2.Bölüm

2.2K 54 8
                                    

Yazım hatalarımın kusuruna bakmayınız .

Umarım keyif alırsınız.

++++++++

 "Baba!

her yılbaşında

sana söyleyecek

bir tek

sözüm var:

'Seni ne kadar çok seversem

o kadar

çok olsun ömründen geçen yıllar...'

Baba!

Babam, ağabeyim, kardeşim, arkadaşım!

Ne zulüm, ne ölüm, ne korku

başımı eğemez!

Yalnız senin elini öpmek için

eğilir başım."

NAZIM HİKMET RAN

++++

İlk defa babasının mezarına tek başına gelmişti. Gözleri dolu dolu , babasının kabrine bakıyordu. Hava yağmurluydu .

Yağmurun damlaları yeryüzünü ıslatmaya başlamıştı. Toprak kokusu mezarlıkta yayılmıştı.

Gözyaşlarına , yağmurun arsız damlalarına eşlik ediyordu .

Kabrin yanına oturup ağlamaya başladı .

Babası hakkında ne biliyorsa yanlıştı . Ailesi babası hakkında bildikleri saklamıştı . Her şeyi öğretmek istiyordu Babasız yaşamasına neden olan herkesten nefret ediyordu ve intikam ruhunu istila etmeye başlamıştı .

Özellikle dedesi ve babaannesinden nefret ediyordu . Amcasından da özellikle ..

Annesine , babasını sorduğunda önce derin bir sukut kaplıyordu odayı sonra sadece yaşadıkları eşsiz aşkı anlatıyordu . Merdan babasının ne zaman , nasıl öldüğünü sorduğunda annesi sadece ağlıyor ve susuyordu .

Annesini incitmekten her zaman korkmuştu .

Ama babası ..

Baba kelimesi her zaman göğsünde derin bir acıya neden oluyordu .

Arkadaşının babasıyla diyaloglarını gördüğünde hep gıpta etmişti .

şimdi babasıyla yaşayamadığı anların , birisi tarafından alındığını ve bu cezayı bile isteye verildiğini öğrenmişti .

Babası için yemin etti.

Gök yarılmış gibi eşlik etti yeminine..

Babasının mezarından bir avuç alıp dudaklarına götürüp öptü.

Artık yeminini kendine göre mühürlemişti. Gidip gerçeği öğrenmek kalmıştı geriye ...

Nasıl yapacağını bilmeden arabasına bindi çalıştırdığında araba çalışmadı .

Yağmur şiddetini artırmıştı .

Mecburen yürüyeceğini kabullenip indi arabasından .

Yağmurun bütün şiddeti kıyafetlerine sinerken , düşünüyordu .

Telefonunu kapatmıştı .

Annesi de artık umurunda değildi .

Dalgın adımlarla evlerin sıklaştığı bölgeye ilerlediğinde önünde siyah bir atın şahlanmasıyla olduğu yerde durup şaşkınca baktı .

MERDAN CİHANGİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin