Liebster Award

207 13 1
                                    

Zostałam nominowana przez PRIMROSE215, dzięki za nominację ;)

1. Od kiedy piszesz?

Piszę odkąd pamiętam, chociaż zawsze moje książki były niedokónczone i po kilku dniach stwerdzałam, że bez sensu dalej to kontynuować. Jeszcze jak nie umiałam pisać, dyktowałam mojej mamie teksty książek, do teraz lubię czasami śmiać się, z tego, co wtedy wymyślałam haha.

2. Czy wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?

Na pewno chciałabym w przyszłości pisać dalej i coraz lepiej oraz wydać książkę, ale zawsze pozostaje to pytanie czy ktokolwiek chciałby to czytać :D

 3. Skąd bierzesz pomysły?

Pomysły biorę z otoczenia, najczęściej przychodzą, kiedy ich nie oczekuję, albo po przeczytaniu innej książki. Wtedy zaczynam myśleć, jak ja bym to napisała i zmieniam historię, bohaterów, próbuję zaczerpnąć inspiracji nawet z pozornie bezsensownych rzeczy.

4. Jak odkryłaś Wattpad?

Wattpada jak Twittera i całą masę innych rzeczy, poznałam dzięki mojej sis, bez niej nie wiem co bym zrobiła ;)

5. Książka, którą ostatnio przeczytałaś?

Ostatnio przeczytałam Błękit Szafiru, to druga część Czerwieni Rubinu. Teraz zaczynam czytać Zieleń Szmaragdu, ostatnią część trylogii.

6. Twój sławny boy-crush?

Z pewnością Nash Grier!

7. Twoja sławna girl-crush?

Hm, Michelle Phan i Nina Dobrev.

8. Czy twoja rodzina wie, że piszesz?

Tak, dzisiaj powiedziałam mamie, że piszę na Wattpadzie i ona chce przeczytać moje ff i mojej siostry... Ups.

9. Czego oczekujesz, gdy czytasz nowe opowiadanie/FF na Wattpad?

Oczekuję, że mnie zainteresuje i będzie inne niż pozostałe. Głównie, to mogę czytać wszystko, byle miało choć trochę akcji albo jakiś ciekawy wątek. Chciałabym czytać coś, po czym będę miała świetny humor, czyli coś optymistycznego ;)

10. Ulubione piosenki?

Ooo, chciałam dostać takie pytanie Mam troszkę dziwny gust w stosunku do... w sumie wszystkiego, więc Wam się mogą nie spodobać, ale ja już taka jestem - trochę dziwna, wszyscy, którzy mnie znają potwierdzą :D

1. Edith Piaf - Non, je ne regette rien

2. Alt-J (△) - Breezeblocks

3. Kodaline - High Hopes

4. Youth - Daughter

5. The Hubbards - Is that me?

6. Arctic Monkeys - No.1 Party Anthem

11. Posiadasz idoli, tak? To napisz, kto nim/nimi jest.

Najpierw muszę napisać Old Magcon. Uwielbiam też Kodaline, Arctic Monkeys, Christinę Perri no i oczywiście Eda.

12. Czy masz już plany na przyszłość?

Przyszłość to coś, czego się okropnie boję i sama nie wiem, co zamierzam z nią zrobić. Wiem tylko, że będę starała się być lepszym człowiekiem i zamierzam wykorzystać każdą chwilę mojego życia i nie oglądać się za siebie.

To są moje pytania:

1. Kto albo co zachęciło cię do pisania na Wattpadzie?

2. Czy chciałabyś kiedyś wydać książkę?

3. Czy masz już pomysł na kolejne opowiadanie?

4. Jaka była twoja pierwsza książka?

5. Gdybyś miała zostać kimś na jeden dzień, kto by to był?

6. Co lubisz robić? Jakie są twoje hobby?

7. Masz już jakieś plany na wakacje?

8. Gdybyś mogła pojechać na tydzień za darmo do jedego miejsca na ziemi i mogłabyś wziąć ze sobą jedną osobę, kto by to był i gdzie byś pojechała?

9. Co byś w sobie zmieniła?

10. Kto jest twoim ulubionym pisarzem i jaka jest twoja ulubiona książka?

11. Jak nazywa się pierwsze opowiadanie, jakie przeczytałaś na Wattpadzie?

Nominuję:

Sofancy15

TurboPiggy

 

Beyond WordsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz