Yandere! Undertaker

994 38 8
                                    

Undertaker sana ilk kez garip hediyeler vermiyordu. Daha önce size Cadılar Bayramı için bir şişe tuz, boş madalyon, el yapımı bebekler ve hatta gerçek bir kafatası hediye etmişti. Hediyelerini reddederek onu üzmek istemezdin, özellikle de normalde ürkütücü sırıtışı biraz 'masum' ve umutlu göründüğünde. Zaten o şeyleri her aldığında göğsünü kabartan tuhaf duyguyu inkâr edemezdin zaten.

Senin... gururun okşanmıştı, evet. Ve biraz da ürkmüştüm ama bir cenazeciyle ilişki kurmaktan elde ettiğin şey buydu. Salonu sık sık ziyaret ettiniz ve onun tuhaf saçmalıklarını dinlediniz, bu yüzden muhtemelen onun tuhaflıklarını paylaştığınızı veya en azından anladığınızı düşündü.

Ve bugün de bir istisna değildi.

"İşte," dedi Undertaker avucunuza soğuk ve parlak bir şey koyarken. Varlığına inanamayarak kaşlarını çattın ve onu gözlerine yaklaştırdın. Cidden sana bir kolye mi veriyordu…?

"Bu nedir?"

Müteahhit kıkırdadı. "Bu bir hediye, aptal, böylece gittiğin her yere biraz benden bir parça taşıyabilirsin."

Bir süre önce aldığın hafif kararmış ve tozlu madalyonun aksine, kolye daha güzel ve daha yeni görünüyordu. [Favori renk] bir kalp gümüş zincirden sarkıyordu ve bir sarkaç gibi sallanıyordu. Loş ışığın altında parıldadı, ciddi gereçler arasındaki tek canlı şey. Sadeliğine rağmen, kesinlikle daha "prezentabl" ve gösterilmeye değerdi.

"Teşekkür ederim. Bu güzel." Önceki yeteneklerine neredeyse hiç iltifat etmediğiniz gerçeğinden rahatsız olup olmadığını merak ettiniz, ancak sürekli genişleyen sırıtışı size yapmadığını söyledi - ya da belki de hiç fark etmedi.

Her iki durumda da, övgülerinizle yalan söylemiyordunuz. Mağazadaki herhangi bir renk arasından en sevdiğiniz rengi seçtiğini ve bunu bir tesadüf olarak varsaydığını kesinlikle söylemezsiniz.

Undertaker eksantrik olabilir ama takipçi değildi, değil mi?

“… Giymene yardım ettin mi?”

Sorusunun son kısmını duyana kadar düşüncelerin arasında kaybolacağının farkında değildin. Baykuş gibi göz kırparak tereddütle başını salladın ve saçlarını topladın. Undertaker kolyeyi elinizden aldı ve arkanızda durmak için hareket etti. Zinciri boynunuza dolarken, garip soğuk nefesini ve aynı derecede kıvrak parmaklarını teninizde hissedebiliyordunuz. Bir avuç saçı nazikçe aldı ve parlaklığına hayran kalarak avucunun içinde tuttu. Sadece canlıların ipliklerinden farklı bir şey vardı; ölü saçtan daha gerçek, daha sağlıklı ve daha güzel bir şey.

Undertaker, onu sizin ölümünüzden sonra alıp alamayacağını merak etti. Diğer hanımlardan topladığı tüm ipliklerden kesinlikle daha değerli olurdu.

"Hmm..." Hızla sandalyeden kalktın ve saçını düzelttin. Gerginleşiyordun, diye sırıttı, ne kadar şirin. Bu kadar çok ziyaretten sonra onun yanında kendinizi teselli etmeyi öğrendiğinizi düşünmüştü, ancak görünüşe göre yanılmıştı.

Bu iyiydi. Huzursuz bir kişinin aklına gelen herhangi bir bahaneyle oturma odasından ayrılmaya çalışmasını izlemekten daha eğlenceli bir şey yoktu.

"B-benim gitmem gerek, geç oluyor."

Undertaker masum numarası yaparak başını kaldırdı. Hm? Onun yerine burada kalsan daha iyi olmaz mıydı? Ne de olsa, köşede ne tür bir tehlikenin pusuda beklediğini asla bilemezsin~" kıkırdadı, senin rahatsızlığından zevk aldığın için biraz fazla fazla hoşuna gidiyordu. Öte yandan, daha karanlık şeylerde eğlence bulmasaydı, Undertaker olmazdı. "Arkada kullanabileceğin boş bir odam var. Söz veriyorum, seni herhangi bir zarardan koruyacağım, polisin kendisinden bile."

Kıkırdadın ve yavaşça başını salladın. "H-hayır, teklifin için teşekkür ederim. Sanırım şimdi eve gitsem daha iyi olacak."

"Ah, peki..." içini çekti, umursamazca omuz silkti. "Kapının size her zaman açık olduğunu bilin~"

Undertaker çıkışa kadar size eşlik etti ve gerilen sırtınıza neşeyle el sallayarak veda etti. Görüş alanından tamamen kaybolduğunuzda, Undertaker sırıttı ve salona çekildi. Tabelayı 'kapalı' olana çevirip boş tabutlardan birine zarif bir şekilde oturdu ve telefonunun kilidini açtı.

"Demek oraya gidiyorsun, ha...?" diye belirtti ekrana yansıyan kırmızı noktaya kıkırdayarak. “Ne kadar masum bir oyuncak bebeksin, bana evinin yerini gösteriyorsun. Gurur duydum~"

Mutlu bir şekilde içini çeken Undertaker, duvara yaslandı ve masadan bir şişe kaptı. Gülümsemeden önce bir süre inceledi.

"Belki de evimi şimdi daha hoş göre yapmalıyım ..."

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin