရြယ္ေပမဲ့ႀကိဳးစားတယ္........ေဆြမ်ိဳးသားခ်င္းမ႐ွိပဲႀကီးပ်င္းလာရတဲ့ဇာတ္လိုက္ကတစ္ေန႔ေတာ့မိဘမဲ့ေဂဟာကကေလးတစ္ေယာကိုေမြးစားလိုက္တယ္....
ဇာတ္လိုက္မသိလိုက္တာက အဲ့ကေလးဟာ..အခ်ိန္ေတြၾကာလာတာနဲ႔အမ်ွ..ဇာတ္လိုက္ကိုရင္ခုန္လာခဲ့တယ္...
ဒါေၾကာင့္ဇာတ္လိုက္ရဲ႕ဂ႐ုစိုက္မႈမ႐ွ္ိပဲနဲ႔လည္းဇာတ္လိုက္အနားမွာပဲေနခဲ့တယ္....
.တစ္ျဖည္းျဖည္းႏွစ္ေတြၾကာလာေတာ့ဇာတ္လိုက္ကသူ႔ဆီမွာအလုပ္ဝင္လုပ္တဲ့ဇာတ္လိုက္မနဲ႔ေတြ႔ၿပီး...ၾကာလာေတာ့ခ်စ္သြားၾကတယ္.....အဲ့ေနာက္ပိုင္းဇာတ္လိုက္မကဇာတ္လိုက္အိမ္ကိုခနခနဝင္ထြက္ေနၿပီး...ဇာတ္လိုက္အိမ္မွာ႐ွိတဲ့ကေလးကိုႏွိပ္စက္လာေတာ့တယ္.....ဒါကိုဇာတ္လိုက္ကသိေပမဲ့ဇာတ္လိုက္မကိုခ်စ္ေနေတာ့ထိုကေလးကိုမသိက်ိဳးကြၽန္ျပဳထားေတာ့တယ္....
ေကာင္ေလးကေတာ့....ႏွိပ္စက္ခံေနလည္းပဲဇာတ္လိုက္ကိုခ်စ္ေနေတာ့...သီးခံေပးခဲ့တယ္...အခ်ိန္ၾကာလာတာနဲ႔အမ်ွအႏွိပ္ဆက္ခံရတဲ့ကေလးကေသသြားေတာ့မွဇာတ္လိုက္မနဲ႔ဇာတ္လိုက္ကျပသနာေတြတက္ၾကတယ္...
အေၾကာင္းကေတာ့ေသခါနီးမွမိမိကိုခ်စ့္ေၾကာင္းဖြင့္ဟခဲ့တဲ့ေကာင္ေလးေၾကာင့္ပဲ......ဒါေပမဲ့လည္းဇာတ္လမ္းသေဘာအတိုင္းၾကာၾကာရန္မျဖစ္လိုက္ရပဲတည့္သြားၾကတယ္...ၿပီးေတာ့လက္ထပ္ၿပီးေပ်ာ္ရႊင္စြာအဆံုးသတ္သြားၾကတယ္....
ေကာင္ေလးကိုေတာ့ေမ့ေလ်ာ့သြားခဲ့ၾကတယ္.......
.အခုhostဝင္ထားတဲ့ကိုယ္ကဇာတ္လိုက္ေမြးစားတဲ့ကေလးပါ..]
YOU ARE READING
Devil System(U+Z)
Science Fictionစက္ပညာတိုးတက္ေခတ္မွီလာေသာအခ်ိန္တစ္ခု.... လူသားမ်ားကိုယ္တိုင္ဝင္ေရာက္ကစားႏိုင္ေသာsystemႀကီးဟာထိုအခ်ိန္အခါကေက်ာ္ၾကားေလတယ္.... သို႔ေပမဲ့....ထိုsystemထဲသို႔ဝင္ေရာက္ကစားသူတိုင္းကျပန္၍ထြက္မလာႏိုင္ၾကေတာ့ေပ... ဘာေၾကာင့္ပါလဲ...