Yandere! Aizawa Shouta

2.2K 76 31
                                    

Uyarılar: DDLG TEMALARI, YANDERE TEMALARI, HUNTER VE PREY DİNAMİKLERİ

Aizawa kötü davranışlardan hoşlanmazdı, ne zaman küstah davransan canını sıkardı ve seni disipline etmekten başka bir şey istemezdi. Ama sabırlı olması gerekiyordu, ne de olsa seni kaçırmıştı ve onunla savaşmakta haklıydın.

Bu ondan hoşlandığı anlamına gelmiyordu, gerçekten sevmiyordu. Ama ne yapabilirdi? Sizi şikayet etmeye zorlamak, yalnızca tüm durum hakkında kendisini kötü hissetmesine neden olur.

Ama bu sadece sınırlarını aştı.

Aizawa'nın işine yeterince yakın bir yerde yaşaması gerekiyordu, süslü evleri veya pahalı apartmanları gerçekten umursamıyordu, bu yüzden şehrin tam ortasında bir yerde yaşıyordu. Büyük bir apartman kompleksi, neredeyse labirent gibi. Senin her zamanki yerinde olmanı bekleyerek marketten eve geldi. Pencerenin yanında, şehir ışıklarına bakıyor, sana yaklaştığında ürküyor.

Ama sen orada değildin, banyoda değildin ya da sevdiğini bildiği o küçük yoğurt paketlerini buzdolabında aramadın ve tesadüfen oradan ayrıldı. Ve sen yatak odasında ya da kanepede televizyon seyredmiyordun ve o panikledi, çünkü o yerlerden hiçbirinde olmasaydın bu sadece bir anlama gelebilirdi.

Dışarıdaydın.

Kedilerin bakmaması için marketten uzaklaşmaya tenezzül bile etmedi, üzerini örtecek bir ceket bile almadı. Sadece ele geçirme silahı dağınık bir şekilde boynuna sarılmıştı ve gevşek saç topuzu, koştuğu için yavaşça kendini çözüyordu. "Neredesin küçüğüm?" geniş ve dar koridorlara doğru koşarken kendi kendine mırıldandı. Koşarken, koşarken ve koşarken beyaz ışıkları kıstı. Fazla uzağa gitmiş olamazsın, o gittiği yarım saat içinde bu kadar kolay kaçman için ortalık fazla büyük ve kafa karıştırıcıydı. Matematiği yapmaya çalıştı, kaçmanız, bir çanta dolusu eşya toplamanız ve ayrılmanız için geçen ortalama süreyi hesapladı. Sadece uzağa gitmiş olamazsın.

Gerçekten de imkansızdı, bebeğinin babasının kollarından kaçması bir türlü kafa yoramadığı bir şeydi, bunun düşüncesi bile kötü bir şaka değildi, sadece bahsetmesi bile gülünçtü. Yine de buradaydı, kendisiyle aynı blokta olduğundan bile emin olmadığı birinin peşindeydi. Başka bir çıkmaz sokağa gelirken homurdandı. Koridorlardan gelen küçük adımlarınızı duyabileceğine yemin etti, ama onları takip etse bile her zaman hiçbir şeye doğru gelmiyordu.

Tanıdık bir siluet bulana kadar umutsuzluğa kapıldı. Ve riske atmadı, hemen ona doğru koştu, sadece aradığı kişiyi bir arabanın önündeki bir geyik gibi önünde felçli olarak bulmak için. Nefesin kesildi ve hızla kollarına doğru koştun. Yakalama silahını senin etrafına sardı ve seni ona yaklaştırdı.

Nefesin düzensizdi, onu ömür boyu tutuyordun. Terliyor, nefes nefese kalıyor ve titriyordun. Seni bir dakikalığına kendisine yakın tutarak yüksek sesle iç çekti, öfkenin onu alt etmeye başladığını hissetti.

Ama seni onun kollarında güvende görmek, bebeğini, küçüğünü, kıymetli prensini/prensini canı pahasına ona sarılırken, dışarı çıktıklarına ne kadar üzgün olduklarını mırıldanıp gevezelik ederken görünce tüm o öfke ve çılgınlığı yok etti. sadece neden ayrıldığı konusunda endişeliydiler. Ve iç çekerek saçlarını karıştırdı.

"Artık sorun değil, baban şimdi seni yakaladı"

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin