Bölüm 11: Yeni Ev

60 2 1
                                    

Umarım yazım hatası yoktur pek fazla vaktim olmadı. Sınav dönemi dolayısıyla küçük bir ara vereceğim. Medyada Alya' nın evinin salonu olarak düşünebileceğiniz bir dekorasyon var. Şehitlerimizi saygı ve sevgiyle anıyoruz. İyi okumalar...

Babamın elini tuttuğum ve sonra parmaklarımızın ayrıldığı o son an aklıma geldiğinde gözümden yastığa damlayan bir damla yaşı umursamamaya çalıştım ve kalbimin de bu gece kadar karanlık olması dileğiyle gözlerimi kapattım.

11.Bölüm

Sabah yeni iğrenç bir güne daha gözlerimi açtım. Aslında iğrenç demek sanırım bu cumartesiye haksızlık olur sonuçta okul yok. Ne kadar "asi" olursam olayım ben de her genç gibi okulu sevmiyorum. İşin komik yanı okuldan tıpkı diğer öğrenciler gibi nefret etmeme rağmen notlarımın iyi olması. Ne ironi ama. Herhalde okulun bursluluk sınavını kazandığım duyulsa büyük olay yaratırdı. Evet bursluluk sınavını kazanmıştım, hem de tam bursla ama çok sevgili üvey babam burs almaya ihtiyacım olmadığından beni bursumu kullanmadan okutuyordu. 

Murat' ı aradım. Cumartesi günü evde boş boş oturmak istemeyen bir genç arkadaşlarıyla alış veriş merkezine filan gitmeli herhalde ama ben öyle olur muyum. Aslında üzerimde hala dün geceden kalma bir hüzün var ve bu aptalca düşünceleri beynimden uzak tutmak için kafes dövüşüne gitmeye karar vermiştim ama canım dövüşmek istemediğinden sadece izleyecektim. 

Dövüşün yapılacağı depoya geldiğimde insanların itirazlarını umursamadan en öne doğru ilerliyordum. Ringi en iyi görebileceğim noktaya geçip dövüşü izlemeye başladım. İki kişiden birinin yüzü bana dönüktü, diğerininse sırtı dönüktü. Dövüşü ilerletmişlerdi. Bir şekilde yer değiştiklerinde diğer çocuğun beni motor yarışında yenen çocuk olduğunu gördüm. Neydi adı, Çağan mıydı yoksa Çakıl mı? Öyle bir şeylerdi sanırım ama itiraf etmek gerekirse iyi dövüşüyordu. Diğer çocuğu bayağı bir benzetmişti. Aslında öyle çok sinirlendirmedikçe kolay kolay kavga edecek bir tipe benzemiyordu. 

Dövüşü sonuna kadar izlemeden çıktım çünkü kimin kazanacağı zaten belliydi. En fazla birkaç dakika sonra diğer çocuk bayılır Çınar da, ya da adı her neyse, kazanırdı. Şu an ihtiyacım olan şeyse kafa dağıtmaktı ama canım ne bara gitmek istiyordu ne de genlede yaptığım herhangi bir şeyi yapmak. Çeteden kızlarla başka bir şey yapılmazdı ama sanırım kimi arayacağımı biliyordum.

——-

Yaklaşık yarım saat sonra kapı çaldı. "Sonunda"" diye düşünmeden edemedim. Film izlemeye karar vermiştim ama oldum olası tek başıma film izlemekten hoşlanmamış bir insanımdır. Kapıyı açıp beklediğim kişiyi gördüğümde

"Nihayet gelebildin şanslı." diyerek gecikmesine oluna sitemimi imalı sözlerimle belirttim. Tuhaf bakıyordu. Şaşkın ve biraz da hayranlık dolu gözlerle bakıyordu. Tıpkı köpeğini severken baktığı gibi. Elindeki poşetleri koyabilmesi için mutfağı gösterdim. Elindeki poşetleri boşaltmaya başladığında ben de salona ilerledim ve DVD çekmecesini açtım. Bir yandan filmleri incelerken 

"Nasıl bir şey izlemek istersin?" diye bağırmıştım. Ne kadar büyük bir ev olursa olsun mutfağı Amerikan mutfak olmadığı için salondan mutfakla iletişim kurmak zordu. Kendi evime çıktığımda bu detaya dikkat edeceğim çünkü bu takıntı gibi bir şey benim gözümde. Kendi evimin kesinlikle Amerikan mutfak olmasını isterim. Kızların genelde gelinlik ve aşk hayalleri kurduğu bu sefil dünyada o tarz hayallerim olmayalı çok uzun zaman oldu. Yine de küçüklüğümden beri hayallerimde olan evde yaşamadan rahat edemeyeceğimi biliyordum.

Çağın mutfaktan elinde cips kaselerinin ve kola dolu büyük bardakların olduğu bir tepsiyle çıktı. Tepsiyi büyük kanepenin önünde alçak sehpaya koyup yanıma ilerledi. Hiç konuşmamıştı ama şok haline veriyordum. Biraz filmlere göz attıktan sonra ortak kararla bir bilim kurgu filmi seçmiştik. Hiç öyle romantik komediymiş aşk filmiymiş uğraşamam ama bu eskiden beri böyle. Sinemaya arkadaşlarımla gittiğimde beni zorla soktukları aşk filminde uyuya kalmıştım. O günden sonra aşk filmi izlemedim demem saçmalık olur çünkü koca bir kategoriyi tek bir filmle yargılamak aptallık. Birkaç fil daha izledim, romantik komediyi de denedim. Ama kategoride en heyecanlı gördüğüm neredeyse tüm filmleri bitirmeme rağmen hala hemen hemen hepsinde uyuya kalıyorum. Kitaplarda da tercihim aksiyon, bilim kurgu ve fantastik romanlardır. Her normal genç kızda olduğu gibi benim de vampirlere ilgim vardı ama Alacakaranlık serisi belki de en nefret ettiğim film ve kitap serisiydi. Daha farklı ilgi alanlarım var. Sonsuza kadar yanlış bedende dünyaya geldiğim fikrini savunabileceğim kadar kanıtım vardı ama film başlamıştı bu yüzden filme odaklandım.

Siyah Kadar Yalnız (Düzenlemeye Alındı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin