WARNİNG: Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sağlıksız ilişki, sahiplenme, saplantı, tehdit, şantaj, takipten bahsetme
Önündeki beyaz saçlı çocuğa şaşkın bir ifadeyle bakarken, sanki gerçek olduğundan emin olmak için birkaç kez gözlerini kırpıştırırken, kalın bir sessizlik seni içine çekiyordu. Bunun bir rüya olmadığından oldukça emindin ama biraz da öyleymiş gibi geldi. İyi ya da kötü olsaydı, bundan tam olarak emin değildiniz.
"P-pardon?! Az önce ne dedin?", kekeledin, sesindeki bariz şoku ve inanmazlığı bile saklamaya çalışmadın. Sesinizin tiz ve normalden daha yüksek çıktığını şaşkınlıkla fark ettiniz. Böyle bir şey yüzünden aklını kaybetmeyi beklemiyordun. Ve dürüst olmak gerekirse, bunun olmasını da hiç beklemiyordunuz.
"Sen nesin? Sağır mı? Neden kendimi tekrar etmek zorundayım?" Killua anında sana şikayet etti, utançtan solgun yanakları parlıyordu. Kollarını kavuşturmuş, kanepede yanında oturuyordu, gözleri sıcak yüzünü ısıtmasını durdurmak için bakışlarını sen olmayan bir şeye sabitlemeye çalışıyormuş gibi gergin bir şekilde odada dolaşıyor.
İnsan ilişkileri konusunda her zaman tecrübesiz bir adam olmuştu, bunun suçlusu ailesiydi. Ve nasıl tepki vereceğinizi bilmediğiniz bu beklenmedik senaryoda sıkışıp kalmamış olsaydınız, muhtemelen severdiniz. Sadece şu anda hiç gülmek istemiyordun.
"Aptal, seni sevdiğimi söyledim. Ve beni bir daha tekrar etmeye zorlama." Bir anlık sessizliğin ardından mırıldandı, yüzündeki kızarmayı saklamak için sana bakmadan.
Ah, hiçbir şeyi yanlış anlamadın. Bunu bilmek hala daha iyi inanmana yardımcı olmadı. Aslında hala gerçek değilmiş gibi geliyordu ve yine de öyleydi. Killua sana duygularını itiraf etmişti, buna hazırlıklı değildin ve geleceğini de görmedin. Geriye dönüp düşününce, daha önce hiç işaret görmemiştin, ona herhangi bir nezaket gösterdiğinde ya da onunla dalga geçtiğinde her zaman utanması ve kaba davranması çok normaldi. Ama şimdi baktığında, son birkaç gündür garip davranmıştı, muhtemelen seni sevdiğini nasıl söyleyeceğini bulmaya çalıştığı için.
Sana tam olarak ne zaman aşık olmaya başladığını merak ettin, zaten daha uzun süredir aşık olmalı. Killua insanlara kolay güvenmiyordu ve iş aşk konusuna geldiğinde daha da zordu, bu yüzden uzun zamandır kalbinde sana karşı hisler beslediğini varsayabilirsin.
Mavi gözlerinin birkaç saniyede bir size baktığını hissedebiliyordunuz, vücudu beklenti ve sinirlilik vücudundan görülebildiği için vücudu hafifçe gerilmiş gibiydi. Ama sana kıyasla muhtemelen herkese rahat biri gibi görünüyordu. Avuçlarınız terlemişti ve süveterinizin kumaşıyla oynamaya devam ettiniz. Ağzınız aniden çok kurumaya başlayınca giderek katılaşan bu vücudunuzla kamburlaşmaya başlamıştınız.
Bu nasıl bir klişe hikayeydi şimdi? Daha önce hikayelerde okuduğunuza, kitaplarda gördüğünüze ve bizzat şahit olduğunuza emindiniz. Ama kendin de bu pozisyonda olduğun için sonunda bunun ne kadar zor olduğunu anladın. Şimdiye kadar hep arkadaş olarak gördüğün birini reddetmenin o kadar da korkunç olamayacağını varsaymıştın. Onlar hala senin arkadaşındı, peki neden bunca endişe? Bunun birinin omzuna ne kadar yük bindirdiğini ancak şimdi anladınız ve beceriksizliğin ancak bundan sonra nasıl artacağını, Killua'nın ne kadar incineceğini açıkça hayal edebiliyordunuz.
"B-bunu senden duyduğum için çok gururlu hissediyorum Killua...", başladın, başını kaldırıp yüzüne bakamadın, hala parmaklarına odaklanarak gergin bir şekilde süveterini çekiyorsun. Ama gözünün ucuyla vücudunu nasıl hafifçe sana doğru çevirdiğini gördün, delici bakışlarının senin korkak vücudunun üzerinde gezindiğini hissettin. Tüm bunlarla ilgili çok korkutucu bir şey vardı ki, sizi gergin bir şekilde ada çayı ağzınızda toplayıp gergin sinirlerle yutmanıza neden oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Yandere One Shot
Short StoryHoşuma giden yandere one shotları çeviriyorum.Türkçe yandere one shot çok az bulunduğu için bu kitabı yapıyorum. İstediğiniz karakterleri bana dm olarak ya da yorumlar aracılığıyla söyleyebilirsiniz.