Yandere!Underground!Levi x okuyucu.

2.8K 85 17
                                    

Uyarı: 18+, Creampie, dubcon, zımni zorunlu hamilelik, zımni adam kaçırma, kaba seks, yandere davranışı.

Tuttuğunuz kişinin içine ne girdiğini bilmiyordunuz. Bu sabah huysuz davranmış, kıçının dizinde morarmasını istemeyesin diye bu gece eve gelmeden önce işlerini bitirmeni istemişti. Geri döndüğünde inanılmaz derecede sinirlenmişti, mutfak masasında oturmuş, mutlak bir sessizlik içinde çayını yudumlamıştı. Ve şimdi, sadece birkaç dakika sonra, vahşi, ahlaksız bir hayvan gibi homurdanarak, acımasızca hazırlıksız amınıza vuruyordu.

"Bütün senin suçun," diye kulağına tısladı, horozunun başı rahim ağzını gıdıklıyordu.

"Nedir?!" Yalvardın, klitorisini öfkeyle ovuşturmaya başladığında gözler kafatasının arkasına kayıyordu. "L-Levi, lütfen..."

Yüzünü yatağa sertçe çarptı ve orada tuttu, hıçkırıklarını ve inlemelerini bastırdı. Senden tek kelime duymak istemedi. Herhangi bir sebep duyamayacak kadar sinirliydi. İçinden, bugünkü ortaklık anlaşmasındaki adamın pis bir domuz olmasının senin hatan olmadığını biliyordu. Bu kadar ilgi çekecek kadar çekici olmamız senin hatan değildi. Erkeklerin yataklarını ısıtmanızı istemelerine şaşmamalı; sen bir insanda arzu edilen her şeydin.

Yine de bu akıl yürütme midesindeki öfkeyi bastırmadı ve daha önce domuzdan birazını alıp, elindeki bütün kemikleri kırarken, hala harcayacak enerjisi vardı. Bu, aynı zamanda sizi şiltenin üzerine eğmek ve tatlı amınızı korkutmak için de çağrıldığı anlamına geliyordu. Kendine, senin onun olduğunu, hiçbir yere gitmediğini ve ona karşı duyarlı olduğunu hatırlatması gerekiyordu. Öfkesini yatıştırması gerekiyordu. Daha sonra seni incitmek istemedi çünkü o bastırdı.

Horozunu senin rutubetinin içine ve dışına vahşi bir hızla pompaladı, ancak zirveye yaklaşmaya başladıktan sonra nefes almana izin verdi. Bu gece senin amını kremalamayı hedefledi. Her zaman umutsuz yakarışlarınıza uyduğundan emin olmuştu, geldiğinde çekip gitti. Bu sefer değil.

Saçının buklelerini yumrukladı ve sırtını kavisli olacak şekilde seni çekti. Oraya gidiyordu. Sen de öyleydin. Yine de, sen onu orgazmla sağana kadar seni doyurmazdı.

"Cum," diye talep etti, sesi sert ve küstahtı. "Benim için boşal."

Sikini en derinlerine dayayarak seni ona karşı salladı. Basınç gözlerinin geri dönmesine neden oluyordu. Sert iniltilerini ya da vücudunun onun tutuşunda kıvranışını dizginleyemezdin.

"L-Levi, lütfen!" Çığlık attın, ondan bir açıklama için mi yoksa seni daha sert becermesi için mi yalvardığından emin değildin. Belki ikisi de. "O-ooh, tanrım."

Deliğin sarsılıp çevresini acımasızca boğmaya başladığında sızlandın. Seni memnun etme arzusuna kapılmaman gerektiğini biliyordun. Onu durdurmak için daha çok çalışman gerektiğini biliyordun. Sonuçta ne yaptığını hala anlamadın. Seni korkutuyordu. Ne yazık ki, itiraz etmen çok iyi geldi. Sadece onun etrafından fışkırdığın zaman o da serbest kaldı ve orgazmını senin kasılmalarınla ​​maskeledi. Bununla birlikte, sıvısının sıcak jetlerinin duvarlarınızı boyadığını hissettiniz. Gözlerin çılgınca açıldı.

"Aah, hayır! H-hayır, hayır, hayır! Ne f-"

Sizi esir alan kişi, sert bir el ile ağzınızı kapatarak protestonuzu kesti.

"Kapa çeneni ve beni al," diye homurdandı, yüksekliğini atarak, dağınıklığının mümkün olduğu kadar azının dışarı saçıldığından emin oldu. "Bu kadar sahiplenici olmam senin suçun, velet."

Daha sesini bile tanıyamadın. Vücudunuz ağırlaşmış ve kafanız yorgun hissediyordu. Beyniniz paramparça olmuş gibi hissediyordu. Onun tohumunu içine attığını hissettiğinde vücudunu saran panik miktarı seni yormuştu. Bu ani değişikliğin katalizörünün ne olduğunu anlamadınız. Tek bildiğin, Levi'nin sana olan şehvetli, algılanan sahibine tamamen delirdiğiydi.

Kendini daha fazla tutamayarak yatağa çöktün. Görev gereği yaptığını iddia eden adam, kısa bir süre sonra, senin de yüzünü serbest bıraktı. Kendini toparlamadan önce birkaç dakika geçirdi ve kendine ait kürelerini senin formunda takip etti. Ardından duş almak için banyoya yöneldi. O kadar rahat görünmeseydin, onun cum iyice harcanan amından dışarı sızarak yatak çarşaflarının üzerine uzanmış olsaydın, ona katılmanı isteyebilirdi.

Evet, bugünden sonra yapması gereken tam da buydu. Seni en ilkel yollarla talep ettiğinden beri, zavallı öfkesi dağılmıştı. Seni kullanarak onunla dalga geçmek için başka bir bok parçasına cüret etti. Bu rutubetli yerde sadece adama daha önce yaptıklarının sözleri değil, değişen fiziksel durumunuz da olur.

Kapıyı kapatmadan önce sana gururla bakarak, "Buradaki hamile kadınlar onları koruyacak güçlü biri olmadan hayatta kalamazlar," diye mırıldandı. "Şimdi bütün bu bok çukuru senin benim olduğunu bilecek."

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin