- Muhtemelen ondan sonra ve Toman sığır eti yemeye başlayana kadar seninle tanışmadı.
— Seni Tomanların arasında gördüm, sevimli olduğunu düşündün, sana sahip olmak zorundaydım.
- Hikayenin sonu.
— Kesinlikle sizi çeteye katacak türden.
- Nereye giderse gitsin, çete toplantıları da dahil. ve siz de üye değilseniz toplantıya katılamazsınız.
- Kendi başına dolaşmana izin veremem :)
- Valhalla'ya katıl ya da öl :)
- Senin seçimin :)
- Pek de değil, çünkü Toman'a ihanet etmeyi reddedersen, o sadece, sen valhalla'ya katılmazsan onun da katılmayacağını söyleyecektir.
- Ama Valhalla'nın ona ihtiyacı var, güvensizliğine, öfkesine, intikamına ihtiyaçları var.
-Kazutora'yı geri almak için katılsan iyi olur, yoksa senin için büyük bir sorun haline gelirler. Ve bunu istemiyorsun.
— Kazutora 6-8 iş günü içinde valhalla'ya dönmezse, Hanma'dan bir ziyaret bekliyoruz.
- Hanma kesinlikle istemesine rağmen seninle dövüşmeyecek, çünkü Kazutora'nın senin hakkında ne hissettiğini biliyor çünkü mf açıkçası korkunç durumda (Ve eğer kazutora birinin bebeğine elini sürdüğünü bilseydi, çıldırırdı).
- Ama kanlı cadılar bayramı için zamanında Kazutoraları olduğu anlamına gelirse, Hanma sizi katılmanız için kesinlikle tehdit edecektir.
— Karar vermek çok uzun sürerse, Kazutora sizi öldürmekle tehdit eder, aslında yapmaz. Ama bunu bilmene gerek yok.
- Neyse, uzun lafın kısası, o çeteye katılıyorsun.
— Kazutora adam kaçırma türü değil.
— İstediğin yerde kalabilirsin ama seni ararsa, gelsen iyi olur.
- Sevginizi kazanmak için korku tacirinin üstünde değil.
- Oh oradaki çocuktan hoşlanıyor musun? Yaralanırsa yazık olur.
- Senin adına bir başkasına zarar vermemesi için ona yalvardıysan, o UP'yi yerdi.
— Onların iyiliğini kafanıza takmasını istemiyorsanız, başkalarıyla ilgileniyormuş gibi görünmemeye çalışın.
- Boğulmanızı izlemeyi, yalvarmayı, onları rahat bırakması için yalvarmayı seviyor.
- Tanrım, bu boku seviyor. Sadist.
- Dürüst olmak gerekirse, kimseyi incitmez bile, ama öyleymiş gibi görünmesini sağlıyor, böylece ona çok sevdiği şekilde yalvarmanız için kandırılıyorsunuz.
- Ve hiçbir şey üzerinde.
— Ee, (S/A), umursadığında çok tatlı oluyorsun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anime Yandere One Shot
Short StoryHoşuma giden yandere one shotları çeviriyorum.Türkçe yandere one shot çok az bulunduğu için bu kitabı yapıyorum. İstediğiniz karakterleri bana dm olarak ya da yorumlar aracılığıyla söyleyebilirsiniz.