İki: Yandere temaları, sağlıksız zihniyet, sağlıksız ilişki, sahiplenme, takıntı, taciz
"Sizinle bu dansı yapabilir miyim, leydim?"
Sadece en ufak bir zorlukla yüzünüze bir gülümseme yerleştirdiniz, ellerinizi onaylarcasına salladınız ve eldivenli elinizi kısa bir dansta yardımınızı isteyen başka bir adamın büyük avucuna koydunuz. İstediğin bu değildi, tek istediğin oturup bir mola vermekti.
Bu ayakkabılar seni öldürüyordu, korse seni acı bir şekilde sokuyordu ve böyle bir şeyi giymek için nefes almayı öğrenmen gerektiğini ve giydiğin elbisenin çok fazla olduğunu hissettin. Genel olarak balolara katılmaktan hoşlanmıyordunuz ama nedense bu son derece tatsız duruma sürüklendiniz.
Ve şimdi buradaydın, yine başka bir adamın kollarında dönüyordun, bir eli senin beline koyulmuş ve uzun süredir devam eden sıkıcı dansta sana rehberlik ediyordu. Bu durumda yapabileceğiniz tek şey, eğleniyormuş gibi görünmek, muhtemelen beşinci kez dans pistinde dönerek, sizi müziğe katan diğer çiftlerle çevrili olmaktı. Hava keyifli bir müzikle, züppe insanların ve alkolün kokusuyla, her yerde yapılan küçük gevezeliklerin sesiyle ve tost yapılırken bardakların şıngırtısıyla kaynıyordu.
Her sıradan insanın içinde olmayı hayal ettiği ve parası, bağlantıları ve nüfuzu olan insanlar için standart olan şey buydu. Bir parti Earl Phantomhive'ın da davet edilmesi gerekiyordu çünkü bu, yakın zamanda oyuncak şirketleri için düzenlediği yeni bir ortaklığın kutlamasıydı. Bunun sadece kendisi ve hizmetçileri için olması gerekiyordu, peki sen nasıl oldu da tüm bunların bir parçası oldun?
Dürüst olmak gerekirse, bu sizin için de bir gizemdi. Bunun Ciel'in Sebastian'a seni de getirmesini emrettiği için olabileceğini tahmin etmiştin. Earl senden hoşlandı, seni bir tür anne figürü olarak gördüğünü söylemeye cüret ettin. Senin hakkında bir şeyler öğrendiği andan beri, seni epeyce umursadığı belliydi, birkaç kez sana geldi. Ama bu seferlik, sadece uşağıyla dalga geçmek ve derisinin altına girmek istediği hissine kapıldınız.
İşte buradaydınız, porselen bebek gibi giyinmiş ve bu gecenin bir an önce bitmesini diliyordunuz. Bunu söylediğine inanamadın ama iblisin senin yaşaman için inşa ettiği kulübeye geri dönmek istedin. Her şey, bu hariç. Yüzünüzdeki açık rahatsızlık hissini, kaşınızın seğirmesini ve gözlerinizdeki tiksinti parıltısını bastırmaya çalışmaktan yüzünüzdeki kaslar ağrıyordu. Yine de en kötüsü, Sebastian'ın size baktığını görmekten korkarak, hafif bir paranoyayla sürekli etrafınıza bakmak zorunda kalmanızdı. Şu ana kadar onu fark etmemiştin ki bu rahatlamaktan çok sinir bozucuydu. Onu görmeseniz bile, kan kırmızı gözlerinin her hareketinizi izlediğini hissediyor gibiydiniz. Boynundaki tüyleri diken diken etti.
Dans ettiğin erkekler gitgide daha fazla kokuşmuş ve bu senin için de yavaş yavaş görünür hale geldi. Bunun nedeni, daha özensiz olmaya başladıkları ve ayaklarınızın üzerine bastıkları için, seslendirmek istediğiniz bazı oldukça kötü şeyleri yutmak için ayaklarınızı ısırmanıza veya bazılarının sizi bakışlarıyla nasıl soyduğuna bağlı olabilir.
Son partneriniz, kendinizi kalabalığa döndürmeyi başarmadan önce, elbisenin içinde hafifçe terleyerek ve öfke ve yorgunluktan yanan yüzünüzü başarılı bir şekilde döndürmeden önce daha alçak bir yeri kapmaya cesaret ettiği anda dans etmeyi bıraktınız. Etrafta dans etmenin bu kadar lanet bir egzersiz olacağını kim düşündü? Ama bu elbisenin içinde gerçek bir mucize değildi.
Bir sandalyeye oturduğunuzda biraz iç çektiniz, o korkunç yüksek topuklu ayakkabılar yüzünden ayaklarınız gümbürdüyordu ve duyularınız bütün bu partiden bıkmıştı. Ciel'i yeni iş ortağıyla, Doğu'dan asil bir adamla konuşurken yakaladınız. Mey-Rin, Finny ve Bardroy diğer hizmetçilerle heyecanla sohbet ettiler. Ama yine de Sebastian'ı göremedin mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Yandere One Shot
Short StoryHoşuma giden yandere one shotları çeviriyorum.Türkçe yandere one shot çok az bulunduğu için bu kitabı yapıyorum. İstediğiniz karakterleri bana dm olarak ya da yorumlar aracılığıyla söyleyebilirsiniz.