Tatlı Mı?

408 19 124
                                    

Bu bölüm benim bebeğime, güzelime, aşkıma ithafen.  Kayradeniz4433 Seni seviyorum güzelim✨♥️

Steve düşünüyordu. Bundan nasıl kurtulacaktı? Ya da en önemli soruyu sorması lazımdı kendisine. Kurtulmak  istiyor muydu?

Tam o sırada içeriye giren adamla ne yapacağını şaşırdı Steve. Oturduğu yerde dikleşmiş, ne yapacağını bilemediği gibi eli ayağı da birbirine dolaşmıştı.

Gözleri şaşkınca irileşmiş Tony'ye bakıyordu. Üzerindeki bakışlardan artık rahatsız olmaya başlayan Tony bakışlarını Steve'e çevirdi. Steve'in kendisine olan hayranlığını ve sevgisini biliyordu. Tanrı aşkına, Tony aptal değildi. Elbette bilecekti.

Ama Steve her yerde kendisini görünce öküzün trene baktığı gibi bakınca rahatsız oluyordu. Göz hapsine alınmak pek Tony'ye göre değildi.

"Daha ne kadar bakmaya devam edeceksin Rogers?"

Bir anda sanki uykusundan aniden irkilerek uyanmış gibi kendine gelen Steve'le gözlerini devirdi Tony.

"Anlamadım."

Kafasını olumsuzca iki yana sallayan Tony cevap verdi.

"Boşver Steve."

"Sana bakmıyordum Tony."

2 kaşını birden kaldırıp Steve'in gözlerinin içine bakan Tony'den etkilenmemek elde değildi Steve'e göre. Tony her haliyle mükemmel gözüküyordu Steve'in gözüne.

Tony dudaklarını cevap vermek için oynatınca gözleri dudaklarına kaydı. O dudakları öpmek için nelerini verirdi bir bilse Tony.

"Buna emin misin Steve?"

Emin olmayan bir sesle yanıt verdi Steve.

"Eminim Tony."

Eminim demesine rağmen hala hayran hayran onu izleyen Steve'e gözlerini devirdi Tony.

Tanrım, gerçekten!..

"Neyse Steve. Sonra görüşürüz."

Kısık sesle söylenen görüşürüzü duyan Tony odasına ilerlemek için adımlamaya başladı.

Bu sırada sabahki sorusuna cevap bulan Steve sırıtmaya başlamıştı.

Kurtulmak istemiyordu ve kurtulmayacaktı. Steve Tony'ye aşıktı ve elinden gelenin daha fazlasını yapacaktı.

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

Gözler kalbin yansımasıdır derler. Peki ya insan alışmışsa? Alışmış ve artık kabullenmişse? Kalbi istiyordur ama artık gözlerinden anlaşılmıyorsa hissettikleri?

Steve Tony'nin hala nasıl onu sevdiğini anlamadığını bilmiyordu. Evet, çoğu zaman sana bakmıyordum, seni düşünmüyordum, sana özel değildi gibi cümleler kurmuştu Tony'ye karşı.

Ama kalbinde hissettiklerinin gözlerine yansımayacağı kadarda olduğunu düşünmüyordu. Evet, öyle cümleler kuruyordu ama özeldi işte. Ondan başkasına böyle davranmadığını, ondan başkasına gözlerinin dalmadığını bilmesi gerekirdi Tony'nin.

Kimseye öyle içten davranmıyordu. Tony dışında...

▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️

"Nat..."

"Ah Steve, ne oldu?"

"Beni görmüyor..."

One Shots/stonyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin