Yandere! Kozume Kenma

2.6K 76 62
                                    

Tatil için eve dönmenin tanıdık bir huzuru ve yeni bir tedirginliği var. Çoğunlukla ev eskisi gibi olmadığı için. Anneni görme, ona her şeyi ve herkesten bahsetmeyi (sanki günlük telefon görüşmelerin yetmiyormuş gibi) ve o seni yemekleriyle doldururken sadece uzanmayı düşündükçe göğsünde sıcaklığın yeşerdiğini hissedebilirsin. Ama aynı zamanda, size hala yepyeni ve garip gelen bir bina olan eve yaklaşırken belli bir utangaçlık da hissedebilirsiniz.

Annen, baban öldükten sonraki üniversite yıllarında yeniden evlenmişti ve sen onun için çok sevinmiştin. Dünyadaki tüm mutluluğu hak eden biri varsa, o da odur. Bay Kozume ile birkaç kez görüştünüz ve bu adamdan hiç çekinmiyorsunuz. Annenize bir kraliçe gibi davranıyor ve onlar önünüzde tatlı bir şekilde konuşup öpüşürken şakacı bir şekilde öğürseniz de, onların ilişkisini tüm kalbinizle onaylıyorsunuz.

Ancak, henüz hazır olmadığınız şey yeni bir üvey kardeşe sahip olmaktır.

Kenma Kozume hakkında fazla bir şey bilmiyorsun. Eh, dünyanın geri kalanının yaptığından daha fazla değil.

Profesyonel oyuncu. Başarılı hisse senedi tüccarı. Popüler YouTuber. Kendi şirketinin kurucusu.

Yeni kardeşinizin kim olduğunu tam olarak biliyorsunuz, ancak onu birkaç kez aile toplantılarında şahsen görmek ve kibarca selamlaşmak dışında, gerçek bir bağlantı yok. Bu yüzden, onun zilini gergin bir şekilde çaldığında kalbiniz hızla çarpıyor, kapının açılmasını beklerken endişe zaten bacağınızı seğiriyor.

Annen ve üvey baban bir çift tatilde ve birkaç gün dönmeyecekler.

("Tatil için tekrar bir evimiz olmadan önce birlikte biraz romantik zaman geçirmek istiyoruz. Ayrıca bu, ağabeyinizi daha iyi tanımak için harika bir fırsat!" o gülüp telefonu yüzüme kapatmadan önce, siz Kenma'ya tereddütle mesaj atıp, sizi hangi gün bekleyeceğini ona bildirirken, sizi suskun ve kendi başınıza bırakarak.)

Kenma her zamanki gibi sessiz, selam vermek için başını sallıyor, sessizce sizi misafir odanıza götürüyor ve sessizce kendinizi evinizde hissetmenizi ve kendi işini yapmak için ayrılmanızı söylüyor. Kapı arkasından kapanırken büyük bir rahatlamayla nefes verdin.

Kenma'da yanlış bir şey yok. Zeki ve başarılı. Belki biraz sakin tarafı, ama bu sadece onun gerçekçi cazibesine katkıda bulunuyor. Annen ve üvey babanın ona taptığını biliyorsun ve onları suçlayamazsın. Yine de, kedi gözleri size baktığında sizi korkutacak kadar net bir şekilde görüldüğünü, dikkatle incelendiğini hissetmeden edemiyorsunuz. Onu görüş mesafesinde olduğunuzda hemen kaçmamak, fark ettiğini ve hesapladığını hayal ettiğiniz tüm kusurları gizlemek için her şeyiniz var. Üvey baban, Kenma'nın eskiden lise voleybol takımının stratejisti olduğundan ve her zaman durumları ve insanları değerlendirip doğru bir şekilde ayrıştırabildiğinden bahsetmişti. Ve buna inanıyorsun.

Evin birbirinden uzak duracak kadar büyük olduğu ve Kenma'nın çoğunlukla ev ofisinde ve yatak odasında ikamet etme eğiliminde olduğu için minnettarsınız.

Ancak bir şirketin kurucusunun bile zaman zaman bir molaya ihtiyacı vardır. Kenma oyun odasına doğru ilerler ve sizi zaten içinde, Animal Crossing görselleri ve sesleri boşluğu doldururken mutlu bir şekilde gülümserken gördüğünde şaşkınlıkla gözlerini kırpıştırır.

Annenin biraz buzları kırmak için paylaştığı bir bilgi olan Nintendo Switch'e sahip olduğunu biliyordu. Ve bunun sizin favori oyununuz olması gerçekten şaşırtıcı değil. Ancak bilmek ve görmek iki farklı şeydir ve bahçenize, evinizi dekore etmeye, kıyafetinizi seçmeye ne kadar sakin ve rahat baktığınıza kendi dudaklarının yukarı kıvrılmasına engel olamıyor.

Anime Yandere One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin