Yandere! Chuuya Nakahara

4.1K 150 62
                                    

Fötr şapkasının altından seni izledi.

"Senin o ışıltılı gülümsemeni izledim."

"O bulaşıcı gülüşünü gülerken izledim."

"Herkesle inanılmaz derecede, çileden çıkaran tatlı bir şekilde etkileşim kurmanı izledim."

Herkese bakış şeklin çok nazik, çok sıcaktı. Neden ona sadece bu şekilde bakmıyorsun? Neden ona tek başına dikkat edemedin?

Elbette, zaten onun kız arkadaşıydın, ama Chuuya diğer erkeklerin sana attığı bakışların giderek daha fazla farkına vardıkça, pozisyondan duyduğu tatmin azaldı. Daha fazlasını istedi. Her tarafınızda sahiplenici aşk ısırıkları bırakmak istedi, ondan asla ayrılmamanız için sizi kendi tarafına tasmalı tutmak istedi, size bakan veya sizi ondan uzaklaştırmaya çalışan herkesi öldürmek istedi.

Senin her zamanki arkadaş canlısı olduğunu, ona asla ihanet etmeyeceğini ve onun yanından uzakta geçirdiğin zamanın gerçekten bir anlamı olmadığını biliyordu, ama yine de, diğer insanların senin zamanını boşa harcayabileceklerini düşündükleri hakkında bir şeyler. , bencilce şirketinizi biriktirin, onu kızdırdı.

Bu rahatsızlık iltihaplandı, çürüdü, yozlaştı, geriye kalan şey ahlaktan ve mantıktan yoksun öfkeli bir canavar, hazinesini yakın tutmak için her şeyi yapacak bir canavar olana kadar... bu süreçte o hazineye zarar vermek anlamına gelse bile.

"(S/A)."

Adını duyunca gözleriniz cansız bir şekilde açıldı, yanaklarınızın solgunluğu güneş ışığından kesilmiş bir çiçeğin solmuş taç yapraklarına benziyordu.

"Bana bak." Bir yalvarış ve bir tehdit, bir talep ve bir duaydı, hepsi kulağınızın kabuğuna doğru fısıldanan yumuşak bir cümleye sarılmıştı.

Kucağında kıpırdanarak, boyun eğişinden zevkle mırıldanan kızıl saçlı erkeğe döndün. Çenenizin altına bastırılan bir parmak, yüzünüzü onunkine yaklaştırdı.

"Bir daha söyle (S/A). Sen kime aitsin?"

"Sen, Chuuya. Ben sana aitim."

"Doğru," diye kıkırdadı, ses derinden ve gürleyerek. Öne eğilerek dudakları seninkilere değdi, hareket aldatıcı bir şekilde sevecendi. Kollarını sana sararak, seni ortak yatağına attı, vücudu seninkinin üzerinde süzüldü. Yüzünü boynunun üzerindeki girintiye gömerek, giderken ara sıra aşk ısırıkları bırakarak boğazının kenarına kadar ağır öpücükler bıraktı. "Seni sevdiğimi biliyorsun değil mi (S/A)?"

"...Evet."

Sevgileri kesildi, anlık duraklamanız fark edilmedi. Gri gözler yukarı, geniş ve endişeli baktı. "(S/A)...değilsin...seni sevmediğimi düşünmüyorsun, değil mi? Seni her şeyden çok seviyorum, (S/A)! Tüm dünyayı yerle bir ederdim senin için! Senin için herkesi öldürürüm!" Sana cevap verme şansı bile vermedi, rant devam ederken sesi yükseldi. Solgun eller omuzlarını kavradı, panikledi ve çaresiz kaldı. "Yaptığım her şey sana olan sevgimden dolayı!" diye kükredi, gözleri çıldırdı.

"Biliyorum Chuuya." Uzandığında, elin korkmadan yanağını kavradı. "Sana inanıyorum." Sanki varlığınızı yeniden onaylıyormuş gibi eli sizinkini kapladı. Nefesinin rahatladığını, omuzlarının gevşediğini izledin.

"(S/A)."

"Evet?"

"...Korkunç bir şey yapsaydım ne yapardın? Benden nefret eder miydin?"

Aynen böyle, buz çok daha ince hale geldi. Her soru bir imtihandı, cevapları aldatıcı sözler ve çok memnun sırıtışlarla varlığına kazınmıştı. Artık doğru cevabı düşünmenize bile gerek yoktu, size bu soruları o kadar çok sormuştu ki.

"Hayır, senden asla nefret edemem Chuuya."

"Ya seni incitirsem? O zaman benden nefret eder misin?"

"Hayır."

"Neden?"

"Çünkü beni asla incitmezsin."

"Doğru, (S/A), ama ya değer verdiğin birine zarar verirsem? O zaman benden nefret eder misin?"

"Hayır."

"Neden?" Gözlerinin içine baktın, duymak istediği sözler dilinde hazırdı.

"Çünkü Chuuya'yı umursadığım tek kişi sensin."

"Evet, doğru, (S/A)! Sevgin, ilgin, öfken, nefretin; hepsini bana ver! Sadece bana bak!" Yüzüne geniş bir gülümseme yayıldı, gözbebekleri küçüldü. Sesi sakindi, yanına uzanırken heyecanla doluydu, kolları seni kaybetmek istemediği değerli bir oyuncak gibi göğsüne sıkıca çekiyordu. Gözlerini kapattın, seni kendine yakın tutan çılgınlıktan basit bir kaçış. Bu noktada, daha önce nasıl biri olduğunu, ilk başta neye aşık olduğunuzu zar zor hatırlıyorsunuz.

Sonunda, ortak odanızı dolduran sessiz kıkırdamalar öldü, Chuuya bir kez daha ciddileşirken yerini zorlu nefesler aldı. Göğsü o kadar sıcaktı ki uykuya daldığınızı hissedebiliyordunuz.

"(S/A)."

Gözlerini açmadın, onun yerine kapalı dudaklarından yumuşak bir uğultu çıktı. Sen uykunun sisine sızamadan, son isteği zihninde yankılandı ve adını rüyalarına kazıdı.

"...Asla yanımdan ayrılma."

"...Evet."

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin