3. rész: Na és az a csendes srác? Elég helyes.

606 13 0
                                    

  Hazaérve anya és az idióta testvérem kérdései fogadtak:
-Milyen volt az első napod kincsem? Az osztálytársaid kedvesek? Jól választottunk iskolát? - kíváncsiskodott anyukám. Viszont ezek a kérdésekre nem igazán tudtam egyelőre válaszolt adni. Azonban egy kérdés megrögzült a fejemben:
-Vannak dögös fiúk is? - hangzott Márk szájából. Egyből eszembe jutott Emily is:
-Na és az a csendes srác? Elég helyes.
Fogalmam sincs, miért foglaltak helyet ezek az egyszerű kérdések az agyam elit székein.
Semmilyen érzelem nem fűzött az úgy nevezett csendes sráchoz még sem tudtam elfelejteni.
-Az összes szebb mint te, ne aggódj! - jelentettem ki és vágtam a bátyám előző kérdésére egy haha nyertem tekintet.
Márk erre csak vicsorgott egyet majd bement a szobájába. Rápillantottam a telefonomra, amin egy értesítés ugrott fel:
Emily Sevilla felvette Ashley Bermant a csoportba.
Nos igen be is kerültem az osztálycsoportunkba. Elkezdtem nézegetni a diákok neveit, Dominik Payne, Liam Stoffberg, Jessica Dickie, de egyen megakadt a szemem:
Nick Bruce. A profilképe alapján egyből felismertem, hogy ő nem lehet más, mint a csendes srác.
————————
  Az első hét hihetetlen gyorsan eltelt, megismerkedünk tanárainkkal, akik közül néhány példány meglepően jófej. Azonban azt már előre látom, hogy azzal a bizonyos matematika tantárggyal igen csak meg fog gyűlni a bajom.
  Emily boldogsága sem csökkent az elmúlt napokban, csak egy nap járt a fejében, még hozzá a péntek.
-El sem hiszem, hogy holnap már kirándulunk - írt rám az emlegetett szamár. Nem hazudok én is eléggé kíváncsi voltam hogy, milyen is lesz az első közös programunk. Az este folyamán izgatott barátnőm fel is hívott, hogy megbeszéljük ki mit visz a holnapi túrára. Végül a választásom a kedvenc fekete túra cipőmre, egy kényelmes rózsaszín pulcsimra és egy sima farmerre esett.

Csak kurvára hagyj békén!Where stories live. Discover now